Bal 44-es doboz 8500, újan, jobb 15e kb egyszer használva, maxia felülre pótféklámpával, platnival 22, oldaltartó 15e(kösz Mikir), felső monorack platnival 13e.
Volt szerencsém a DL-en két 42 literes oldaldobozhoz.
Soha többet ilyen nagy ládát!
2x volt rajta, először, és utoljára!
A gyári csomagolásával adtam el!
Vagy V35, vagy E21.
Sajnos ezt gondoltam!
Ezért gondolkodok még abban, hogy van efy srác Esztergomban, aki csinál monokey dobozokhoz tartót, elég jó áron, és ő úgy csinálja, hogy ne kelljen áthelyezni az indexet.
Persze ez nem V35, hanem E21, mint a képen!
Nincs köze?
Érdekes!
Nyíregyen láttam egy 1250-est olyan hátsó tartóval, amilyen az enyémen van, és a PLX tartó a hátsó doboz tartó gyári "csatlakozásaira" volt felfogatva!
Már qrvára sajnálom, hogy nem fotóztam le, na de eső után köpönyeg!
helyedben meg még tennék rá valmit a motorodnak ajándékba a gumi és a benzinen kívül....megérdemli szerintem,minthogy egy gyengébb újra lecseréljed......szép oldalidomot,aztán kész is a boldogság
Hi! Szép napot Banditák!
Ma voltam tesztmotorozáson a bajai suzukinál és kipróbáltam a GSX1250F.-t. Hát lehet hogy megköveztek érte, de én nem éreztem azt 2.000.000 Ft. külömbséget az Én 2003.-as évjáratú 1200S.-em és az új között. Bár lehet, hogy cca. 5 kilóméteren nem jön ki a külömbség, de az is elgondolkodtató volt, hogy a felvezető motor (1200S) mögött mentem, húztam neki ahogy tudtam és nem igazán gyorsúltam rá. Igaz, hogy a pilóta kb. 20 kilóval könyebb volt mint én. Ezért a mai nap tanulsága az volt, hogy marad a régi és az árkülömbséget befektetem benyába meg gumiba.
Igaz nekem karburátoros a gépem, de idéntől Martin dobbal járok. Kifogástalan, profi munka. A TÜV Cert kicsit nehezen jött meg hozzá, de ezen kívül egyelőre nem tudok hátrányt mondani.
Ha meg még többet akarsz sprórolni, akkor PL tartót veszel PLX helyett, és akkor nem dizájnos 35 literes mini dobozaid lesznek 90 rongyért, hanem 45 literesek 60-ért
Nagy vagy Pali,,köszönöm,,,ugyanis ezt motort eldobták és dobozban kaptam még pár alkatrészt,,,most már tudom,hogy hova megy az a fém darab ami kicsit meg van hajolva amin a 11-12-13as csavar megy bele,,,köszönöm
Túl macerás felülni tőle az asszonynak, és nem szimpi.
Ennyi.
Soha többet ilyen nagy ládát!
2x volt rajta, először, és utoljára!
A gyári csomagolásával adtam el!
Vagy V35, vagy E21.
Teljesen milliméterre ugyan olyan, mint a hozzá vett platni!
Ezért gondolkodok még abban, hogy van efy srác Esztergomban, aki csinál monokey dobozokhoz tartót, elég jó áron, és ő úgy csinálja, hogy ne kelljen áthelyezni az indexet.
Persze ez nem V35, hanem E21, mint a képen!
Érdekes!
Nyíregyen láttam egy 1250-est olyan hátsó tartóval, amilyen az enyémen van, és a PLX tartó a hátsó doboz tartó gyári "csatlakozásaira" volt felfogatva!
Már qrvára sajnálom, hogy nem fotóztam le, na de eső után köpönyeg!
néztem a képeidet.Láttom,hogy Arrow dob van rajta.hol szerezted be?
Köszi.
Ma voltam tesztmotorozáson a bajai suzukinál és kipróbáltam a GSX1250F.-t. Hát lehet hogy megköveztek érte, de én nem éreztem azt 2.000.000 Ft. külömbséget az Én 2003.-as évjáratú 1200S.-em és az új között. Bár lehet, hogy cca. 5 kilóméteren nem jön ki a külömbség, de az is elgondolkodtató volt, hogy a felvezető motor (1200S) mögött mentem, húztam neki ahogy tudtam és nem igazán gyorsúltam rá. Igaz, hogy a pilóta kb. 20 kilóval könyebb volt mint én. Ezért a mai nap tanulsága az volt, hogy marad a régi és az árkülömbséget befektetem benyába meg gumiba.
Közületek valaki csinált már Bigbanditra oldaltáska tartót?
Ha igen hova fogata?
Köszi.