Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt már meséltem1x de elmondom megint, haveromnak k4 gixxerje van és a sport atackot 3000 km alatt eldurasztotta
Ha nem tudod akkor elmondanám ki is csinált ilyen hülyeségeket! Volt valamikor egy srác azt hiszem ki ment Németországba dolgozni rémlik már! Ha kel a tanácsom, hogy hogyan csináld meg a kis Yamahára segítek benne de szerintem vagy olyan kreatív hogy megoldod ezt a problémát nem lesz nehéz a MeCooi hazájában.
Nem tom mi ez?! Kaphatnek segitseg keppen egy massalhangzot?!
Kinek van ideje ilyen hülyesegekre?

Nekem is kell valami hasonlo a Yamahara, mert mire kimostam a lancot a 5-10 eves megkövesedett szutyokbol, hanynom kellett. Elszoktam en mar ezektöl. Kapott par WD 40 kurat, aztan meg egy rohadt olcso lancprayt. De mar ez is eleg volt ahhoz hogy atterjek ennel is gyorsan az olajzora. Gondoltam hogy en is faragok valami olcsot, de mindig a MCCOI-nal jukadok ki, pedig van otthon egy rakas magnesszelepem meg minden, de nincs kedvem takolni. Es barmilyen kedvezö volt a motor vetelara, egy szett lanc 100€ körül van meg erre is. Abbol meg meg megepitem magamnak az olajzot erre is. Csak ezen nincs sebesseg senzor, igy REED-el meg magnessel kell taszakodni majd...
Na ezt beszélem én is nem rekord az enyém!
Szép motor! István ha visszaolvasod a [21399]-es hozászolást ráismersz erre!
nekem is pilot road van fent 1.5 éve 90%-os volt mikor felkerült rá azóta 35 ezret mentem vele és még tök szép :)
pedig nem kiméltem annyira:P:)
szerintem még egy 20-ast elmegy :)
2500-3000 akkor én is visszaveszek belőle az 5000-es fordulat az sok! Vajon a gumi menyit megy el 60000 kilómétert. Viccet félretéve tényleg nagyon jó futásteljesítménnyel rendelkezik a Michelin Pilot Road 2.
Nem csereltem le, csak bövült a gyüjtemenyem.
Amire lecserelnem a szuzukit :
http://www.nortonmotorcycles.c...
Az egyetlen probemam hogy csak egy szemelyes!
Ez a feltamasztott törtenelem azt hiszem igen jol sikerült. Nincsenek rajta sallangok, es nem kell böngeszni a katalogusokat, hogyan lehetne jobb a fek vagy a futomü. Es nem kell 16 szelepet buzeralni, 4 draga gyertyat kiköhögni... Egyszerüen szep. Szerintem sikerlt megforditani vele az idö kereket. Kar hogy ez nem berugos! :)
Ja ja én, is így vagyok vele

De ha annyi kavicsom lenne hogy egy BMW K1600GTL vegyek zsebből

nem is igazán érdekelne, hogy kopnak a gummák

Azért nekem is kellene egy ijeeeeen
István lecserélted a Suzukit erre a gépre?
Ötezres?
2.500 - max. 3.000 -nél mindíg elváltok!
ÁÁÁÁÁÁÁÁ 70-80 km/h az sokk 50-60 km/h szoktam közlekedni de azt is alig bírja főleg ha szembeszélel megyek erőködig szegény. Nem baj eladom aztán veszek egy BMW K1600GTL csak attól félek hogy a gumi nem fog annyit elmenni mint a banditon.
Gumiiiii tema mindig a kedvencem volt... csak egy kis erdekesseg, megneztem a DOT szamot a motor gumiabroncsan: ezek szerint most 94. ev 3 heteben formalt papucsokkal közlekedek az Yamahaval. Na azt azert nem mondanam hogy mar ledöntötem labtartoig, max mikor nem sikerül berugnom.
Hja es probalok megbaratkozni a szappamtartok gondolataval a motoron.
Valtozik, formalodik az motoros nem tagadom. Mondjuk a 25 eves fekcsöveket nem sokaig akarom tesztelni!
Kis fostalicska 650-esen, max. 70-80 km/h-val el is mehet neki annyit!

Ui: Ha nem derült volna ki, a szmájliból, akkor írom, nehogy sértődés legyen belőle, csak VICCELTEM!
És igazából írígylem, mert én is ilyen futásteljesítményről álmodozok!
Conti RA2 9000km-rel,1.2 bandin.......kopócsíkig még 0,5-1mm,Glocknerre már nem mertem vele elindulni,sztem még olyan 2000 km-t ki fog bírni,bár ez csak nyáron futott és akkor nagyobb az igénybevétel.

Az elsőben már 16000km van,szélén 0,5mm,közepén 1-1,5mm és tapad mint állat!
Igen az ember meggondolja menyi gumit hagy az aszfalton egy egy túra alkalmával! Ez a teljesítmény szigorúan túra tempóra vonatkozik. És hogy egy gumi ennyit elmenjen el kel váltani 5000-es fordulaton és akkor ez az eredmény!
Ne is mondd. Ép most veszek gumikat, még a gyári gumik voltak fent. A hátsó elég gyalázatosan nézett ki, teljesen kocka. Gyakorlatilag párszor elhúztam 10k fölé és már a fémszálak lógnak ki. Most már értem, hogyan lehet akár 1500km alatt gajra rakni egy gumit. Egy eszement gyorsításnál, ha 10k fölé pörgetem 2-3 ban elkapar még 180-nál is. 185 ló az csak 185 ló...
Igazatok volt...a hűtés csöveit kell 4 évente cserélni, a folyadékot 2 évente....
Te például kezdd el szoktatni magad a 4-5 ezres periódushoz
Ez a 35e azért is nagyon zorall, mert saját magamnál nyugisabb motorost nem ismrek, de a Macadam, ami híresen az egyik legkeményebb gumi 17 ezernél kopásjelzőn volt elöl. Hátul 20-at ment volna kb, 18.5-nél szög vetett véget pályafutásának.
B@sszus, ettől sem ábrándultam ki belőle!
Szerintem az már nem is motorozás, hanem robogózás, ha ennyit elmegy egy gumi
35e km-et ment el neked Sokan a felével is nyon boldogok lennének
Egy másik fórumtárs a Conti RA2-t lenyúzta 1250-en 6e km alatt
Nekem RA1 volt fent.
14600-at ment el......


Most Ra2 van fent.....

Nekem érzésben ugyan azt adja.
Futásteljesítményt nem tudok mondani, mert még csak 8000 van benne. De a leírások azt mondják hogy 25%-al többet "kellene" elmennie (ez meg ugye ~17000km)
Majd meglátjuk:-)
Én így csináltam, és nem volt gondom.
De Atala leírását azért érdemes megjegyezni, hiszen való igaz, hogy a szivattyú is lehet levegős......gondolom (mivel még nem láttam bontva) ez egy sima centrifugál szivattyú.....
Hát köszönöm mindenkinek a gyors válaszokat! ha esetleg még valaki ír rajtatok kívül véleményt megköszönöm! Nem tudom miért de egyre jobban hajlok a z6 fele pedig eddig conti akartam. na majd kiderül de akkor ezek szerint egyik sem rossz választás. köszi még egyszer!