Nem értem a kérdést.
Két bemélyedés van.
Egy a tükör talpán egy a tükörszár hosszabbító "talpán".
Gumi meg csak egy van.
Akkor?
Vagy neked tévedésből kettőt adtak?
Változó.
Ha lájtosan megyek, van úgy nem is kapaszkodik, vagy csak fogja a derekamat.
Ha előreláthatólag kinéz néhány váratlan közlekedési helyzet pl városban, vagy pedig egy kis örömmotorozás van valamelyik szerpentinen, akkor pedig a kapaszkodót fogja!
Próbálj ki egyet A futóműve is bikább, mint a 650-nek, nem olyan himbilimbi, a másik meg az, ha az ember hegyen megy megrakva, két szerméllyel, akkor sem kell prögetni, csak tol, mint az állat :D Én még sosem éreztem, hogy hú, de elég lenne fele ennyi nyútonméter is.
Tényleg! Az zavart meg picit, hogy az állítócsavar a csillapító rúdjához van rögzítve, de ettől függetlenül a rugót nyomja összébb ha beljebb tekeri az ember
Nekem meg nem kéne a "nem gyári".
Hátrébb van, és magasabban.
Eleve jobban megemeli a súlypontot!
Két bemélyedés van.
Egy a tükör talpán egy a tükörszár hosszabbító "talpán".
Gumi meg csak egy van.
Akkor?
Vagy neked tévedésből kettőt adtak?
Ha lájtosan megyek, van úgy nem is kapaszkodik, vagy csak fogja a derekamat.
Ha előreláthatólag kinéz néhány váratlan közlekedési helyzet pl városban, vagy pedig egy kis örömmotorozás van valamelyik szerpentinen, akkor pedig a kapaszkodót fogja!
120-nál 3000-3500as fodulat....vagyis mint egy kocsi. Ez pedig ugye "tartósabbá" teszi a vasat.
DE!
Nekem a 650 eddig bőven megfelel. Igaz kacérkodom hogy a következő már egy 1250-es lesz:-)) ----majd 5 év múlva mikor lejár a hitel:-)))
Tiszántúl? Mesélj!