Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát nem mondhatnám Csakhát ugye elvileg hosszabb az élettartama, de ha az eredeti 4-5e /db áron kellett volna megvenni tuti nem veszem meg. Nézd meg mennyiért tudod megvenni a simát, ha csak 2× tovább bírja, már megérte
Kösz!
Hát mi is erre gondolunk, de nincs hozzávaló mérőnk. :( Amugy gondolom a gyűrűzés egy kisebb vagyonba kerül.
Az irridiumot jobbnak érzed?
Na tessék itt is van: link
Én is tőle vettem
Kompresszió ?
NGK CR9EIX kel bele!
Hogy pontosan milyen kell bele azt az NGK oldalán található katalógusból ki tudod nézni. Én a vaterán vettem 10500.ért a 4 db-ot. Mivel a sima gyertya se nagyon van meg 9e alatt, úgy gondoltam ennyit megér
Sziasztok!

650-es (k7) banditába való irridium gyertya száma után érdeklődnék.
Gondolom többen is használják,mik a tapasztalatok,érdemes beruházni?
Sztem tipikus üzemanyaghiány, én a karbik körül kutakodnék.
Jaja

Belőttem a szinkront is

Az üveggyertyával viszont nem boldogultam, mert elég elbaxott egy termék ennyi pénzért A tömítésért felelős réz alátét simán leesik róla A gyári gyertyakulcs nagy rá, ha meg ráteszem a műanyag vackot amire a 21-es kulcs rámegy akkor jó lenne csak az meg nem fér bele a gyertya nyílásba
Holnap vennem kell egy rávaló kulcsot
Hát nem tudom... A fél centi állítás azért nem olyan kevés, mert 1-2 mm feszítés sokat jelent, lehet nyúli fog majd annyit mire teljesen hátra kell húznod a kereket, hogy ki tudsz venni egy szemet...
Egy biztos: nem jó szettet vettél.
Tudod miről van szó? Vagy fotó kell? 1 elég, de ha párban nem nem lesz gond...
Sziasztok.
Köszi mindenkinek a segítséget, igazán jól esik, hogy ilyen gyorsan választ kapok tőletek szinte mindenre. Egyébként igen, a képen látható 7 érintkezős index relé van a gépemben. De most láttam a tutilámpa címet, abban éppen ott volt az a relé. A napokban el is intézem a rendelést, és nem lesz vele gondom. Ugyan akkor felvetnék egy másik kérdést is, az az igazság, ilyennel még nem találkoztam. Ma lecseréltettem a lánc szettet. A motor adatai alapján rendeltem, és az lett az eredménye, hogy olyan hosszú a lánc, hogy ezen állítani már alig fél cm-t lehet csak. Ha kivesznek egy szemet, akkor mer iszonyú feszes, mint a zongorahúr. Én abban bízom, hogy nyúlik majd annyit, hogy ki lehessen venni belőle egy szemet. Szerintetek hiába bízom? Kezdjek inkább aggódni?
Na bosszantottad a szomszédokat délután?

Állt a cerka?
A karbik tiszták?
Jajj gyerekek ez az aggódás nagyon jól esik
Hát csak saccolni tudom mert nem írtem fel pontosan, de nagyjából két hónapig volt darabjaiban. Ennek nagy része az alkaltrész beszerzés nehézségei miatt volt
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni. Igaz, hogy nem Banditról van szó, de van egy Suzuki gsx250f across motorom és nem akar beindulni, tettünk rá másik karburátort, gyertyákat, ha be is indul akkor csak felpörög és leáll. Mit lehetne csinálni vele? Jön a tavasz és jó lenne már motorozni. :) Elnézést kérek, hogy nem megfelelő témában írtam, de tudomásom szerint a bandit hasonlít rá legjobban motorilag.
Na ezt már én is vártam ,egy csomóban volt a gyomrom !
Vazze ezt már én is vártam!
Mennyi ideig is állt szétborítva a vas?
na, mukszik az akksi amit kaptam, vegre a mai naptol elkezdodott a szezon nekem is.
Így! Mihez kéne? Jöhet priviben is.
Honnan tudjam. A katalizátor a nagyon K4-től van, a kicsin K5-től.

Ja, nem fika, olajat cseréltem egy 650-ben a hétvégén. Baszki, azt a fos első futóművet....Egyujjas fékre lekoppantom, pedig majdnem teljesen be volt tekerve. A tulaj is panaszkodott, hogy nagyon szépen rugózik, de kanyarban össze- vissza leng alatta. Néztem is, ahogy ráült, a rugóút 4/5-e tűnt el, nagyon óvatos becsléssel. (~120kg)
Hali
Lejjebb mintha azt olvastam volna, hogy tudsz szerezni givi doboztartó konzolokat, így van ez?
Áruld már mi értelme van annak a rugónak a dob és a cső találkozásánál?
Egyébként az enyém is ilyen rendszerű. Aba is van katalizátor?