Srácok, valaki nem akar komplett GPS megoldást a vasra? Eladnám, mert a táskát nem tudom normálisan felrakni a gixerre (Kappa táska és MIO C250 GPS). Egyben egy 20-as. Így néz ki a motoron:
Persze hogy postáznak elküldtem négy munkanap és már itt volt az asztalon! Leírtam egy levélbe hogy milyen typ motorhoz való és a lágyabb keveréket szeretném rá, elpostáztam aztán utánvétellel küldték vissza!
Igen ki van fúrva három helyen és nagyon precízen meg volt csinálva. Mikor megjött tolómérőt ragadtam és átmértem, minden gyári értéken volt. Azért itt jegyezném meg, hogy érdekes de a teljes átmérő 8,1-mm a k7-es modellbe a K6-os banditába meg 8,5-mm itt is látszik hogy spórolnak a motor tervezők.
sőt a vas ki is van lyukasztva,majd ugy kiöntve a ferodol(vagy mi) részével,nem csak simán rávan ragasztva a sima lapra,legalábbis amit most beraktam igy nézett ki,amit meg kivettem az sima volt
Én sem hinném, hogy gond lehet ezekkel, de vannak emberkék aki szerint egy jó fékbetét 15e-nél kezdődik, alatta csak szar lehet
Ja jut eszembe volt egy gyerekkori barátom akinek az apja fékbetét és kuplung tárcsa felújjítással foglalkozott. Úgy tudom ott se volt probléma sose.
Ha ilyen előfordult volna akkor már régen vissza vették volna a működési engedélyt tőlük. Azért nem gondolják komolyan hogy leválik a fékbetét egy 40-éves múltra visszatekintő elismert cégre! Azért ők tisztába vannak milyen következménnyel jár ez.
Eddig 100 ezer km-t motoroztam (lehet csak 95) Rónás betéttel és eddíg még mindíg megálltam. Volt amit elkoptattam egészen a ragasztóig és mégsem nem vált le. 2 személlyel és fullra pakolva
végigfékeztem az Alpokat és még jónéhány hegyet és szerpentint, de gondom sosem volt.
Idéznék: "Nem tudom, ti hogy vagytok vele, én nem bíznám az életem egy esetleg rosszul ragasztott felújított fékbetétre."
Hát ennyi
Többen is osztották a kolléga véleményét
használt is tökéletesen jó lenne...
azért köszi
Ja jut eszembe volt egy gyerekkori barátom akinek az apja fékbetét és kuplung tárcsa felújjítással foglalkozott. Úgy tudom ott se volt probléma sose.
végigfékeztem az Alpokat és még jónéhány hegyet és szerpentint, de gondom sosem volt.
Hát ennyi
Többen is osztották a kolléga véleményét
ha jól emlékszem te motor alkatrészekkel is foglalkozol
37x50x 8-9-10-vagy 11 es első teleszkóp porvédő kéne