köszönöm szépen az infókat,,,nemsokára feltöltődik az akksi,aztán berakom a gyertyákat,majd beindítom,,,,,,de kidobom ezeket a gyertyákat belőle hamar,,,ha meg nem indul mégsem,hogy megpucoltam,akkor meg mit tegyek?
A CR9E 2175/db a CR9EK 2925/db a nagyvason, de sima autós boltba is megkapod ennyiért sztem. Sőt én 10000-ért vettem a neten 4 db irridium gyertyát, csakhát az idő mire megkapod.
Sziasztok Banditák!
Szeretnék segítséget kérni!
Egyik napról a másikra nem indul a motor,,durrant nagyot,aztán csak teker,de semmi,,,,,be sem tudtuk tolni,,,ma kivettem a gyertyákat,mind a 4 korom fekete volt,semmi szikra,,,,lepucoltam az NGK-r gyertyákat fémtisztára...így már van szikra de nem a testelektródra húz,hanem a szigetelt elektród felé ,és nagyon gyér,,,mit tegyek és milyen gyertya való a 2004es évjratú, Bandit 600S-be?
Köszönöm a válaszokat előre is
Sziasztok! Egy barátom kérdését továbbítanám felétek, hogy megmondjam nem tudtam rá a megoldást! A banditáján mindig elállítódik a tükör a rezgéstől fent hol állítani lehet! Hogyan lehet azt rögzíteni hogy ne állítódjon el?
És mindig kerül bele egy kevés gumidarabka ami közvetlen az olajrendszerbe kerül....ott nem hesználnék ilyesmit inkább megoldanám a gyárihoz hasonló módon nem beszélve arról, hogy talán inkább repedés van ott mert az sem ritka....
Én is inkább maradnék az O gyűrűnél. A kép alapján a mérete 11,8×2,4 meg vennék még 1-2 vastagabbat is mondjuk 11,8×3-ast vagy ilyesmi méretet. Arra kell figyelni, hogy olaj álló anyagból kell legyen! Ez tényleg néhány 10 Ft-os tétel. A csabu által ajánlott pasztát nem ismerem, de a hasonló olaj-hő álló tömítők 2000 Ft-nál kezdődnek.
Ez valami olyasmi anyag lehet, mint amivel a szelepfedelet szoktuk visszarakni, és a tömítés sarkait bekenni.
Azért az O-gyűrűre óvatosan kenném, mert ha sok, akkor meghúzáskor be fogja nyomni a csőbe, és ezzel jobb esetben leszűkíti az amúgy sem nagy keresztmetszetet vagy teljesen eldugítja.
Akkor pedig csökken a hűtés, vagy teljes dugulás esetén egyáltalán nem lesz. Inkább nem kenném, hanem cserélném. Kb. 10-20 Ft egy akkora O-gyűrű, ha nem motorosboltban veszi, hanem bárhol máshol (pl egy csapágyboltban) méret alapján (ha jól emléxem belső átmérő X vastagság)
Ha pedig szar vagy görbe a felület, akkor inkább egy kicsit vastagabb O-gyűrűt tennék bele paszta helyett.
Rosszul olvastam. Ezek szerint az O-gyűrű nem tömít rendesen, illetve a tömítő felületek között jön az olaj. Az sima ügy, a paszta tökéletesen megoldja. Szedd szét, vedd ki az O-gyűrűt, alaposan tisztítsd meg a két felületet és az O-gyűrű helyét is, kend be pasztával, nyomd bele a pasztába az O-gyűrűt és a másik felületet is megkenve húzd össze. Úgy rémlik, négy óra alatt térhálósodik és tökéletesen tömíteni fog. Amúgy egy keményebb fajta gumi lesz a pasztából, ha később bontani kell, letisztítható állagú.
Köszönöm szépen a válaszokat! Már olvastam délután és most estefele próbáltunk húzni rajta egy picit, de ugyanúgy csöpög tovább. És a kettő között nyomja, nem valószínű hogy a cső van repedve. Olajcsere meg már tervben volt.
Nálunk nagyon sok O-gyűrűs tömítőfelület van és használunk néha szívatós helyeken ezekhez az O-gyűrűkhöz Retech fekete olaj- és hőálló pasztát, amivel pluszban megkenjük az egész hóbelevancot összehúzás előtt. Használni szokott víznél és olajnál is. http://www.retech.com/3w/index...
Megpróbálnék 1 picit húzni a csavarokon, de csakis az előírt nyomatékra, különben kifli alakú lesz a karima, és többé nem nagyon fog tömíteni. Ha nem áll el, akkor O-gyűrű csere. Sajnos az olajat le kell engedni, úgyhogy ha nem nagyon folyik, akkor várnék a legközelebbi olajcseréig, és akkor csinálnám, addig meg pótolnám a hiányzó olajat.
De az is lehet, hogy a cső van elrepedve.
Szeretnék segítséget kérni!
Egyik napról a másikra nem indul a motor,,durrant nagyot,aztán csak teker,de semmi,,,,,be sem tudtuk tolni,,,ma kivettem a gyertyákat,mind a 4 korom fekete volt,semmi szikra,,,,lepucoltam az NGK-r gyertyákat fémtisztára...így már van szikra de nem a testelektródra húz,hanem a szigetelt elektród felé ,és nagyon gyér,,,mit tegyek és milyen gyertya való a 2004es évjratú, Bandit 600S-be?
Köszönöm a válaszokat előre is
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsf_1250_bandit
_n-4792029
Kockát nem vágnak belőle, csak teljes csíkot.
900Ft/kg.
Még szétnézek pár helyen.
Azért az O-gyűrűre óvatosan kenném, mert ha sok, akkor meghúzáskor be fogja nyomni a csőbe, és ezzel jobb esetben leszűkíti az amúgy sem nagy keresztmetszetet vagy teljesen eldugítja.
Akkor pedig csökken a hűtés, vagy teljes dugulás esetén egyáltalán nem lesz. Inkább nem kenném, hanem cserélném. Kb. 10-20 Ft egy akkora O-gyűrű, ha nem motorosboltban veszi, hanem bárhol máshol (pl egy csapágyboltban) méret alapján (ha jól emléxem belső átmérő X vastagság)
Ha pedig szar vagy görbe a felület, akkor inkább egy kicsit vastagabb O-gyűrűt tennék bele paszta helyett.
http://www.retech.com/3w/index...
De az is lehet, hogy a cső van elrepedve.