Eddig nem mértem meg, de ettől függetlenül ez durva beszólás volt, már bocs!
Akár a gyártóra, akár arra aki intézte, akár rám nézve!
MŰANYAGBÓL árulnak 7.000 Ft-ért 25-mm-eset!
Szóval inkább nem mondok semmit!
Tapasztalatból!
Egyszer zöldfülű koromban beleszaladtam, egy olcsó Sw-Motech-be.
És én marha még Pestre utaztam fel érte 220 km-ről!
Nem akarom leszólni, de az árán kívül semmi sem volt jó rajta!
19.000 Ft volt a 46 literes.
Anyaga mint a tejfölös doboznak, zsanérjai nyeklettek-nyaklottak.
A dobos nyikorgott zörgött.
Gyorsan el is adtam frissiben.
9.000 Ft-ot adtak érte!
Nekem is megjött a tükör szár hosszabbító! Sajnos én még nem tudtam felszerelni mert vidéken dolgozom és hétvégére megyek haza! Nagyon szépen köszönöm a tükör szár hosszabbító projektben segítőnek és készítőnek! Látom 1250-es kontra 650-es az én véleményem, bőven elég a 650-es sosem éreztem kevésnek most meg hogy mérnek a rendőrök saját zsebükre úgysem tudok gyorsan menni!
Üdv!
Nekem is megjött! Köszönöm!
Nagyjából tegnap, de ajánlottan, így ma mehettem érte a postára.
Egyről viszont világosítsatok fel. Bocsi ha rosszul emlékszem.
4cm-ről volt szó. Ehhez, még az anyag elkészülte előtt belinkeltem hogy M6x55-ös csavart vettem. Tudom, volt róla szó, hogy elég lehet a +3cm is, de szerintem mindezek után.
Sebaj, szerencsére van itthon flex, megoldottam.
u.i. Azt viszont nem szeretem, hogy ha megalkuszunk Xcm3 alumíniumban, és annak a 75%-át kapom, ugyanazon az áron.
Ha szólsz, hogy "bocsi, nem jön ki ötből, hanem X lesz", így korrekt.
Igazad van, az önkontrol a legfontosabb. Csak kiváncsi lennék hogy milyen statisztika születne, h az emberek önkontrolja egyensúlyban van-e a motorjuk teljesítményével. Voltam múltkor vezetéstechnikain, és ha nem tanítottak volna semmi hasznosat, már az is nagy fejbevágás volt az ember, hogy látta a többieket, hogy kiknek adnak nagymotorjogosítványt. Válasz, gyakorlatilag bárkinek. És ha belegondol az ember, hogy a motorosok jelentős % ilyen, és ezek jönnek szembe az utcán. Hááát, inkább lassítok.
Gyakorlatilag 250 ccm-felett minden mai modern motorkerékpárhoz kell önkontroll.Mert e felett mind illegális sebességre képes.
El kell dönteni hogy mennyire tudod "kinőni" ami szerintem marhaság mert egy 650-es is lényegesen többet tud mint egy átlagos pilóta.
De hát az ember mindíg ilyen.Tuti többet,jobbat akar.
Ha nem akarsz 2-3 év mulva cserélgetni és tényleg úgy gondolod hogy elég akkor hajrá.Ha érzel magadban mos önkontrolt és tehetséget meg pénzt akkor mehet az 1250-es.
Ergo senkire ne hallgass (még rám sem)
Hanem magadra.
Igazából csak annyit akartam írni, hogy még úgy érzem, hogy gyorsul a kicsi is annyira, hogy bőven tudok vele (sajnos) hülyeségeket csinálni az utakon.
Nem naív.........................tisztázni kell mire használod.És milyen költségvonzatokat szeretnél.
A nagyobbik szereti a gumit nagyon de nyomatékgyár.Ha nagy alpoktúrákat tervezel két személlyel és egy szállodányi cuccal akkor nyerő a dolog.
Ha inkább melóba ingázni hétvégén egyedül kicsit itthon kanyarogni és netán egy-két alpok kevesebb cuccal és utassal akkor sima liba a kisebbik.főleg hogy szerintem kisebb egy nyeletnyivel a fenntartása.
Inkább 2 söröskrigliben.