Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja, az egy sikeres "bót" volt
Dehogy zavar. CSak egy ismerősöm is próálta kitartani az árát egy 1200-nek, aztán azóta is azzal jár
Sehogy !
Kivágod azt a formát, ami belemegy a mélyedésébe, és már ki is van hézagolva. Tulajdonképpen egy lekerekített négyzet a kapaszlodó felé egy füllel! Ha leszeded a dobozt, egyértelművé válik!
Ja.............benéztem.
tuttaménazt.......csak nagyon jópofa vagyok és szóviccelek....
Húúúú, micsoda jó kis Handó dob!
A gumit hogy rögzítetted a platnira?
Nekem is meg kellene ezt a manővert csinálni.
Esetleg hattori hando?
Ezt nem a Handó Péter csinálta?
Én sem vagyok egy hajtós típus, de megbántam volna, ha az 1200-as helyet a 600-ast veszem meg. Haveromnak 600-asa van, de azt tényleg pörgeti, hogy menjen. Előtte egy 650-es 1 hengeres Dominátorom volt, de az 1,2-es Bandit sokkal kezesebb egy gép.
Még ha csak 3000-es fordulatnál elváltok, akkor is annyira lendületes, hogy kihúzna bárhonnan. Ja és a fogyasztásától sem kell félni. A legutolsó tankolásomnál 5,5 liter jött ki, hogy benne volt egy motos felvonulás is.
Ezek viszont apróságok!
Én rögtön vágtam alá egy 3mm-es gumit a platnira. Ez úgy rögzíti, hogy sok 10 ezer km alatt sem moccant meg, és nincs zörgés meg felverődő víz!
A müa. pántot Én is szigetelt rézsodronyra cseréltem, viszont más hibája nincs, teljesen vízálló és így már teljesen stabil. Nekem még csomagtartó is van a tetején, azon utazik a sátor és a camping székek!
sziasztok!
eladók a képen látható pólók!
akit érdekel írjon v. hívjon! készlet erejéig

06205879882
Ennek tudatában vagyok, amennyiben úgy érzitek zavar a Bandit fórumon belül a hirdetés, jelezzétek nem teszem it közzé.. főleg nem ilyen sűrűn! nem offolni akarok!
Az enyémet is lehúztad, mégis eladtam 560-ért De valóban csak mákom volt.
Egyébként szvsz egy 400-as Bandit reális ára max 400.
Nem észt osztani akarok, de ha egy hibátlan műszaki állapotú, felextrázott motor szezonban nem kel el 2 héten belül, akkor valszeg drágán hirdeted.....
Nézd. Majrévas leszerelése után méretvétel, majd kartonpapírból kiszabtam, kb. hogy nézzen ki. Odapróbálgattam, alakítottam rajta. Amikor kialakult a végleges karton forma, átrajzoltam és kivágtam kemény klingeritből, készítettem belőle egy végleges és tartós sablont, majd négyes lemezre és dekopírfűrésszel kivágtam a két oldal és a platni darabokat. Utána satuban kézi reszelővel lesimítottam a vágási felületeket, majd simítóreszelővel lesimítottam. Összehegesztés után a varratok simítása következett, majd az egészet átcsiszoltam kézzel először durva majd finom papírral és végül lefújtam festék spray-vel. Leghosszabb idő a kartonpapíros formalevétel volt, de szerintem a nyolc óra meló vele teljesen reális idő. Ha kellene még egyet csinálnom, két órába simán beférne, mivel eltettem a sablont.
petyarider, egyébként ez matt fekete műanyag gyári doboz, vagy színre fújt fényezett verzió? Mért akarod eladni egyébként?
Érdekel valaki?

3 éve áll a sufniban, azért ilyen dzsuvás.
Maszek sportdob kivehető db killerrel.

Méretek: 450 mm hosszú, 110 mm átmérőjű, a csatlakozó cső 40 mm átmérőjű.

A gravírozást akár egy rászegecselt tetszőleges feliratú lemezzel el lehet tüntetni, vagy ki lehet gravírozni.

Szerintem alapnak megfelel.
Én 10.000 Ft-ot gondoltam érte.
Látod, mondom hogy a gyári a tuti!
Sziasztok!

Még mindig várja igaz gazdáját!
Suzuki Bandit 400VC
Sík vagyok, az tényleg szögvas....így jár aki gépész létére elmegy a mélyépítőiparba
Nem jól írtam, spárga volt, meg szalag.

Városban mentem 50-el.
A Titász(E-On) favágást, gallyazást rendezett a főutcán(Kisvárda).
Egy fejre állított Y alakú kereszteződésben, ahol két utca egy utcában folytatódik, kifeszítették a szalagot, de nem ért keresztül a nagy kereszteződésen, és kb. felénél megtoldották sima spárgával.
Kitáblázva semmi, őr sehol.
Én érkezek a spárgás részen, természetesen későn vettem észre, fékezni még tudtam, megállni már nem.
A spárga a két tükörszárat találta el, és kompletten hátrafordult a két konzol tükröstől, kuplung és fékkarostól.
A spárga ezután a két alkaromat fogta meg, és jobbra rántott, mielőtt elszakadt.
Szinte már megállásig lassultam, de ekkor sem tudtam megtartani a motort, így a jobb oldalra feküdt. A bukócső, és a hátsó doboz tartotta.
Nekem az utóbbi van. De nem laposvas, hanem szögvas van két-két furattal a platninak..
És a Tied milyen? Ami ovál profilban végződik és egy ricnis állítót húzol rá, amivel doboz dőlésszöget állítasz, vagy rá van hegesztve a végére két laposvas két-két furattal?
Nekem az előbbi, az egyelőre bírja...