Hát pedig van olyan. Nekem régen volt egy Renault Twingo-m, annak ki kellett venni a tágulási tartályát és felemelni, mert az egyik vízcsőben volt egy rész ami magasabban volt mindennél és ott megmaradt a buborék.
Én motorba, kocsiba, teherautóba cseréltem vizet, de már nagyon sokszor, de sose csináltam olyat hogy légtelenítsek. Egyszerűen felöntöm vízzel, beindítom és megvárom hogy kinyisson a termosztárt és ha kell még bele akkor szintig öntöm és kész. Sose volt még olyan bajom hogy levegős lenne, ott már más bajok vannak, lehet dugulás van a rendszerbe. Egyébként ha kinyit a termosztárt a kiegyenlítő tartálynál lehet hallani a levegőt hogy jön kifele. De viszont banditon még nem cseréltem vizet, mivel az enyém még levegős
Vízcsere utánn nem melegedett a hűtőben a víz ,
viszont a ventilátór bekapcsólt, és nyomta a vizet kifelé.
Ezt a csavart fel lazítva egy csomó levegő kijött , és mikór már a víz is jött ey pillanat alatt foró let a hütő is
Tehát a termosztát tank alatt a beöntőnél .
Vizpunpa lánckerék mellett és ha lég buborék marad benne nem viszi a vizet
Igen a tank alatt van a beöntő nyílás meg van az ülés alatt egy kiegyenlítő tartály, de akkor hol is kel a banditot légteleníteni? Úgy tudom, hogy a vízpompánál található csavarral kel a hűtőfolyadékot leengedni! Vagy nem jól tudom? Azért valaki leírhatná a pontos folyamatát, hogy kel szakszerűen lecserélni!
Ahoz képest hogy a suzukiknál 6e, yamaháknál 10e
És egy olajcsere otthon is legalább 8-10.000ft
IGEN.....
Hiszen nálam 3000km az 3 hónap CSAK munkábajárás.....
csak koppintotta és abból is a régiét ami az SV-ből sem volt teljesen jó......és ugye az anyagminőség......nem mondom, hogy rosszabb hisz nem tudom, de valamiért kisebb intervallumokat szabtak meg amit érdemes betartani...
A Hyo manualjában két év van a fagyálló cserére? A többi gépében 4 év van ha jól emlékszem....a Hyonál ahogy láttam megfelezik a csereintervallumokat minden folyadéknál...
Nem gyűjtöm, de ha kell neked adom.
A Shell(volt Tesco) kúton csak lestek, amikor megkérdeztem, hogy fáradt olajat, meg hűtőfolyadékot le lehet-e adni náluk.
Azt mondták megkérdezik a főnököt.
Következő alkalommal meg azt, hogy a főnök nem veszi fel a telefont.
Jól felkészültek.
Hú, ba...., ebbe beleszerelmesedtem!
Mennyi lehet egy ilyen?
viszont a ventilátór bekapcsólt, és nyomta a vizet kifelé.
Ezt a csavart fel lazítva egy csomó levegő kijött , és mikór már a víz is jött ey pillanat alatt foró let a hütő is
Tehát a termosztát tank alatt a beöntőnél .
Vizpunpa lánckerék mellett és ha lég buborék marad benne nem viszi a vizet
Légteleníteni mindig a felső ponton kell.....
A Banditnál a tank alatt van a sapka
Vagy neked ide van kivezetve ey plusz cső?
Ahoz képest hogy a suzukiknál 6e, yamaháknál 10e
És egy olajcsere otthon is legalább 8-10.000ft
IGEN.....
Hiszen nálam 3000km az 3 hónap CSAK munkábajárás.....
A 250-es motorokon van, mert azok lég-olaj hűtésesek.
A koreai anyagminőséggel meg ipari szinten semmi gond nincs. Érdemes rájuk figyelni...
4 évente üzemanyag cső csere.
10000km levegőszűrő(szükség esetén)
20000km gyertya, olaj és szűrője, Teleszkóp olaj csere.
Megnéztem, tényleg 2 évente kell cserélni.
Mármint a Hyo-nál ezt írja a dokument.
Képet nagyítva olvasható:
A Shell(volt Tesco) kúton csak lestek, amikor megkérdeztem, hogy fáradt olajat, meg hűtőfolyadékot le lehet-e adni náluk.
Azt mondták megkérdezik a főnököt.
Következő alkalommal meg azt, hogy a főnök nem veszi fel a telefont.
Jól felkészültek.