nem tudom mitől van de örülök neki hogy legalább gumira nem kell költenem :)
13 éves a drága és mivel melóba jártam .... meg lényegében a wc kivételével minden hova ezzel jártam (a wc-be is csak azért mentem gyalog mert nem tudtam motorral megfordulni)
gyorsan előjöttek a kisebb bajai nem nagy bajok de elöjöttek :)
ettől eltekintve még mindig úgy megy mint az álom :)
ahham :)
eddig csak egy elsőgumit kellett cserélnem mert lényegében szétrepedt :)
nembirta valoszinüleg azt hogy -5 fokban is mentem vele nagyon sokat vagy már régi volt nem tudom de a hátsó gumim az számomra meglepően jól birja pedig 120-130 között van az utazóm és 5-6 ezer között váltogatok és plusz 14-es első fogaskerekem van hogy gyorsabban gyorsuljak
Szia! Én 1 ilyet találtam a gépen.
A leírás szerint :
-Biztonságtechnikai tiltás blokkolása 1. sebességi fokozatban,
-Elhaladási zajvédelem blokkolása 2. és 3. sebességi fokozatban,
-Végsebesség tiltás blokkolása 6. sebességi fokozatban.
Az előző (első) gazdája tette rá, többet nem tudok róla.
Sziasztok!
Vadiúj "banditás" vagyok, csatlakoznék a klubhoz. November végén vettem a vasat, még téli álmot alszik április 1-ig. Elsősorban túrázni szeretnénk vele, nektek biztosan van némi tapasztalatotok ebben (is). Számítok a segítségetekre felszerelés terén (dobozok, gumik, stb.). Előre is nagyon köszi! Mellékelten 1 kép a gépről.
Széles utat, gumifákat!
Sziasztok, én is boldog tulajdonosa lettem egy 1200S 2003-as évjáratú Banditnak. Nagyon tetszik a gép, igaz még csak 100 egynéhány kilómétert mentem vele. Olvastam egy leírást, hogy ki lehet belőle szedni a környezetvédelmi tiltást. Ott az szerepel, hogy a kék vezetéket kell benne hagyni. Tengerine kolléga írta, hogy a feketét is bennt kell hagyni a kék mellett. Én is így tettem, bár nagy különbséget nem éreztem. Bár lehet alacsony fordulaton kicsit egyenletesebb.
Az esztétika szerintem a szerviz keze munkája.