Hát a fordulatmérőt nem néztem, de negyedikben is tudja a 240.-et, és ötödikben sem nagyon megy tovább. Viszont 120 kiló vagyok, ez majdnem olyan mint ha 2 személlyel mennék.
Biztos, hogy van benne tiltás ha más nem is a fordulatszám korlát tuti, az kb 9500-nál szól be. Ezt ki tudod próbálni álló helyzetben is csak legyen bemelegítva a gép előtte.
Azt megfigyelted, hogy mennyit pörög ilyenkor?
Szerettem volna kipróbálni, hátha 250.-nél megszűnik, de 230.-nál már úgy vibrált, hogy kettős látásom volt. Délután megpróbáltam még1szer és 245.-ig minden rendben volt, onnan nem volt hajlandó tovább menni ez a lajhár. Ezek után már végképp nem értem. Az sem lehet, hogy valamilyen fura szögből fújt a szél, mert megfordultam és ugyan úgy vibrált. Lehet, hogy az aszfaltozásnál csuklott az úthenger pilótája (M9) Dálután máshol próbáltam, ott minden klafa volt .
Még egy problémám van: 240.-et (idézve nagy példaképünk szavait) "mindig, minden körülmények között" megy a technika, mind1, hogy negyedikben, vagy ötödikben dombra, vagy dombról, hát szélben vagy szembe szélben, ülve vagy hasalva. Viszont 245.-nél többet még soha nem tudott. Ez normális, vagy van benne valamilyen tiltás?
A kicsinél sem 30-ig is lemegy, és rángatás nélkül kigyorsít! A nagybandi ilyet nem is tud, mert 30-nál, már kisebb lenne a fordulatszáma az alapjáratnál.
Hi! Szép napot Mindenkinek!
Ma kikormoltam a vasat és új jelenséget tapasztaltam. 220 felett úgy elkezdett virálni a sisakom, mint ha egy vibrátort szereltek volna bele. el kellet venem a gázt mert annyira rázta a fejem, hogy nem láttam az utat. próbáltam hasalni, felegyenesedni, a jelenség nem változott. Ezt eddig még soha nem tapasztaltam. Ami tavaly óta változott: lecseréltem a rongyruhát bőrre, valamint a gumikat. A vibrációt csak a sisakon éreztem, ezért az esetleges gumi centírozási hibát kizárnám. Valakiek van valami 5lete? Tudom, menjek lassabban .
A régebbi 600-as fazerrel próbálgattam ezt a műveletet egyedül, sík úton. Tényleg kihúzza magát onnan is, de amit művel az köszönő viszonyabn nincs az 1,2-vel, az 1250-nel meg pláne, az még egy 100ccm-mel nagyobb.
Enyém ugye más modell, nekem a festo fitting a végén ki is lóg a dekni mögül, szóval teljesen kizárt, hogy beköszönjön a lánc és a fogaskerék közé.
Meg kézben fogva bearomi könnyű az egész, pár gramm, mechanikai erőheatást meg nem kell elviselnie.
"Ahhoz a hozzászólásodhoz hogy az 1.2 -höz nem kell hozzányúlni 50 fölött a váltóhoz arra csak annyit írok hogy a 650-hez se "
Hát azért ha kétszeméllyel, felpakolva kell szűken előzni azért sztem vissza kell pakolni. Sógornak is 600 van és bizony vissza kell rakni ha tartani akarja a tempót.
Nálam az olajtartály egy Lada Niva kuplung olaj tartálya. Van szellőző a tetején és ráadásul alul, oldalt van a kivezetése. Bármelyik szoci autókkal foglalkozó autósboltba megkapod kb 800 Ft.
A cseppszámot többféleképpen szabályozzuk: nálam egy elektronika számolja a megtett utat és az alapján adja az olajat. A legegyszerűbb megoldás a Blue által is alkalmazott kábel sorkapocs, népszerűbb nevén csoki, a csőre és ezzel szorítja el a csövet.
Készítettek már itt olyan elektronikát is ami bizonyos időnként nyitja a szelepet és ezt lehet állítani.
A Scottoiler mezei változata az itt leírt dolgokat adja (elektronika nélkül, gravitációval) csak jóval többe kerül. Az elektronikával kiegészített változata meg egyenesen baromi drága.
Ha mindenképp venni akarsz és nem számít a pénz akkor McCoi, de a csepegtető tűt ahhoz is meg kell csinálni.
Köszi neked is a választ!
Igen láttam mind a 2 megoldást, csak senki nem írt az ilyen dolgokról, az előbb már írtam hogy én is megpróbálok összerakni 1 ilyen ketyerét
Ahhoz a hozzászólásodhoz hogy az 1.2 -höz nem kell hozzányúlni 50 fölött a váltóhoz arra csak annyit írok hogy a 650-hez se
Szia!
Köszönöm válaszod, lehet hogy én is rászánom magam egy ilyesmi szerkezetre. Majd még meglátom. Venni biztos nem fogok mert nincs pénzem rá, de ha megtudom magam csinálni akkor rakok rá én is 1et.
A kis-nagy Bandittal kapcsolatba annyit hogy nem tok értelmes választ adni hogy mért cserélném nagyobbra, mert nekem is minden téren megfelel, ez csak úgy jön belőlem de nem is fogom siettetni a vásárlást amíg nem találok 1 normálisat.
És ha valaki még többet akar megtudni eme remek szerkezet rejtelmeibe belefolyni akkor István kimerítő fogalmazásában minden szemszögből leírva mit is tud a Meccoi láncolajzó. link
Amit én csináltam,azt Eriknél láttam. Kell hozzá egy benzinszelep,infúzócső,azon van csepegés szabályzó,egy lada kuplungolaj tartály és lumbáló tű.
Benzinszelepet rákötöttem úgy,h csak gyújtáson nyisson. csak a szelepet kellett vennem és a tartályt,többit hozták ez 5000 ft volt.
Igen van a piacon láncólajzó profibb több pénzért de ha már vennél akkor a Scottoiler én kihagynám. Ha ennyi pénzt szánsz érte akkor Meccoi a legjobb megoldás. Bár itt a fórumon házilagosan is kivitelezhető de erről én nem tudok nyilatkozni. Én a Meccoi lánc olajozót használom és minden megelégedéssel tudom ajánlani!
Szia használt motornál is ki lehet fogni megbecsült kifogástalan szalon állapotút kevés kiló-méterrel jelentősen a gyári ár alatt. Én azért javasolnám, hogy S modellt vegyél mert jobb a szélvédelme!
Hogy állítsátok be a csepp számot ? csappal vagy mivel?
És a tartályt hogy oldjátok meg hogy ne legyen benne vákum?
A nyáron jó lenne megnézni személyesen is.
De az is lehet kisérletezgés helyett veszek 1 Scottoiler olajozót
Azt megfigyelted, hogy mennyit pörög ilyenkor?
Még egy problémám van: 240.-et (idézve nagy példaképünk szavait) "mindig, minden körülmények között" megy a technika, mind1, hogy negyedikben, vagy ötödikben dombra, vagy dombról, hát szélben vagy szembe szélben, ülve vagy hasalva. Viszont 245.-nél többet még soha nem tudott. Ez normális, vagy van benne valamilyen tiltás?
Nézd meg, hogy 250-nél nem e szűnik meg!
Én úgy szoktam!
Viszont érdekes amit írsz. Ezt a vibrációt korábban nem tapasztaltad ilyen tempónál?
http://www.vateraauto.hu/index...
Ma kikormoltam a vasat és új jelenséget tapasztaltam. 220 felett úgy elkezdett virálni a sisakom, mint ha egy vibrátort szereltek volna bele. el kellet venem a gázt mert annyira rázta a fejem, hogy nem láttam az utat. próbáltam hasalni, felegyenesedni, a jelenség nem változott. Ezt eddig még soha nem tapasztaltam. Ami tavaly óta változott: lecseréltem a rongyruhát bőrre, valamint a gumikat. A vibrációt csak a sisakon éreztem, ezért az esetleges gumi centírozási hibát kizárnám. Valakiek van valami 5lete? Tudom, menjek lassabban .
Meg kézben fogva bearomi könnyű az egész, pár gramm, mechanikai erőheatást meg nem kell elviselnie.
Hát azért ha kétszeméllyel, felpakolva kell szűken előzni azért sztem vissza kell pakolni. Sógornak is 600 van és bizony vissza kell rakni ha tartani akarja a tempót.
A cseppszámot többféleképpen szabályozzuk: nálam egy elektronika számolja a megtett utat és az alapján adja az olajat. A legegyszerűbb megoldás a Blue által is alkalmazott kábel sorkapocs, népszerűbb nevén csoki, a csőre és ezzel szorítja el a csövet.
Készítettek már itt olyan elektronikát is ami bizonyos időnként nyitja a szelepet és ezt lehet állítani.
A Scottoiler mezei változata az itt leírt dolgokat adja (elektronika nélkül, gravitációval) csak jóval többe kerül. Az elektronikával kiegészített változata meg egyenesen baromi drága.
Ha mindenképp venni akarsz és nem számít a pénz akkor McCoi, de a csepegtető tűt ahhoz is meg kell csinálni.
Igen láttam mind a 2 megoldást, csak senki nem írt az ilyen dolgokról, az előbb már írtam hogy én is megpróbálok összerakni 1 ilyen ketyerét
Ahhoz a hozzászólásodhoz hogy az 1.2 -höz nem kell hozzányúlni 50 fölött a váltóhoz arra csak annyit írok hogy a 650-hez se
Köszönöm válaszod, lehet hogy én is rászánom magam egy ilyesmi szerkezetre. Majd még meglátom. Venni biztos nem fogok mert nincs pénzem rá, de ha megtudom magam csinálni akkor rakok rá én is 1et.
A kis-nagy Bandittal kapcsolatba annyit hogy nem tok értelmes választ adni hogy mért cserélném nagyobbra, mert nekem is minden téren megfelel, ez csak úgy jön belőlem de nem is fogom siettetni a vásárlást amíg nem találok 1 normálisat.
Benzinszelepet rákötöttem úgy,h csak gyújtáson nyisson. csak a szelepet kellett vennem és a tartályt,többit hozták ez 5000 ft volt.
És a tartályt hogy oldjátok meg hogy ne legyen benne vákum?
A nyáron jó lenne megnézni személyesen is.
De az is lehet kisérletezgés helyett veszek 1 Scottoiler olajozót