Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"én ugyan is eddig nem mertem bele tankolni"

Ez után se tedd!
Véleményem szerint nem éri meg.

Ezen a linken nézz szét!
Simson, Pannonia, MZ, stb etanollal.
Én azt olvastam hogy még egyszerűbb is.....
DE!
pár napja volt téma- és a végeredménye az volt, hogy egyáltalán nem éri meg.
20-30.000km alatt hozza be az árát.....utána pedig 20-30.000km-ként nyersz vele annyit, hogy elgondolkodtató legyen (ez 50.000ft-os összeget jelent.)

Tehát hogy nyerj 50.000ft-ot, ahhoz le kell vezetned ~50.000km-ert.
PLUSZ!
Több baja lesz szerintem a vasnak tőle, mint az megérje.
szia nekem ugyan ez volt a helyzetem tavaj júniusba.
szintén A-korlátozott jogosítvánnyal rendelkezem és hasonló árban gondolkogtam mit vegyek rengeteg hírdetést néztem alaposan átnyálazva. végül egy 250 es banditot vettem aminek a papírján 20kw van írva több ilyen motort is árulnak így. az ára 340 volt de a télre rendesen lehúzódtak az árak ugyan ezt már 280 290 ért is megkapnám. nekem bejött és megbízhatónak mondom!
sziasztok az üzemanyag árak elgondolkoztattak!
olyan kérdésem lenne hogy egy 1990 es 250ccm Banditba is beszerelhető az E85 power kit?
ugye kételyem azért van mert szinte mindenhol az injektoros motorokat említik
és érdekel hogy karburátorosnál ez ugyan így van e? köszönöm a választ remélem már sokan tapasztaltátok az E85 el kapcsolatos külömbségeket, lehetőségeket! én ugyan is eddig nem mertem bele tankolni.
Igen, valami olyasmi...
igazából a 250sek is kilógnak, szerintem elég vicces az a "jogsi rendszer"
pillanatnyilag még csak 300 ezért még csak tájékozódok mint tyúk a lucernásban
Abból már a 400-as is kilóg...
600-as lehet nem fér a "jogsijába"Kw szerint,de ezzel nem vagyok tisztában
Ahogy a többiek írták, van elég olcsó gs500 bár gondolom a négy henger hangja izgat, de akkor talán egy 600-as lehetne a megoldás, azokból is van olcsó...
Akkor azt mond meg mennyi pénzed van rá, majd az alapján próbálunk segíteni.
Persze értelek, tisztában vagyok mindezzel. Viszont már a fejemben eldőlt hogy "normális" motort veszek, haverok mz, nsrével már mentem eleget. 250 bandit volt a legelső elhatározás, de lassan már fogalmam sincs mi kellene.
Na igen, de ha kell az alkatrész akkor azonnal kell
Pontosítanék, bármi van hozzájuk, csak nem 3 munkanap és kicsit kurvadrága lett, ami suzuki, nem tudok, figyeltétek-e. Az a karbifűtés, amit 1 éve 4000-ért vettem, most 6500 ugyanott.
Pontosan jól mondja karika111. Az még csak elmegy, hogy szerelni kell, de alkatrész se nagyon van hozzájuk, mert ezeket hivatalosan európában nem árulták, ezek japán belpiacra készültek.
Én is a GS500-ra zavazok ha már mindenképp japán gépet akarsz, de én azt mondom motorozni tanulni MZ-n kell. Csak gondold el, hogy a kapu előtt felborulsz vele, ez minden kezdővel megeshet. Eltörik ez-az rajta súlyos tízezreket fogsz rákölteni.
A motorozáshoz a szerelés szervesen hozzátartozik
Tényleg, gs500, 100 szor inkább
Na akkor,mielött megveszed a kiszemeltet tegyél fel képeket róla,azt nálamnál okosabbak véleményezik,nemrég erre is volt példa

kezdőnek GS500?,nézz be abba a topikba,ott is nagy a segítőkézség
Mivel életem első motorját keresem így nem a szerelésbe szeretnék belejönni...
"Tehát a szerelés a ciki",nem ciki,csak most motorozni akarsz vagy szerelni
Szerintem mindenki. A zasszony is.
Tehát a szerelés a ciki... de miért az ha elvileg alkatrésznek lennie kell főleg hogy ilyen sok eladó van?! Egy 250 zxr-hez vagy yamaha zealhoz csak nehezebb alkatrészt találni...?!
Akkor megnyugodtam
Én is
szoval ismet szolok, ha hozhatod de meg varom, hogy hozza. asszem Varta akkut akar adni.
banner, de elvileg unokatesom kisegit egy ideig egy masikkal, most varom, hogy hozza. az 510 12-es nem fer bele asszem.