Persze............megyek.
Add.
Letolom zadarig.
Amúgy nemvonz.
Pláne a kézfájós rész.
tudom hogy jó meg 180 paci meg hüdefasza de akkor sem kell idomos.
Sajnos kicsit fura vagyok e téren.
Hát tuti reklámszöveg meg eladói marketing de rebesgetnek 200e Kmes példányokat is.Ha harmada igaz akkor már jól vagyok.Az tény hogy a komplett fékrendszer nissin fém csővel gyárilag.
Olyat lehet vele menni mint atom.Kis csiki-csuki gép.
Nemúgy kicsi.Elférek rajta.Csak elöl semmi,hátul semmi.Mint egy póni.Tank lapos,műszer mélyen lenn.KB mintha egy haccázas gixxerről lerúgnád a felesleget.
Én aszondom egen...........................megkérdeztem a zsebem ő még tiltakozik.Áááááááááááááááá pedig eszméletlen.5 ben 50-el tötyögés gázhúzás és mint a rakéta tol.Semmi tiltakozás,láncsaplkodás,gondolkozás
Persze picikeeeeeeee.
Nekem külsőre a Kawa GTR 1400 tetszik, de azt tuti nem tudnám kihasználni. Annyit/annyira messze nem megyek.
A BMWt el tudom képzelni mindennapokra, és túrára is.
Mint a Banditot.
Azért volt nagy csalódás,mert többet néztem ki belőle,,,,meg ontja a meleget a hátamra,,,,,nem megy úgy,mint ahogy azt az 1300astól vártam,,,bezzeg a Hayabusa,,,,ha elém tennék a két motort,akkor a Busára pattanék,,az egy kellemes csalódás volt,,,,nagy test,azt nagyon könnyű és kezes motor,nem bezsélve,hogy a B-King 250nél letilt,ha megcsippeli az ember 300körül már csupasz motoron eléggé fárasztó az utazás,,,ezért a pénzért inkább plexi vasat,és hayabusát vesz az ember,,,ugyan az a block,csak kicsit átvariálva a B-Kingen,,,továbbá kényelmetlen és a térdem nem fért el a tankon lévő oldalidom miatt rendesen,de a Hayabusa az király volt első méteren már hamar kiderült,hogy imádható motor.
Add.
Letolom zadarig.
Amúgy nemvonz.
Pláne a kézfájós rész.
tudom hogy jó meg 180 paci meg hüdefasza de akkor sem kell idomos.
Sajnos kicsit fura vagyok e téren.