Én nem tudom mi van benne, de végülis megy az csak nekem nem tetszik, hogy pörgetni kell mint állat, hogy menjen. Ezért is szeretem nagyon az 1,2-t. Annak elég 2000-es fordulat is, hogy menjen
Én azt nem szeretem.
Az asszonynak nem kellett semmi csomag, hogy egy kerékre álljon vele.
A 251-est már oda sem mertem adni neki, most meg már a Hyo-t akarja.
Nekem is ilyen van.
Made in Italy.
Adják hozzá a platnit is.
Együtt lehet vele élni, de azért van néhány hibája.
Mondjuk én jóval olcsóbban vettem újonnan.
1. A csomagrögzítő gumipánt rögzítése hajlamos magát kilőni.(Szemüveg ajánlott, ha nem rögzíted szegeccsel, vagy kis csavarral, vagy akárhogy.)
2. Mivel a platni egy rácsos dolog, és nem adnak rá takaró lemezt, a hátsó kerék képes a vizet beverni alul, ahol van a rögzítő kilincsnek a tengelye.
3.Nyáron nyitott doboz mellett telefonáltam napsütésben, és a két piros rögzítőpánt megnyúlt, és a doboztető túlnyílott az ülésig.
Láttam már másnál ugyanezt a két pántot lecserélve hajlékony sodronyra.
Ezeket leszámítva masszív darab, egyszer már a motor is feküdt rajta, amikor beleszaladtam egy kifeszített kötélbe.
Illetve elől a bukócsövön, hátul pedig a dobozon feküdt fel.
Én is féltem tőle, de ugye se Szlovéniába, se Szlovák-Lengyel túrán nem volt még 1x sem olyan érzésem se, hogy HÓÓÓÓÓÓÓ
Sőt!
Sokkal jobban feküdt a kanyarba.
Aki ismer engem, tudja, hogy Én a gumi szélét odaadom bárkinek, mert nem kopik:-)
De pl ezen a Szlovén túrán le ment 1cm-re a majrécsík....azóta se volt olyan kanyarvadászatom:-((
Egy dologra viszont vigyázz!
A havernak is csak majrévashoz volt téve, és neki beletört a csavar a menetbe (szerencsére az volt e gyengébb)
Én épp ezért "támasztottam" ki a lábtartóknál....
Nekem Kappa konzolom van Givi dobozzal, de állítólag a Givi konzol is tökugyanolyan.