Hát...mint már írtam párszor, a lábtartó koptatás nem az én stílusom, bár ha egyedül megyek azért néha lekoppintom, de az asszonnyal soha, és mivel 95%-ban vele motorozok, így nem sűrűn ér le.
Akkor azért nem égett fel, az utolsó mondatodban a válasz....,de egy 577-ezés elég arra, hogy egy sima utcai betétet a padlóra küldjél ha kopik a lábtartó is.. .....akkor is fogni fog csak sokkal erősebben kell húzni a fékkart...
Érdekes nálatok ez a beégés kérdés.
Én már csak elmondhatom, hogy fent lakok a "hegyekben" vagyis a Bükkben, tehát nem igazán tudok úgy elindulni, hogy ne legyen benne szerpentin, még sem tapasztaltam soha, egy motoromnál sem, hogy beégett volna a fékbetét.
Szlovákiát is megjártam már párszor, de ott sem volt beégés.
Igaz, nem is úgy járok, hogy 2 nagy fékezés között padlógázt húzok.
Szerintem ne gyárit vegyél,ha durván mész,beég beüvegesedik,keményebb lesz mint a szinteres,akkor meg mmegeszi a tárcsát.....nekem többször beégett alig lehetet lecsiszolni a beégett felületet,én tuti szintereset veszek,igaz már átalakítottam túra motorra,de azért a tartós megbízható fék nem árt ,mondjuk a Gross-ról lefelé, i dén meg megyünk megint.
4 féle betét létezik az AP-nál utcai motorokba, valahol több: A standard, a szinter, a pályára való szinter, meg a kerámia. Mindnek más a progressziója, más hőmérséklettartományban működnek.
Nekem a Gs500nál a szervízbe egy hátsó betétet akartak rámsózni 12000ft-ért....(1db vagyis 1 pár)
Én ekkor (2004-ben) gondolkodtam el, hogy kellene valami alternatíva.
Ekkor OldWing cimbi ajánlotta ezt, aki már mindenbe használta (akkor épp egy Gold Wingbe)
Azóta Rónás féket használok.....
Szóval nekem ezek szerint az ár játszott közre:-)) Hiszen nem ismertem a fékbetét árakat - és könnyen át lehettem volna vágva a palánkon.
De még soha nem volt olyan, hogy nem bírtam megállni.......
Ami engem zavar inkább, hogy a Gs-nél is, és a banditnál is a hátsó fék nagyon gyenge.....(gyári betéttel is!)
Sziasztok!
Tudtok nekem segíteni abban hogy hol keresgéljek a Suzuki GSF 400-ra kellene jobb hátsó idomot?92 évjárat aminek az idomjai külön vannak.(sajnos a téli szerelés közben 6 darabra tört ugyan meghegesztettem de az már nem lesz olyan amilyennek lennie kell)
Előre is köszi az infot.Üdv bluedevil
Most kaptam választ a Rónától, 920 ft+ÁFA/db a betétek javítása. Ha azt nézem télleg nagyon olcsó mert 7500 ft-ból az egész szett kijön, viszont nem tudom mennyire hatásos. Az én gépem ABS-es és a hátsót a debreceni centrumba csináltattam és még mindig blokkol az ABS pedig közel 20e van benne úgyhogy meg vagyok elégedve vele de nem tudom hogy az elsőnél milyen különbségek lehetnek.
A rónával jobb lenne a fék?.....mivel ott egy grafitos betétanyaggal dolgoznak ezt nezéh elhinnem, de persze nem lehetetlen....van néhány pár kopott betétem, majd elviszem és meglátom milyen lesz...
Nem zabálja a tárcsát észrevehetően jobban egy utcai szinter betét viszont sokkal később ég át teljesen tehát jobb mint a sima utcai.....régen talán az elején, de már évek óta legfeljebb rossz márkáknál lehet ilyet tapasztalni....egy brembo, ferodo vagy hasonlóan neves cégnek a betétei nem eszik meg a tárcsát....
Bocsánat, hogy beleszólok, de szerintem el kéne hagyni ezt az "olcsó" fék gondolatot. Persze tudom az okát, én is csóró vagyok, de a fék egy kicsit más kategória, mint a tanktáska, vagy a fokozatkijelző, stb.
Én is gondolkoztam a Rónán, csakhogy az emelt fékhatás miatt. Az, hogy emellett olcsó is tiszta nyereség. De az, hogy kapásból csak az ár dominál... Ne az döntsön szerintem!
Én már csak elmondhatom, hogy fent lakok a "hegyekben" vagyis a Bükkben, tehát nem igazán tudok úgy elindulni, hogy ne legyen benne szerpentin, még sem tapasztaltam soha, egy motoromnál sem, hogy beégett volna a fékbetét.
Szlovákiát is megjártam már párszor, de ott sem volt beégés.
Igaz, nem is úgy járok, hogy 2 nagy fékezés között padlógázt húzok.
Valóban szar. Bár nálam főleg a nyikorgás idegesített.
Mail az adatlapon, ott megdumáljuk.
Én ekkor (2004-ben) gondolkodtam el, hogy kellene valami alternatíva.
Ekkor OldWing cimbi ajánlotta ezt, aki már mindenbe használta (akkor épp egy Gold Wingbe)
Azóta Rónás féket használok.....
Szóval nekem ezek szerint az ár játszott közre:-)) Hiszen nem ismertem a fékbetét árakat - és könnyen át lehettem volna vágva a palánkon.
De még soha nem volt olyan, hogy nem bírtam megállni.......
Ami engem zavar inkább, hogy a Gs-nél is, és a banditnál is a hátsó fék nagyon gyenge.....(gyári betéttel is!)
A lényeg, hogy szólj, vagy a csomagra írd fel: PUHÁT KÉRSZ!
Tudtok nekem segíteni abban hogy hol keresgéljek a Suzuki GSF 400-ra kellene jobb hátsó idomot?92 évjárat aminek az idomjai külön vannak.(sajnos a téli szerelés közben 6 darabra tört ugyan meghegesztettem de az már nem lesz olyan amilyennek lennie kell)
Előre is köszi az infot.Üdv bluedevil
AP racing szinter 14e, standard 10.5e. Házhozszállítva.
Az, hogy kíméljem a tárcsát, és hadd kopjon aminek - fékbetét - kopnia kell!
Én is gondolkoztam a Rónán, csakhogy az emelt fékhatás miatt. Az, hogy emellett olcsó is tiszta nyereség. De az, hogy kapásból csak az ár dominál... Ne az döntsön szerintem!