Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hellotok!

Elég nagy problémám van remélem valaki tud segíteni, nagyon fontos lenne! 96 os Suzuki Bandithoz sehogyan sem találok gyertyapipát.
Kérem aki tud segíteni vagy ismer olyat akinek van eladó vagy tudja h hogyan lehet beszerezni az írjon markadam@citromail.hu e-mail címre.
Előre is köszönöm
Most nézem, hogy a motormatricak.hu -n eleve van változó vezérlésűhöz matrica szett...
Leírás alapján mindent legyárt jutányos áron:
motormatricak.hu
ITT Olyan matricát csinálnak amilyet szeretnél.
Hellosztok!
Suzuki Bandithoz 400-as változó szelepvezérlesűhöz kellene nekem matrica és nem találok sehol szerintetek merre keresek még? A másik el van repedve a kuplungkar tartó kis konzol olyat se találok sehol.
Segítségeteket köszi előre!
A barna foltok értelem szerűen nem rozsda, csak én hülye melegen rádobtam a ponyvát. Kis polír és mester.
Fénykép?
Sziasztok!
Érdekel valakit remus sportdob(44cm, E- betűs, duplavég,apróbb karcok, csövön kis horpadás) összekötőcsővel bandit650 k9-esen volt. 30 kompletten, cső nélkül 20. 06303337246
Igen, így van, K4 től katalizátoros egybedobos. Nemrugós :D
Megnéztem képeken és nekem úgy tűnik, hogy kezdetektől egészen K3-ig csavaros, utána egybe csöves, de azokon nincs is rugó alul
Tényleg, igazad van tesó Na most már kíváncsi vagyok, úgy is rosszul sikerült felcsavaroznom a dobot, megpróbálom leszedni. Kíváncsi vagyok, hogy látszik-e rajta flex nyom
Majd fényképezek
Az kizárt, a gyári mindenképp csavaros a tieden. Nézz utána képeket. PErsze nem kizárt, hogy valaki hekkelte.
Az enyémet Leo Vince slip-on dobbal vettem, de a gyári sem volt csavaros, mert rajta van a rugó beakasztási helye a csövön is
Nem tudom, hogy a Tiéden miképp vad, de többnyire a gyári csöveket el kell vágni ameddig ér sportdob kivezetése és ott kell összetolni...tehát flexet neki ha ezt akarod....én már régóta a gyári híve vagyok....azóta hallok...
Az rendben is van, de nekem mindig az jött le a párbeszédekből, hogy a slip-on egybe van a csővel addig ahol a 4 leömlő össze ér, ott van rajta egy bilincs. Én nem bírtam a dobot leszedni a csőről, bár nem nagyon mertem eröltetni
Hát valahogy rá kell tenni a dobot az eredeti rendszerre.. ...ha csak nem komplett rendszert vett valaki akkor így összerakhatóra készítik...
Pillants rá erre légyszi: link Ez is slip-on rendszer, mégis szétszedhető Akkor a többi is szétjön?
A mostaniakon nagyon nehezen sőt gyakorlatilag tökéletesek.......a régi kamukat lehetett pár támpont alapján megkülönböztetni...
Újra mert elbaxta a linket : www.kovacsauto.hu/hasznosinfo...." target="_blank">link
Közbe már találtam is némi támpontot: www.kovacsauto.hu/hasznosinfo...." target="_blank">link
Lehet azt látni rajta, hogy hamisítvány?
Már nincs tuti hely...most vetem ki egy motorból kamut amit neves szervizben tettek, de erről a szerviz sem tehet hisz finjga nincs, hogy amit a nagykerből megvesz honnan származik valójában....a neten egyértelműen olcsót nem veszek, de a magyar nagykerből is könnyen lehet szart venni...ezért denso-zok mert abból még nem találtam kamut....az iridiumos kamunál a fő gond az, hogy néha sportmotoroknál belecsöppenhet a közepe, normálnáűl pedig még a nyomatékra húzásal is benne beleszakadhat a menet.....a lényeg, hogy párezerig a mai kamuk is működnek csak egyik pillanatról a másikra elkezdenek kihagyni, hidegen nem indulni stb.....
Te mennyiért vetted? Érdekes Norbu felvetése, nekem nem jutott eszembe
2-szer? Én 3-szor annyit menetem vele mint a gyárival mentem volna amikor kivettük a haverral azt mondta ezt vétek kicserélni! Elvit egyet belőle mert jó a robogójába azóta is azzal megy!
Az a baj,hogy az NGK-t sokan hamisítják,csak tuti helyről venném...