Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszönöm szépen az infókat,,,nemsokára feltöltődik az akksi,aztán berakom a gyertyákat,majd beindítom,,,,,,de kidobom ezeket a gyertyákat belőle hamar,,,ha meg nem indul mégsem,hogy megpucoltam,akkor meg mit tegyek?
Nálam1900 a sima, 2500 az EK.
A CR9E 2175/db a CR9EK 2925/db a nagyvason, de sima autós boltba is megkapod ennyiért sztem. Sőt én 10000-ért vettem a neten 4 db irridium gyertyát, csakhát az idő mire megkapod.
köszönöm ,,,db/huf?
750 Ft/db az árkülönbség a nagyvason, kérdés kell-e egyáltalán?
köszönöm!
Hali! Megint én Ha minden igaz NGK CR9EK.
Cr9EK és nagyon drága. CR9E is jó bele, az szimpla elektródás és valamivel lcsóbb
Sziasztok Banditák!
Szeretnék segítséget kérni!
Egyik napról a másikra nem indul a motor,,durrant nagyot,aztán csak teker,de semmi,,,,,be sem tudtuk tolni,,,ma kivettem a gyertyákat,mind a 4 korom fekete volt,semmi szikra,,,,lepucoltam az NGK-r gyertyákat fémtisztára...így már van szikra de nem a testelektródra húz,hanem a szigetelt elektród felé ,és nagyon gyér,,,mit tegyek és milyen gyertya való a 2004es évjratú, Bandit 600S-be?
Köszönöm a válaszokat előre is
Sziasztok! Egy barátom kérdését továbbítanám felétek, hogy megmondjam nem tudtam rá a megoldást! A banditáján mindig elállítódik a tükör a rezgéstől fent hol állítani lehet! Hogyan lehet azt rögzíteni hogy ne állítódjon el?
Talán itt egyszerűbb:
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Ha esetleg valakinek több ideje van mint nekem, akkor tuti vétel.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsf_1250_bandit
_n-4792029
Az egy atom kicsi O-gyűrű, oda szerintem nehéz úgy kenni, hogy jó legyen...
Nem kell vastagon kenni és máris nincs ilyen gond.
És mindig kerül bele egy kevés gumidarabka ami közvetlen az olajrendszerbe kerül....ott nem hesználnék ilyesmit inkább megoldanám a gyárihoz hasonló módon nem beszélve arról, hogy talán inkább repedés van ott mert az sem ritka....
Én is inkább maradnék az O gyűrűnél. A kép alapján a mérete 11,8×2,4 meg vennék még 1-2 vastagabbat is mondjuk 11,8×3-ast vagy ilyesmi méretet. Arra kell figyelni, hogy olaj álló anyagból kell legyen! Ez tényleg néhány 10 Ft-os tétel. A csabu által ajánlott pasztát nem ismerem, de a hasonló olaj-hő álló tömítők 2000 Ft-nál kezdődnek.
Tegnap voltam egy üzletben, volt 3mm-es gumilap, szőnyegként feltekerve.
Kockát nem vágnak belőle, csak teljes csíkot.
900Ft/kg.

Még szétnézek pár helyen.
Ez valami olyasmi anyag lehet, mint amivel a szelepfedelet szoktuk visszarakni, és a tömítés sarkait bekenni.

Azért az O-gyűrűre óvatosan kenném, mert ha sok, akkor meghúzáskor be fogja nyomni a csőbe, és ezzel jobb esetben leszűkíti az amúgy sem nagy keresztmetszetet vagy teljesen eldugítja.
Akkor pedig csökken a hűtés, vagy teljes dugulás esetén egyáltalán nem lesz. Inkább nem kenném, hanem cserélném. Kb. 10-20 Ft egy akkora O-gyűrű, ha nem motorosboltban veszi, hanem bárhol máshol (pl egy csapágyboltban) méret alapján (ha jól emléxem belső átmérő X vastagság)
Ha pedig szar vagy görbe a felület, akkor inkább egy kicsit vastagabb O-gyűrűt tennék bele paszta helyett.
Ilyen pasztát hol lehet kapni?
Hát én inkább meghegeszte(t)ném.
Rosszul olvastam. Ezek szerint az O-gyűrű nem tömít rendesen, illetve a tömítő felületek között jön az olaj. Az sima ügy, a paszta tökéletesen megoldja. Szedd szét, vedd ki az O-gyűrűt, alaposan tisztítsd meg a két felületet és az O-gyűrű helyét is, kend be pasztával, nyomd bele a pasztába az O-gyűrűt és a másik felületet is megkenve húzd össze. Úgy rémlik, négy óra alatt térhálósodik és tökéletesen tömíteni fog. Amúgy egy keményebb fajta gumi lesz a pasztából, ha később bontani kell, letisztítható állagú.
Repedt csövet is eltömíti a Retech paszta.
Köszönöm szépen a válaszokat! Már olvastam délután és most estefele próbáltunk húzni rajta egy picit, de ugyanúgy csöpög tovább. És a kettő között nyomja, nem valószínű hogy a cső van repedve. Olajcsere meg már tervben volt.
Nálunk nagyon sok O-gyűrűs tömítőfelület van és használunk néha szívatós helyeken ezekhez az O-gyűrűkhöz Retech fekete olaj- és hőálló pasztát, amivel pluszban megkenjük az egész hóbelevancot összehúzás előtt. Használni szokott víznél és olajnál is.
http://www.retech.com/3w/index...
Megpróbálnék 1 picit húzni a csavarokon, de csakis az előírt nyomatékra, különben kifli alakú lesz a karima, és többé nem nagyon fog tömíteni. Ha nem áll el, akkor O-gyűrű csere. Sajnos az olajat le kell engedni, úgyhogy ha nem nagyon folyik, akkor várnék a legközelebbi olajcseréig, és akkor csinálnám, addig meg pótolnám a hiányzó olajat.
De az is lehet, hogy a cső van elrepedve.