Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mennyi km van a nagybandiban és milyen gumit használsz?
Hát nem tom, de szerintem jobban motorozik mint Én, (Pest táblánál felveszi az elejét és a ház előtt teszi le ) ezért is veszem elismerésnek, rajta kívűl volt még egy CBR600R és egy R6 öket a kanyargós részen még a tükörben sem láttam.
Akkor inkább felemelem a hátulját emelőbakkal, beöltözöm a bőrruciba, felülök rá és húzom neki izomból. a térdkoptatót meg flex.-el kicsit átalakítom, csak megkellene lesni valakiét akinek már leért, nehogy lebukjak.
tegnap nem tudtam a cimbiket Rétságnal kovetni, ok r1 es gsxr 1000, en 650 bandit ket szemely. kijott a tudaskulonbseg.
en sokszor jarok ket szemellyel, ezert is ezek az alomgepek. bar asszonynak bejon a cb1000r is.
Hát márpedig ez pilóta függő. Egy profi pilótával a CBR biztosan ellépett volna. Ezek szerint ennyivel jobb vagy mint ő
Hogy magamat lejárassam (bár nem szégyen, még nagyon kezdő vagyok) a tegnapi társaságban mindenki túra endurókkal volt (KTM, Varadero...stb) és nagyon csúnyán lemaradtam, meg sem próbáltam felvenni a kanyargós tempót. Egyenesben ők mutatták hogy menjek előre, húzzam neki. Tiszta megalázó
Tegnap amikor megjöttünk a motorozásból az egyik haver (CBR 1000R) odament a motormhoz és ezt mondta: Ez a világ legjobb választása, amikor mögötte mentem, toltam le az útról, amikor Ő jött mögöttem, vért izzadva tudott követni és csak a tempós szakaszokon (200 felett) tudott elmenni ahol már kijött a lóerő külőmbség. Ennél nagyobb elismerés Nekem nem kell mert a csávó nem tegnap ült először motoron. Kijárta a szamárlétrát.
Őőőőő tekergetni kell.Ha használt lehet pályára volt állítva vagy nehezebb pilótára és ezért keményebb.
A kanyarodási gépességgel csak addig van minden rendben, amíg hibátlan az út. Amint kicsit rosszabb, már elpattog az íven. Ez engem nagyon zavar.
Jóis mindkettő................csak nekem nagy.Valami könnyebbre vágyom a sportgépek súlyával,teljesítményével és kanyarodási képességeivel.
Viszont idom drága ha törik és hasalni nem tok mert a TV-néző izom útban van.
aa, nem vagyok en nagyravagyo, beérem ezekkel is.
Nekem azse.
Majd meglesz a konkrét példány.
marad almaim gepei kozott a nagybandit meg a cb 1.3.
Nekem sem.
hm, lehet. mindegy, akkor sem kellene.
kollegam (versenyzo volt, R1-e van) most jott meg turarol. az egyik arc 1600 gtl bomossel ment, 1 hete vette. kiprobaltak, azt mondta, hogy a muszaki fejlesztesek eszmelet jok benne de a feeling rajta egyenlo egy toyota corollaval.
ja, kenyelmes es nem erezni a 350 kilo sulyt. szoval mindenki vonja le a konkluziot.
kicsi segítséget kérnék,,,a kapaszkodóhoz milyen csavarok mennek?és oldalán van még 2-2 luk,,,abba meg milyen kell?
Asszem az 1250-es vizes talán a 650-es de az nem tuti.
Sima egyenes úton nagy tempónál valóban nem fárasztó a sportos pozició, viszont amint kanyargós hegyi utakhoz érsz ott 30 perc alatt hazavágja az embert és onnan már hazafele szenvedés még egyenesben is. Nekem ez a gondom.
ujabbak alatt a vizeseket erted? vagy a K9 szeriatol? en jobbnak ereztem, de lehet csak kepzelodtem.

amugy #23735-re valakinek van otlete?
biztosan szokhato. en nem akarom megszokni.
Borzasztó ez az egész. Amikor elindulok és elhúzogatom neki az qva jó, viszont amikor már mentem 200km-t kezd fájni a kezem 400km-nél már fizikai fájdalom rajta ülni, olyankor vágyom egy túragépre vagy túraendurora. De tudom, hogy a véremnek kell az a gyorsulás, amit tud. Valóban meg kéne tartani jáccós gépnek, mellé meg venni egy kényelmes nagy vasat. De hát sajnos nem racionális két motort fenntartani.
Ja tegnap voltam Parádsasváron BMW teszt napon. Mentem az S1000RR-rel. Mivel a Mátrában csak kanyarogni lehet és a teszt motorból nem vették ki a felső tiltást (9000-nél tiltott), csak a futóművet, féket és az alsó fordszám tartományt lehetett tesztelni. A fék és a futómű sokkal jobb, mint a gsxr-é, viszont alul nagyon karcsú nyomatékban (nem gondoltam volna). A gixer sokkal nyomatékosabb alul. Összességében tetszett, de nem pörgetett fel
Épp most agyalok, hogy mégsem alakítom ás túrakormányosra a gépet mert nem volt fárasztó a hasalás a hosszabb úton sem....
Mindenképp naked.
Bár egy pár ezer után megszokható.
Fék meg pont olyan mint az újabb banditok 4 dugósa.