A tulaj nagyon korrektnak és segítőkésznek tűnt. Hozzá is így került a vas. A két gumi az még talán ezt a szezont kihúzza. A belsejébe mag ki lát bele?
Szerintem meg nem akartak 50 ezer forintért bontott óracsoportot venni....Amúgy tényleg elég egyszerű leszedni, de azt hiszem, az ez benne lenne az országos top 5-ben az elmúlt 10 évben. Ennél az a jobb, amikor a Smartok eletrohidraulikus kuplungkinyomóját szedik le a parkolóban, mert könnyű hozzáférni és fogyóeszköz.
HA nyomsz egy linket a motorról, megszakértjük szívesen
Üdv mindenkinek. Kategóriaváltás előtt állok. Most szeretnék vásárolni egy 2004-es 600-as Banditot. Az a gondom, hogy a motoron nincs kilóméteróra. Külsőre rendben van . Olyan kérdésem lenne, milyen fontos dolgokat nézzek esetleg át, hogy nehogy belenyúljak valamibe ami később elég sokba lenne.
Kipróbálnék egy 1250esBanditát,,,kiváncsi vagyok,,a kedvesem néhai férjének is k4es 1250es banditja volt, és állítólag állat gép,,,már csak mennem kéne egy ilyennel
rendben
Nem tudtam ma befejezni a Banditát,,,,,mivel dobták a gépet,így a kapaszkodó konzol letörte és rosszul hegesztették vissza,,,6mmrel előrébb a tank felé,,,,van erről fényképed,hogy mégis kb hogyis legyen,,,,holnap leflexelem aztán vissza hegeszti a sógorom,,,amúgy ma kész lettem volna vele,,,,felnik és szép lett,20as papírral estem neki,,,már csak 1 db első sárvédő hibádzik,,,,irányjelzők előre,meg a tükrök is megvannak...3000huf+postából
Ezres sportmotort még nem próbáltam, de Kawasaki 636.-al már mentem tök egyenes úton és majdnem be..artam rajta, mert úgy éreztem, hogy midjárt orra esek. Nekem a sport túra jön be. Eddig a 1250.-es bandit, vagy a GSX1250F volt az álom, de tegnap óta változott a véleményem. Ha cserélnék akkor esetleg egy 1000.-res Fazer.-re, de előtte mindenképpen letesztelném, mert az 1250.-től is többet vártam.
Ne hasonlítsd az azonos fordulaton leadott nyomatékot. Lehet, hogy a Bandittal 3 vagy 4-ben kanyarodsz alacsony fordulaton mondván hogy ott a nyomaték, de a CBR-t visszarakod 2-be és máris ott a még több nyomaték és a jóval több lóerő. A Banditot ilyenkor hiába rakod vissza egy fokozattal, se több nyomaték, se több lóerő nem lesz. Tehát nem jó az okfejtésed
A történet igaz, de az még hozzátartozik az igzsághoz, hogy Én az idén kb 20.-szor mentem ezen a szakaszon, (még mindig nem tudom kivülről) a cimbi meg 3.-szor
Az órájában 38000 egybként csak a jó Isten tudja. Elöl Michelin pilot power hátul Bridgeston BT021 2006.-os DOT számmal 190 es méretben kb egy centis majrécsíkkal, de még nem csúsztam meg vele, ezért még biztos lehetne vele gyorsulni csak fosok. Bár zöldi azt mondta, hogy a majrécsík a 190.-es mérett miatt soha nem fog eltünni.
Nem jól közelítitek meg a dolgot (szerintem). A kigyorsításhoz nyomaték kell amiben a bandit majdnem annyit nyom mint a cbr, csak épp a bandit 4000-es fordulatnál a cbr meg 8500-nál
Persze, ahogy piti is mondta gyorsabb szakaszokon már simán kijön a több mint 70 lóerő plussz a cbr javára.
Viszont az 1250-est még nehezebben szorítaná meg, mert még kisebb a különbség
A kanyargós részen pont egy normális pilóta és az alacsony fordulaton toló 1200-as nyerőbb lehet mint egy nagy teljesítményű sportgép átlagpilótával.
Pláne ha 600-as a sportgép.
Viszont egy profi pilóta ezres sportal bárki lehagy bárhol.
Tehát azt akarod mondani, hogy egy 1200-as Bandit jobban megy, mint egy CBR1000R. Szerintem ezt senki nem gondolja komolyan. Jobb vagy és kész vagy nem igaz a történet
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
HA nyomsz egy linket a motorról, megszakértjük szívesen
1 kérdés miért is nincs rajta a kilométer óra?
Gyanús.........
Nem tudtam ma befejezni a Banditát,,,,,mivel dobták a gépet,így a kapaszkodó konzol letörte és rosszul hegesztették vissza,,,6mmrel előrébb a tank felé,,,,van erről fényképed,hogy mégis kb hogyis legyen,,,,holnap leflexelem aztán vissza hegeszti a sógorom,,,amúgy ma kész lettem volna vele,,,,felnik és szép lett,20as papírral estem neki,,,már csak 1 db első sárvédő hibádzik,,,,irányjelzők előre,meg a tükrök is megvannak...3000huf+postából
Persze, ahogy piti is mondta gyorsabb szakaszokon már simán kijön a több mint 70 lóerő plussz a cbr javára.
Viszont az 1250-est még nehezebben szorítaná meg, mert még kisebb a különbség
Egykerékről kykee-t kérdezzétek, meg nézzétek a videóit :D
Pláne ha 600-as a sportgép.
Viszont egy profi pilóta ezres sportal bárki lehagy bárhol.