Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor, amikor motort keresett, nem volt.
Illetve ez volt, mert ezt is egy debreceni srác hozta be, és meghirdette.
Szinte minden papírmunkát ő intézett, de az új tulaj nevében.
Ja még valami, a Biker-world-ös Rudi most bontja szét az övét, még állítólag soha nem szedte szét csak a kötelező részt azt se mindig. Az övébe 135e km van
És ilyen nincs Magyarországon?
Nem maradt csavar, bát amikor ránéztem a dobozra amibe a csavarok voltam amikor még szét volt szedve, nekem is voltak kételyeim
Régen Trabant szerelésnél jártunk mindig úgy, hogy ahágyszor szétszedtük-összeraktuk, mindig maradt egy marék csavar
Igen összemérem és mindössze néhány mm különbség volt az új és a régi között Az órája 44e km-et mutat. Mivel a vezérműláncra senki nem tudott normálisat mondani, hogy mikor nem jó már és a feszítőn már csak néhány klikk volt hátra, ezért döntöttem a csere mellett.
Ez is egy érdekes dolog, mert van aki azt mondja, hogy ilyenkor illene a vezetőket is cserélni. A nittelő szemes lánc azért jó mert be lehet fűzni a felülről is, viszont a vezetőt csak alulról lehet, tehát kb mint váltó javításnál, annyir szért kell szedni a blokkot
Nem értem én ezt
Ha olyan helyen hagyom!
Szep.
Es maradt csavarod ami nem kellett sehova?
A vez lancot összemerted az új darabbal , hogy ne kelett volna cserelni? Ora szerint mennyi volt a lancban?
Szelepcsiszolás és a vele járó szelepszár szimering csere. Kuplungba volt egy plussz vastagabb lemez, az cserélődött vékonyabbra.
Igazából ennyi az érdemi része, ehhez jött a szétszedéssel párosuló tömítések és a szimeringek cseréje. Ha már ott voltam kicseréltem a vezérmű láncot, de az felesleges volt.
Teljesen elmostam a blokkot, új olaj és szűrő. Nagyjából ennyi.
Szuper vagy!
Köszönöm! Ezt a képet néztem én is.
Kicserélem én is, mert hidegen nekem is durrog a 3-as henger karbija.
Majd talán így: link
A 15-ös számú alaktrész
Hja ezek az o-gyuruk mar csak ilyenek.
Most ma viheted a geped a fekpadra.
Nem követem nyomon a teljes törtenetet, de diohejban miket is kellett csinalni rajta?
Amint látható nem is kell kidobni, mert kapható a membán, persze nem mondom, hogy olcsó, de hát ilyet nem hiszem, hogy tudnál csinálni.
Nem a mérete, bocs, csak bénázok a fénykép feltöltésével!
Nem is sikerül!
Most csak fel akarsz bosszantani? En nem irtam hogy dobd ki. Gondolom draga az uj. De mindig van bontott cucc is amit lehet azert dobtak ki mert rossz volt 2 membran! De a masik kettö meg neked pont jo lehet!
Nem feltetelezek rolad semmi rosszat kezügyesseg teren, de ha latod a feladta bonyolultsagat, akkor nem biztos hogy a jarhato ut az otthon gyartott membran. Ami szerintem a szerszamokkal felszerett gyarnak is komoly kihivast okoz, pont a nagy elmozdulasok miatt, kicsi ellenallasa miatt, sok igenybevetel miatt, es az igen sok mozgasi periodus miatt.
Ezert irtam, hogy lehet foltozgatni felevente, vgay lecserelni egy bontottra vagy ujra. Rengeteg lehetseg van a neten ahonna fel lehet hajtani annak töredekeret , mint amt te a gyartasara el fognal költeni,mert azt hiszed hogy ugy sokkal olcsobb lesz.
A különbseg annyi hogyha eredetit veszel , meg most, akkor mar az iden hasznalhatod rendesen a gepet, ha gyartani probalsz, akkor lesz par sezonod a garazsban...

Nekem is van otthon a karbisorom kompletten, pont annak okan ha kell belöle egy fuvoka, membran, tü, uszo, stb
ööö ha a 25 a mérete akar lenni, akkor nem. Az ment szét ami a szinkron csatlakozó alatt van.
Melyik az az O gyűrü? A 25-ös?
http://italmondo.hu/components... Valami ilyesmit kellene legyártani. :(
Hát pedig nem lenne jó dolog kidobni egy egész motort 2 rossz membár miatt. :(
Az FZS 1000 2005-ös, gerinc betegség miatt 2007-től ki volt vonva a forgalomból.
Megvan minden papírja, ~9000km van benne.
Megtaláltam a hibát ami a puffogást okozta: a karbi fedele alatt lévő "O" gyűrű odalett kicsit és ott szívott falsot. Tettem bele egy másikat és egyből jó lett

Köszönöm mégegyszer a segítséget
Azért, nehogy már ezzel összehasonlítsd!
Ettől, még Én is beindítom és ellopom a motorod!
Ha lyukas a membran, ideig oraig lehet foltozgatni, regebbi autok benzinpumpajaba (Lada, zuk, UAZ, levö membran birja a kikepzest a benzinnel szemben. Es ahol ki van szakadva , a lehetö legminimalisabb meretü foltot kell felragasztani pillanatragasztoval.
De gyartani ebböl nem nagyon lehet. Meg a megfaradt üzemanyagcsapok membranjat lehet belöle megjavitani, mert sokszor azon sziv farsot.
De mint mondtam fel ev -egy evet szokott kibirni, aztan leesik a felragasztott folt. Igy erre a felragasztaskor erdemes figyelni, melyik oldalrol ragasztod fel. (legalabbis 10-15 evvel ez eleött muködött)
Hát...tudod, kinek a pap, kinek a paplan!
öblösebb lett a hang ,de még lehet,hogy megtuningolom
Na és, hogy szól? Jobb mint a gyári?
Szervízkönyv valós adatokat tartalmazott!