Én azt olvastam hogy még egyszerűbb is.....
DE!
pár napja volt téma- és a végeredménye az volt, hogy egyáltalán nem éri meg.
20-30.000km alatt hozza be az árát.....utána pedig 20-30.000km-ként nyersz vele annyit, hogy elgondolkodtató legyen (ez 50.000ft-os összeget jelent.)
Tehát hogy nyerj 50.000ft-ot, ahhoz le kell vezetned ~50.000km-ert.
PLUSZ!
Több baja lesz szerintem a vasnak tőle, mint az megérje.
szia nekem ugyan ez volt a helyzetem tavaj júniusba.
szintén A-korlátozott jogosítvánnyal rendelkezem és hasonló árban gondolkogtam mit vegyek rengeteg hírdetést néztem alaposan átnyálazva. végül egy 250 es banditot vettem aminek a papírján 20kw van írva több ilyen motort is árulnak így. az ára 340 volt de a télre rendesen lehúzódtak az árak ugyan ezt már 280 290 ért is megkapnám. nekem bejött és megbízhatónak mondom!
sziasztok az üzemanyag árak elgondolkoztattak!
olyan kérdésem lenne hogy egy 1990 es 250ccm Banditba is beszerelhető az E85 power kit?
ugye kételyem azért van mert szinte mindenhol az injektoros motorokat említik
és érdekel hogy karburátorosnál ez ugyan így van e? köszönöm a választ remélem már sokan tapasztaltátok az E85 el kapcsolatos külömbségeket, lehetőségeket! én ugyan is eddig nem mertem bele tankolni.
Ahogy a többiek írták, van elég olcsó gs500 bár gondolom a négy henger hangja izgat, de akkor talán egy 600-as lehetne a megoldás, azokból is van olcsó...
Persze értelek, tisztában vagyok mindezzel. Viszont már a fejemben eldőlt hogy "normális" motort veszek, haverok mz, nsrével már mentem eleget. 250 bandit volt a legelső elhatározás, de lassan már fogalmam sincs mi kellene.
Pontosítanék, bármi van hozzájuk, csak nem 3 munkanap és kicsit kurvadrága lett, ami suzuki, nem tudok, figyeltétek-e. Az a karbifűtés, amit 1 éve 4000-ért vettem, most 6500 ugyanott.
Pontosan jól mondja karika111. Az még csak elmegy, hogy szerelni kell, de alkatrész se nagyon van hozzájuk, mert ezeket hivatalosan európában nem árulták, ezek japán belpiacra készültek.
Én is a GS500-ra zavazok ha már mindenképp japán gépet akarsz, de én azt mondom motorozni tanulni MZ-n kell. Csak gondold el, hogy a kapu előtt felborulsz vele, ez minden kezdővel megeshet. Eltörik ez-az rajta súlyos tízezreket fogsz rákölteni.
Tehát a szerelés a ciki... de miért az ha elvileg alkatrésznek lennie kell főleg hogy ilyen sok eladó van?! Egy 250 zxr-hez vagy yamaha zealhoz csak nehezebb alkatrészt találni...?!
Ez után se tedd!
Véleményem szerint nem éri meg.
Ezen a linken nézz szét!
Simson, Pannonia, MZ, stb etanollal.