Michelin Pilot Road 2 nekem is kel az idei évben cserélni de úgy vélem 35000-ezer kilóméter után illik is de most Michelin Pilot Road 3-ra eset a választásom.
Szeva!
Én a gyárit, R. A. 1-re cseréltem és nagyon meg voltam vele elégedve, még jobban mint a gyárival, igaz én vagy 14.000 km mentem vele de én egy kicsit őrültebb voltam akkoriba és elég sok volt az induláskori rúgatás Utána Sport Attackot vettem azzal se volt gondom, azt is szerettem. Most a Z6 van rajta és múlt héten voltam fent a hegyekbe, fasza jó szerpentinen és úgy mentem vele mint nyáron 1x se csúszott meg amit nem hittem volna ilyen hidegbe, úgyhogy kellemesen csalódtam. Én ajánlom mind2t
NEkem nem volt sosem Contim, viszont többen már nyúztak le egy garnitúrát az Ra2-ből is, és nem túl meggyőző a futásteljesítménye a Ra-hoz képest. Sőt, úgy tűnt nem is megy el annyit.
Nekem tavaly Conti Road Attack 1 volt. Hamar melegszik, jól tapad. A Banditon bevállt, bár nagyon olcsón vettem. Ha full áron kéne venni, akkor inkább a továbbfejlesztett 2-t választanám vagy Michelin Pilot Road 2-t.
Csak a Conti Road Attack 1-el van tapasztalatom.
A Metzelernél azt mondták, hogy a többi gyártó a többkomponensű gumival próbálja utánozni azt, amit ők 1 komponensű gumival, meg tudnak csinálni.
Barátom vett Z6ost, de még nincs felszerelve.
Nézzél szét a boncteremben a gumiknál, hátha ott írtak valamit ezekről.
Én is írtam, de nem jelent meg ott.:
Hyosung GT 650 Naked motoron használtam, és mivel ugyanilyenre cseréltem, jelenleg is használom ezt a típust.
22028km óra állásnál, 2008.06.20.-án lett felszerelve
1 pár Continental Road Attack, 120/60 ZR 17 és 160/60 ZR 17 párosításban.
Ezeket 2010.07.09.-én cseréltem le, 22240 élményekben gazdag km után 44268km óra állásnál.
Azért döntöttem mellette, mert 2 komponensű sport-túra gumi, középen keményebb, szélein puhább keverékkel, és így az én túrázósabb, igényeimnek jobban megfelelt, a várhatóan hosszabb futásteljesítményével, ami be is igazolódott.
A motorra gyárilag felszerelt hátsó Bridgestone Battlax BT56R 15251km-nél lett cserélve(ugyanolyan használtra), de akkor már kilátszott a vászon.
Nem mellesleg viszonylag jó áron, 47000Ft-ért sikerült megvennem a párat.
Az új párért már 53590Ft-ot kellett fizetnem szállítással együtt. Ekkor felmerült bennem, hogy a Road Attack 2 gumit kellene kipróbálni, de csak elsőt lehetett rendelni, a 160/60 méretű gyártását akkor még nem kezdték meg.
Mint már említettem, főleg napi használatra és túrázásra használtam, volt némi autópálya használat, Magyarország, Erdély és Ukrajna rossz és jó útjai.
Pályára vinni sajnos nem volt alkalmam.
Szóval nekem tökéletesen bevált.
22240km után a profilmélységek:
120/60 ZR 17
Középen 2,1mm
Szélen 2,5mm
Probmlémák:
A 120/60-as első gumi mintázatában megjelentek rendellenes repedések.
Nem a guminyomás miatt, mert az mindig rendben volt.
kb. fél évet még így volt használva.
DOT 4907(2007 év 49.hete)
Szevasztok. A segítségetek szeretném kérni. Gumi vásárlás előtt álok de nem tudom melyik lenne jobb. Két típus közt gondolkodom: Continental Road Attack 1-2 vagy Metzeler z6. Van valakinek tapasztalata valamelyikről? Válaszotok és véleményetek előre is köszönöm!
szerintem meg nem akarnak vele bibelődni ,én ugyan is ugy tudom, minden benzikúton lelehet adni a fáradt olajat(olajszűrőt is),én mindig kiviszem a kútra és beleöntik a 200l-es hordóba,ezt a hordót pedig bizonyos időközönként cserélik nem kevés pénzért,a kút tulajának ezt az összeget ki kell fizetnie ha félig van akkor is.
Hajdanában a Wartburgokon két helyen is kellet légteleniteni: a vízpumpa tengelyénél és a fütőradiátornál, egyébként fortyogott. De mai szemmel azokat nem nevezném autónak.
Autónál én sem légtelenítettem még sose.
Nyitott hütősapkánál lehet látni ahogy viszi a vizet, és ahogy mondod egy kis járatás után ha kell utánna öntök.
De ez nekem is meglepő vólt, nem csak a kiegyenlítő tartályba nyomta hanem már abból kifele is.
Egyébként ennek a csavarnak nincs is más fonkciója, kiengeded a levegőt ami bent ragadt.
Én a gyárit, R. A. 1-re cseréltem és nagyon meg voltam vele elégedve, még jobban mint a gyárival, igaz én vagy 14.000 km mentem vele de én egy kicsit őrültebb voltam akkoriba és elég sok volt az induláskori rúgatás Utána Sport Attackot vettem azzal se volt gondom, azt is szerettem. Most a Z6 van rajta és múlt héten voltam fent a hegyekbe, fasza jó szerpentinen és úgy mentem vele mint nyáron 1x se csúszott meg amit nem hittem volna ilyen hidegbe, úgyhogy kellemesen csalódtam. Én ajánlom mind2t
A Metzelernél azt mondták, hogy a többi gyártó a többkomponensű gumival próbálja utánozni azt, amit ők 1 komponensű gumival, meg tudnak csinálni.
Barátom vett Z6ost, de még nincs felszerelve.
Nézzél szét a boncteremben a gumiknál, hátha ott írtak valamit ezekről.
Én is írtam, de nem jelent meg ott.:
Hyosung GT 650 Naked motoron használtam, és mivel ugyanilyenre cseréltem, jelenleg is használom ezt a típust.
22028km óra állásnál, 2008.06.20.-án lett felszerelve
1 pár Continental Road Attack, 120/60 ZR 17 és 160/60 ZR 17 párosításban.
Ezeket 2010.07.09.-én cseréltem le, 22240 élményekben gazdag km után 44268km óra állásnál.
Azért döntöttem mellette, mert 2 komponensű sport-túra gumi, középen keményebb, szélein puhább keverékkel, és így az én túrázósabb, igényeimnek jobban megfelelt, a várhatóan hosszabb futásteljesítményével, ami be is igazolódott.
A motorra gyárilag felszerelt hátsó Bridgestone Battlax BT56R 15251km-nél lett cserélve(ugyanolyan használtra), de akkor már kilátszott a vászon.
Nem mellesleg viszonylag jó áron, 47000Ft-ért sikerült megvennem a párat.
Az új párért már 53590Ft-ot kellett fizetnem szállítással együtt. Ekkor felmerült bennem, hogy a Road Attack 2 gumit kellene kipróbálni, de csak elsőt lehetett rendelni, a 160/60 méretű gyártását akkor még nem kezdték meg.
Mint már említettem, főleg napi használatra és túrázásra használtam, volt némi autópálya használat, Magyarország, Erdély és Ukrajna rossz és jó útjai.
Pályára vinni sajnos nem volt alkalmam.
Szóval nekem tökéletesen bevált.
22240km után a profilmélységek:
120/60 ZR 17
Középen 2,1mm
Szélen 2,5mm
160/60 ZR 17
Profilmélység:
Középen 1,5-2mm (Közvetlenül a kopás mellett)
Szélen 2,5-4mm.
Probmlémák:
A 120/60-as első gumi mintázatában megjelentek rendellenes repedések.
Nem a guminyomás miatt, mert az mindig rendben volt.
kb. fél évet még így volt használva.
DOT 4907(2007 év 49.hete)
http://youtu.be/DNORsgCye6g
Bónusz kb. 15 liter fáradt olaj + 2 pár kopott gumi +1 kopott lyukas gumi.
Csak gyere érte!
Szerintem felesleges, de mindenki a magáét tudja.
A BMW amúgy is a gazdagok motorja, én pedig nem mond6nám, hogy az vagyok!
Nyitott hütősapkánál lehet látni ahogy viszi a vizet, és ahogy mondod egy kis járatás után ha kell utánna öntök.
De ez nekem is meglepő vólt, nem csak a kiegyenlítő tartályba nyomta hanem már abból kifele is.
Egyébként ennek a csavarnak nincs is más fonkciója, kiengeded a levegőt ami bent ragadt.