Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát pedig van olyan. Nekem régen volt egy Renault Twingo-m, annak ki kellett venni a tágulási tartályát és felemelni, mert az egyik vízcsőben volt egy rész ami magasabban volt mindennél és ott megmaradt a buborék.
Én motorba, kocsiba, teherautóba cseréltem vizet, de már nagyon sokszor, de sose csináltam olyat hogy légtelenítsek. Egyszerűen felöntöm vízzel, beindítom és megvárom hogy kinyisson a termosztárt és ha kell még bele akkor szintig öntöm és kész. Sose volt még olyan bajom hogy levegős lenne, ott már más bajok vannak, lehet dugulás van a rendszerbe. Egyébként ha kinyit a termosztárt a kiegyenlítő tartálynál lehet hallani a levegőt hogy jön kifele. De viszont banditon még nem cseréltem vizet, mivel az enyém még levegős
Az 3 Nagybandi ára!
A Lővey Ádám féle ugyanilyen vidibe, azt mondták, hogy valami 6,4 milla az alapára
Ez, tesztelés!
Hú, ba...., ebbe beleszerelmesedtem!
Mennyi lehet egy ilyen?
Én a lánckerék felől a hütőről lehuztam a tömlőt és kész, ott minden kilyön
ey=egy
Vízcsere utánn nem melegedett a hűtőben a víz ,
viszont a ventilátór bekapcsólt, és nyomta a vizet kifelé.
Ezt a csavart fel lazítva egy csomó levegő kijött , és mikór már a víz is jött ey pillanat alatt foró let a hütő is
Tehát a termosztát tank alatt a beöntőnél .
Vizpunpa lánckerék mellett és ha lég buborék marad benne nem viszi a vizet
Igen a tank alatt van a beöntő nyílás meg van az ülés alatt egy kiegyenlítő tartály, de akkor hol is kel a banditot légteleníteni? Úgy tudom, hogy a vízpompánál található csavarral kel a hűtőfolyadékot leengedni! Vagy nem jól tudom? Azért valaki leírhatná a pontos folyamatát, hogy kel szakszerűen lecserélni!
Ne mááááááá


Légteleníteni mindig a felső ponton kell.....
A Banditnál a tank alatt van a sapka

Vagy neked ide van kivezetve ey plusz cső?
Súlyos?

Ahoz képest hogy a suzukiknál 6e, yamaháknál 10e
És egy olajcsere otthon is legalább 8-10.000ft
IGEN.....
Hiszen nálam 3000km az 3 hónap CSAK munkábajárás.....
Ne sajnáld, rendesen túlhűtött az olaj a motorokon ezért el is hagyják mostanában...
Sajnos nincs az újakon sem.
A 250-es motorokon van, mert azok lég-olaj hűtésesek.
A régebbi Hyo-n nincs olajhűtő. Az ebből eredő esetleges nagyobb hőterhelés miatt 4000 az olajcsere periódus.

A koreai anyagminőséggel meg ipari szinten semmi gond nincs. Érdemes rájuk figyelni...
Most néztem, az Aprilia Shiver manuálja is 2 évente írja a folyadék cseréket, fék, kuplung, hűtő.

4 évente üzemanyag cső csere.

10000km levegőszűrő(szükség esetén)

20000km gyertya, olaj és szűrője, Teleszkóp olaj csere.
A fék és kuplung (ahol hidraulikus) csöveket kell(ene) 4 évente.
akkor megnézem otthon a manualokat.....4 évre emlékeztem a fagyállónál, de lehet, hogy rosszul...
csak koppintotta és abból is a régiét ami az SV-ből sem volt teljesen jó......és ugye az anyagminőség......nem mondom, hogy rosszabb hisz nem tudom, de valamiért kisebb intervallumokat szabtak meg amit érdemes betartani...
Most elbizonytalanítottál.
Megnéztem, tényleg 2 évente kell cserélni.
Mármint a Hyo-nál ezt írja a dokument.

Képet nagyítva olvasható:
Suzukiéknál egységesen minden modelnél 2 év. Vagy csak lusták voltak mindegyikhez mást megadni
Tudtommal az Suzuki SV blokkját kapta vagy koppintotta le abban pedig 6000-nél kel!
Na nem pont a fele, 4000-ént írja elő a Hyo......nem súlyos, annak az kell...
Akkor az olajat 3000 kiló-méterenként cserélni kel az súlyos?
A Hyo manualjában két év van a fagyálló cserére? A többi gépében 4 év van ha jól emlékszem....a Hyonál ahogy láttam megfelezik a csereintervallumokat minden folyadéknál...
Nem gyűjtöm, de ha kell neked adom.
A Shell(volt Tesco) kúton csak lestek, amikor megkérdeztem, hogy fáradt olajat, meg hűtőfolyadékot le lehet-e adni náluk.
Azt mondták megkérdezik a főnököt.
Következő alkalommal meg azt, hogy a főnök nem veszi fel a telefont.
Jól felkészültek.