Hát nem tom, de szerintem jobban motorozik mint Én, (Pest táblánál felveszi az elejét és a ház előtt teszi le ) ezért is veszem elismerésnek, rajta kívűl volt még egy CBR600R és egy R6 öket a kanyargós részen még a tükörben sem láttam.
Akkor inkább felemelem a hátulját emelőbakkal, beöltözöm a bőrruciba, felülök rá és húzom neki izomból. a térdkoptatót meg flex.-el kicsit átalakítom, csak megkellene lesni valakiét akinek már leért, nehogy lebukjak.
Hát márpedig ez pilóta függő. Egy profi pilótával a CBR biztosan ellépett volna. Ezek szerint ennyivel jobb vagy mint ő
Hogy magamat lejárassam (bár nem szégyen, még nagyon kezdő vagyok) a tegnapi társaságban mindenki túra endurókkal volt (KTM, Varadero...stb) és nagyon csúnyán lemaradtam, meg sem próbáltam felvenni a kanyargós tempót. Egyenesben ők mutatták hogy menjek előre, húzzam neki. Tiszta megalázó
Tegnap amikor megjöttünk a motorozásból az egyik haver (CBR 1000R) odament a motormhoz és ezt mondta: Ez a világ legjobb választása, amikor mögötte mentem, toltam le az útról, amikor Ő jött mögöttem, vért izzadva tudott követni és csak a tempós szakaszokon (200 felett) tudott elmenni ahol már kijött a lóerő külőmbség. Ennél nagyobb elismerés Nekem nem kell mert a csávó nem tegnap ült először motoron. Kijárta a szamárlétrát.
Jóis mindkettő................csak nekem nagy.Valami könnyebbre vágyom a sportgépek súlyával,teljesítményével és kanyarodási képességeivel.
Viszont idom drága ha törik és hasalni nem tok mert a TV-néző izom útban van.
kollegam (versenyzo volt, R1-e van) most jott meg turarol. az egyik arc 1600 gtl bomossel ment, 1 hete vette. kiprobaltak, azt mondta, hogy a muszaki fejlesztesek eszmelet jok benne de a feeling rajta egyenlo egy toyota corollaval.
ja, kenyelmes es nem erezni a 350 kilo sulyt. szoval mindenki vonja le a konkluziot.
Sima egyenes úton nagy tempónál valóban nem fárasztó a sportos pozició, viszont amint kanyargós hegyi utakhoz érsz ott 30 perc alatt hazavágja az embert és onnan már hazafele szenvedés még egyenesben is. Nekem ez a gondom.
Borzasztó ez az egész. Amikor elindulok és elhúzogatom neki az qva jó, viszont amikor már mentem 200km-t kezd fájni a kezem 400km-nél már fizikai fájdalom rajta ülni, olyankor vágyom egy túragépre vagy túraendurora. De tudom, hogy a véremnek kell az a gyorsulás, amit tud. Valóban meg kéne tartani jáccós gépnek, mellé meg venni egy kényelmes nagy vasat. De hát sajnos nem racionális két motort fenntartani.
Ja tegnap voltam Parádsasváron BMW teszt napon. Mentem az S1000RR-rel. Mivel a Mátrában csak kanyarogni lehet és a teszt motorból nem vették ki a felső tiltást (9000-nél tiltott), csak a futóművet, féket és az alsó fordszám tartományt lehetett tesztelni. A fék és a futómű sokkal jobb, mint a gsxr-é, viszont alul nagyon karcsú nyomatékban (nem gondoltam volna). A gixer sokkal nyomatékosabb alul. Összességében tetszett, de nem pörgetett fel
Hogy magamat lejárassam (bár nem szégyen, még nagyon kezdő vagyok) a tegnapi társaságban mindenki túra endurókkal volt (KTM, Varadero...stb) és nagyon csúnyán lemaradtam, meg sem próbáltam felvenni a kanyargós tempót. Egyenesben ők mutatták hogy menjek előre, húzzam neki. Tiszta megalázó
Viszont idom drága ha törik és hasalni nem tok mert a TV-néző izom útban van.
Majd meglesz a konkrét példány.
ja, kenyelmes es nem erezni a 350 kilo sulyt. szoval mindenki vonja le a konkluziot.
amugy #23735-re valakinek van otlete?
Ja tegnap voltam Parádsasváron BMW teszt napon. Mentem az S1000RR-rel. Mivel a Mátrában csak kanyarogni lehet és a teszt motorból nem vették ki a felső tiltást (9000-nél tiltott), csak a futóművet, féket és az alsó fordszám tartományt lehetett tesztelni. A fék és a futómű sokkal jobb, mint a gsxr-é, viszont alul nagyon karcsú nyomatékban (nem gondoltam volna). A gixer sokkal nyomatékosabb alul. Összességében tetszett, de nem pörgetett fel
Bár egy pár ezer után megszokható.
Fék meg pont olyan mint az újabb banditok 4 dugósa.