Nem veszem magamra, mert nem én állítottam ilyet
Persze a nagy szél sose a fogyasztás barátja, de a kistesó ilyenkor már igen magas fordulatszám tartományokba jár és azért kajál többet.
Horvátországból hazafelé, autópályán, megrakva, nagy szélben, tartós 150-160al azért bekérte a 8 litert az 1250, és a mellettem jövő 1200is.
A nyitott plexi 200nál pedig mezei hazugság, de neked csupasz van, szóval ne vedd magadra.
Hát azért van 1-2 dolog, az első az általad is említett visszaváltás spórolása. A másik az, hogy a nagybandi 180-as tartósnál is beéri 6 literrel, a kistesó ilyenkor bekéri a 9-et is
A plexi sok embernél mást és mást jelent. Van aki azt mondja semmit sem ér, míg másvalaki azt, hogy 200-ig nyitott sisakkal is megy. Az enyém csupasz, így ezügyben nem tudok nyilatkozni, de a fent említett nyilatkozatok az itteni fórumtársaktól valók.
Bennem inkább azt szokott felmerülni kérdésként 650el, hogy minek 1250. Utassal is országút 6-osban, falu 50el 5-ösben, előzés 4-esben. Most az a jó az 1250enben, hogy ezt 6osban meg lehet csinálni? :) Túraplexim van, autópályán a szélvédelemtől így se vagyok elhasalva 150nél már dobál össze vissza, ezen meg az 1250 blokk se segít.
Feleségem nem sokat motorozott életébe, azt is egy 400-as Vulkánon.
Nálam ez első "motorozás" egy 3 napos 1200km-es kis gurulás volt amiből a 3. napra jutott 700km.
Nem szenvedett, nem rinyált. Élvezte.
?
2-3.000-res gondom legyen..... = egy új csap 3200ft
mint 2-300.000-res (pl teleszkóp, elektronika....stb)
NO!
A lényeg elektronika nélkül is kipróbáltam. ÉS NEM JÓ!
Én se tapasztalta még ilyet, de ugye ez MURPHY törvénye.
Szóval nem csináltam hülyeséget, hogy tegnap vettem egy másikat.
Nem kicsit volt ez az érzésem. Ráadásul motoros ruha sem volt rajtunk és a tanktáska sem volt előttem.
Azonban Vadászék ilyennel motoroznak. Valószínű szokás kérdése.
Nem nem.... Az 1200-n nem állítható a csillapítás elöl. A tetején levő csavarral az előfeszítést szabályzod. Ha nem hiszed, szedd szét
Hátul tudod állítani a húzófokozatot lent egy kis tekerentyűvel, az előfeszt meg körmös kulccsal
Nekünk kappa tartó van. Az egyik kiállításon a gyári doboztartósat. Jelentősen szűkebbnek éreztem. Az az érzésem volt mintha rám csúszott volna. Nekem nem kéne a gyári. A hosszabb táv még fárasztóbb.
Arról nem is beszélve hogy a gyári az utast az ülés azon részére tolja ahol az a ki letörés van.
Azt nem tudom hogy a gyári topcase tartóhoz lehet e pl kappa oldaltartót tenni.
Én is keveredést érzek mert a villa tetején nem az előfeszítést, hanem a csillapítást lehet állítani Előfeszítést csak "alátét a rugó alá" módszerrel lehet állítani
de olyan elteres nincs, ami miatt kevesebb hely lenne a doboz miatt. ugy tudom, nincs kulon 1250-esre es 650-esre tarto, es ha ugyan az akkor az ules hossza es a mogotte levo hely is megegyezik.
egyebkent ezzel valoszinu eldolt a kerdes nekem is, hogy melyik doboztarto konzolt valasztom - igy, hogy kenyelmesen el lehet ferni a gyari elott is.
Persze a nagy szél sose a fogyasztás barátja, de a kistesó ilyenkor már igen magas fordulatszám tartományokba jár és azért kajál többet.