400 régi és új széria és 250 régi és uj széria is külön külön telójú. Esetleg kormánycsutkástól kerekestől kompletten tudsz cserélni, de csak villát kizárt. Márcsak elég abból kiindulni hogy a 400as két tárcsás, a 250 meg egy. De sárvédő, stb stb....
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy ti mit tudtok arról, a 250es 400as Banditnak megegyezik az első teloja? vagy évjáratonként különböznek azokis! Mert nézegetem neten banditokat és az öregebb 400asoknak mintha megyegyezne az első telojuk a 250esekével!
Ja........végülis fizet a horvát kormány nekem...............
De tényleg jó ausztria übernagyon jó szlovákok is bár ott csak egynaposak magyar rész az is jó csak kevés és pesttől messze.Nameg vadászni kell a jóminőségű utakat.
Nekem a zsúfoltság a legrosszabb.............egyszerűen tömve vannak még az alsóbbrendű utak is itthon autóval.
Ja, ok.
Azt hittem, mert annyira propagálod a Horvátországot, meg hogy most voltatok. Mi is most voltunk a hétvégén, és volt egy SV is velünk, azt gondoltam, hogy te ő vagy.
A visegrádi felfutó tényleg elég szar, de nagyon tapad, szinte sosincs rajta kavics. Dobogókőt én speciel utálom, tök beláthatatlan kanyarok, rendszeressen "megszórva" sóderrel. A Szentendre-Lepence még az egyetlen használható hely Pest közelében.
Felsőtárkány-Lillafüred részt 3 hete nyomtam végig a Ti tanácsotokra. Azt kell mondjam az eddigi kiruccanásaim közül az volt a legjobb. A mátrai 24-es úton idén kijavították a kátyúkat, így már az is élvezetes (tavaly nagyon xar volt). A Lillafüred-Ózd az milyen minőségű? Ahogy nézem a térképen kanyarok tekintetében vetekszik a Felsőtárkány- Lillafüred résszel, csak kérdés hogy milyen az út minősége.
Találkozzunk inkább Miskolcon, vagy máshol?