A gyári betét is ragasztva van a vasra, akkor mi a különbség?
Ha meg normális új betéteket akarsz akkor az zsebbe nyúlós történet.
Nem tudom Ironed kolléga mikor vett utoljára fékbetétet de az első, hátsó garnitúra nincs meg 15-ből az tuti, legalábbis AP racingból tuti.
Hát azért lehetne valami megadott érték a szemek közti távolságra, mint a hajtó láncnál, hogy legyen valami biztos pont Egyébként igazad van, aki tutit akar az vegyen új motort
Én nem vagyok a tuning híve. Az, hogy bizonyos alkatrészek a tuning hatására nem bírják a terhelést természetes, hisz nem arra lett tervezve. Aki nagyobb teljesítményt akar vegyen sportosabb gépet
nekem a 3 pár "puha" betét postával együtt majd 9000ft volt.
ha hétfőn elküldöd a kopott vasakat akkor péntekre -max kövi hét hétfőre már meg is kapod.
Egy ki segítségre lenne szükségem! Felpakoltam a McCoi-t a motoromra. Indulhat a beállítás és tesztelés.
A kapcsolók, visszajelzők, a reed ok (ezeket egy multiméterrel simán kimértem), azonban miképpen lehet a szivattyút tesztelni? A HEX bármely állásában akárhogy nyomkodom a gombot nem dolgozik a szivattyú, pedig úgy tudom, hogy bekapcsolt állapotban nem "O" HEX állásban egy rövid nyomásra kéne egy impulzusnyi olajozásnak történnie.
A McCoi oldalát hiába nézegetem, mert nem igazán értem a német nyelvet.
Ha van valakinek ötlete kérem ne tartsa magában!
Kösz
embere válogatja, Zöldi kartárs talán 10 körül (se) hoz EBC/AP racing szinter betétet, nagyba használják páran.
Nekem megér15k ~25ezer kmként, hogy egy gyári vagy ahhoz közeli, garantált fékbetét legyen a vason...
Hát nem tudom, én egy kicsit félek előre ragasztott betétet rakni, mert még egyszer a kis hondámmal jártam úgy hogy leeset a betét a vasról, egyébként nálunk is van fékcentrum és tizen pár éve működnek már, úgyhogy elég híresek, a hátsót ott csináltattam és semmi bajom vele, sőt még kiegyengette azt amit az előző betét megevett, mert az össze vissza kopott csak jól nem.
Vettünk már hozzá másik karburátort, de abban is ugyanaz a hiba, ki van szakadva a membrán, uj viszont számomra megfizethetetlen. :(
Ezért keresek valami olcsó megoldást, amúgy MIkuni bsw27 karbiról van szó.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni fékbetét téren, ki milyet ajánl? Az a gond hogy a mellettünk lévő motorboltba a tulaj olyan fasza betétet mutatott és dumált rám hogy megette a picsába a tárcsámat és visított egyfolytában. Úgyhogy valami tárcsakímélő és tűrhetően fogó betét kéne elérhető áron mert, nem igazán tehetem meg hogy 3 párat 15-20e-ért vegyek. Előre is köszönöm a válaszokat!
Azert a Rudi motorjara, annak eletere nem nagyon kötnek fogadasokat. Emlekeim szerint mikor masik kedves baratom elatkozot 2003-at "csinalta" a Rudi, akkor az öve is szet volt boritva, baratom elmondasa szerint...
Es volt egy rejtejes dolog is , de ezt csak negyszemközt, hogy elöször valtocseres volt a bandit, majd utana hirtelen az olajat is elkezdte enni, es ehhez tartsult az is hogy ugy kapta vissza a motort hogy jobb olalon a hütöborda alul a hengeren le volt törve. Ilyen szereles közben nem tudom hogy fordul elö, de olyat mar lattam hogy eses miatt a szutyok bukocsö hatrahajolva azt töri le elsönek...
Szoval azert vannak rejtelmes dolgok, de en nem akarok semmilyen következtetest levonni...ragalmazni.
Azert nehany mm az mar valami, ha csak arra gondolsz hogy szekunder lanc feszitesenel, alig 1-2 mm-t huzatod hatra a kereket es a 40-50 mm lanclogasbol egyböl lesz 20-30 mm. A vezlanc feszitönek meg összesen van talan 10-12 mm mozgasi tartomanya. Amit akkor az utolso par ricni jelzett is. Igy az elmondasod alapjan nem gondolnam hogy annyira felesleges lett volna.
Es valoszinüleg azert akkora az köd vezlanc ellettartam tekinteteben, mert el van dugva egy pöttyet, a feszitö automata, igy nem kell allandoan buzizni, mint a szekunder lancot. Nem tudod igazan nyomon követni a kopasat.Es 40-50 ezer km vagy 100 ezer km eleg ritka egy gazdanal , mikor meg gazdat cserel ki tudja mar megmondani a valos terheleset , elettartamat , a motornak vagy a lancnak. Ezek utan mikor valaki cserelni kenyszerül, nem igen tud melle tarsitani valos hiteles infokat.
Es belegondova 44 ekm szerintem nem olyan rossz ,mert a baratom bandijan 38 e km körül csereltek suzukinal csak a lancot, feszitöt nem. Es felülröl behuzas esete volt nitelessel.
Mondjuk az a motor ugye fel volt kicsit mergesitve Kalivoda altat. Es erre mondom azt hogyha huzzak ennek a blokknal felfele a teljesitmenyet akkor egy ket "gyengebb" pontja elöbb elfarad. Na jo de ez mar nem tarzozik a temahoz...
gyertya,levegőszűrő megvan
Ha meg normális új betéteket akarsz akkor az zsebbe nyúlós történet.
Nem tudom Ironed kolléga mikor vett utoljára fékbetétet de az első, hátsó garnitúra nincs meg 15-ből az tuti, legalábbis AP racingból tuti.
Én nem vagyok a tuning híve. Az, hogy bizonyos alkatrészek a tuning hatására nem bírják a terhelést természetes, hisz nem arra lett tervezve. Aki nagyobb teljesítményt akar vegyen sportosabb gépet
nekem a 3 pár "puha" betét postával együtt majd 9000ft volt.
ha hétfőn elküldöd a kopott vasakat akkor péntekre -max kövi hét hétfőre már meg is kapod.
Ezt is sokan használjuk banditba, gs500ba...stb
Egy ki segítségre lenne szükségem! Felpakoltam a McCoi-t a motoromra. Indulhat a beállítás és tesztelés.
A kapcsolók, visszajelzők, a reed ok (ezeket egy multiméterrel simán kimértem), azonban miképpen lehet a szivattyút tesztelni? A HEX bármely állásában akárhogy nyomkodom a gombot nem dolgozik a szivattyú, pedig úgy tudom, hogy bekapcsolt állapotban nem "O" HEX állásban egy rövid nyomásra kéne egy impulzusnyi olajozásnak történnie.
A McCoi oldalát hiába nézegetem, mert nem igazán értem a német nyelvet.
Ha van valakinek ötlete kérem ne tartsa magában!
Kösz
Nekem megér15k ~25ezer kmként, hogy egy gyári vagy ahhoz közeli, garantált fékbetét legyen a vason...
Ezért keresek valami olcsó megoldást, amúgy MIkuni bsw27 karbiról van szó.
Segítséget szeretnék kérni fékbetét téren, ki milyet ajánl? Az a gond hogy a mellettünk lévő motorboltba a tulaj olyan fasza betétet mutatott és dumált rám hogy megette a picsába a tárcsámat és visított egyfolytában. Úgyhogy valami tárcsakímélő és tűrhetően fogó betét kéne elérhető áron mert, nem igazán tehetem meg hogy 3 párat 15-20e-ért vegyek. Előre is köszönöm a válaszokat!
Es volt egy rejtejes dolog is , de ezt csak negyszemközt, hogy elöször valtocseres volt a bandit, majd utana hirtelen az olajat is elkezdte enni, es ehhez tartsult az is hogy ugy kapta vissza a motort hogy jobb olalon a hütöborda alul a hengeren le volt törve. Ilyen szereles közben nem tudom hogy fordul elö, de olyat mar lattam hogy eses miatt a szutyok bukocsö hatrahajolva azt töri le elsönek...
Szoval azert vannak rejtelmes dolgok, de en nem akarok semmilyen következtetest levonni...ragalmazni.
Es valoszinüleg azert akkora az köd vezlanc ellettartam tekinteteben, mert el van dugva egy pöttyet, a feszitö automata, igy nem kell allandoan buzizni, mint a szekunder lancot. Nem tudod igazan nyomon követni a kopasat.Es 40-50 ezer km vagy 100 ezer km eleg ritka egy gazdanal , mikor meg gazdat cserel ki tudja mar megmondani a valos terheleset , elettartamat , a motornak vagy a lancnak. Ezek utan mikor valaki cserelni kenyszerül, nem igen tud melle tarsitani valos hiteles infokat.
Es belegondova 44 ekm szerintem nem olyan rossz ,mert a baratom bandijan 38 e km körül csereltek suzukinal csak a lancot, feszitöt nem. Es felülröl behuzas esete volt nitelessel.
Mondjuk az a motor ugye fel volt kicsit mergesitve Kalivoda altat. Es erre mondom azt hogyha huzzak ennek a blokknal felfele a teljesitmenyet akkor egy ket "gyengebb" pontja elöbb elfarad. Na jo de ez mar nem tarzozik a temahoz...