Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kíváncsiságból megnézegettem a használt banditokat és ráakadtam erre:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsf_650_bandit-43
15032

Bár inkább S modell érdekelne, de árban nem hangzik rosszul.
Vélemény?

Az új 1250-est sehol sem láttam 2,4 alatt
Gratula!
Köszi a sok tanácsot
Azt hiszem a nagy bandi felé hajlok, el is megyek kipróbálom. Ha jól láttam a Full Gasnál van ilyen tesztmotor.
Egy K9 1,8ért nem hangzik rosszul. Ebből a K9 már a fokozatkijelzős? Ha jól tudom a 650esből már igen.
A 650es 1,7 körül megy, szintén K9.
+1 a nagybandi mellett
Ha jól van beállítva a csepegés akkor nem lesz olajos semmi tőle.

Valóban nem a leghatékonyabb megoldás az, hogy a lánc tetejére csöpög, de eddig elegendőnek bizonyult mindenkinél. De van még kétfajta megoldás. Az egyik a K.István féle megolsá az első keréknél, a másik ami tulajdonképpen hasonló csak a hátsó lánckerékre van vezetve.
2009-es bentragadt 0 km-es 1250-es 1,8 milla mostanában.
A 650-est nem néztem.

Én 10 év kihagyás után vettem 1,2 banditot és előtte is csak 250-es MZ-m volt.

A nagy különbség a kettő közt ott van, hogy a nagynál 50 km/h fölött gyakorlatilag nem kell a váltóhoz nyúlni, még előzéskor sem. Szerintem már csak ezért is megéri
Szia Tóni!
Láncolajozóhoz annyit,h Én Eriknél láttam,neki nem veri össze,viszont a lánc tényleg tiszta volt.Csepegést te állítod be rajta,ha esik erősebbre állítod. Még nem próbáltam ki,egy két apróság még hátra van.Igazán Erik tud neked erre válaszolni.Meg,nem a láncra csöpög,hanem a lánckerékre talán.
De ha kipróbáltam,leírom én is a tapasztalatom.

Nagy v Kis Bandit? Nekem a kicsi van,meg vok vele elégedve maximálisan,hegyek között fullra megpakolva 2 személlyel sem éreztem,h több kéne. Hozzá kell tennem,h még nem volt alattam a nagyobbik(Bandit). Nem egy versenygép,de nekem amire kell megfelel.
Ja és a gyári BT021 gumiban 20e km van,idén lecserélem,de csak mert hosszú túránk lesz,de simán ellennék vele még az idén.

Üdv
ifóm=infóm
etért= ezért
Nekem a 600.-as is meg az 1200.-es is egyformán evett és a hatszázason is eldobtam a Continentál Road Attac.-ot 9600 km.-er után. IAz 1200.-esen most van új gumi, etért még nincs ifóm, hogy meddig bírja.
A láncólajzóról lenne pár kérdésem. Nem veri össze nagyon a motort, felnit az olaj és hogy, add neki elegendő kenést? Én józan paraszt ésszel arra gondolok ha rácsepeg a láncra az olaj azt veri 1ből lefele a nagy fordulattól.
Szia én csak a saját tapasztalataimat tudom írni. Tavaly voltunk Erdélybe én egy 2005-ös 650-es bandittal és a társak 1 2004 1200-sel és 1 2005 1200-sel nekem 4 liter volt a fogyasztás 80-100-as átlaggal az 1.2-nek 5 liter, úgyhogy télleg nincs nagy különbség. De viszont én is a nagyobbikat ajánlom mert én is kezdő motor ként vettem, nem vagyok nagyon hajtós fiatal korom ellenére de most én is azt tervezem hogy lecserélem a nagytesóra.
Nem a teljesítmény a lényeg, hanem a nyomaték. Pláne egy túra motornál. Márpedig egy 650-es 70Nm körüli nyomatéka édes-kevés a lendületes motorozáshoz. Folyamatosan pörgetni kell, hogy menjen.
Egyértelmű 1250-t. Én a 600-s Banditot két hónap után kevésnek éreztem. Ezért vettem egy 1000-es gixert
A nyomatéktöbblet és erőtartalék még ha nem is használod ki jól jöhet bármikor.
Ha másért nem akkor kevesebbet kell a váltóhoz nyúlkálni.
Legalábbis gondolom.
Amúgy meg a több mindíg jobb.
Ebben van valami, egyre rizikósabb a gyorshajtás...azért egy 650essel is hamar ugorhat a jogsi
Egyre inkább hajlok a nagyvasra. Sajnos a saját körmöm kopik érte, szóval vigyázni azt fogok rá. Persze eddig is vigyáztam még a kis robogóra is, nem szeretnék idő előtt távozni ebből a világból
Azt hiszem elmegyek és kipróbálom mind2t, aztán meglátom mi a személyes benyomás. Meg azért az árkülönbségre is kíváncsi vagyok, most a 650est nagyon akciózzák mindenhol, de a nagy banditot nem látni sehol.
Hallgass tsanyi-ra meg daty-ra.
NAGY BANDIT.
Nekem az első mocim -jogsival- NAGY BANDIT
Az tény hogy MAGÁZNI kell az elején.
De ha a saját körmöd kopott érte és nem a segged alá nyomják, úgy is vigyázni fogsz (rá).
Sosem mondtam hogy nem! Tapasztaltam is már párszor! Nem nyűgözőt le annyira, hogy kicseréljem nagyobbra.
2004-es 1200 Bandit hibátlan alu láncvédő új ár negyedéért, 10000Ft-ért eladó.
Teljesen igazad van a sebességről, de a nyomaték a nagy mellett szól.
A benya árát nézve én azért óvatosan fogalmaznék az 1 liter különbségről. Arról nem is beszélek hogy a teljesítmény nálam már háttérbe szorul, az idei évbe nem tudok úgy menni valahova, hogy ne mérjenek valahol akkor minek a teljesítmény ezt magyarázza el nekem valaki. Be fogják tartatni velünk a sebességhatárokat akkor meg lehet 3000-es motor is akkor sem tudsz gyorsabban menni mint én.
Még annyi különbség sincs....ugyanolyan használattal a nagyobb nem eszik többet....
A gumi kérdésben azért nem mind1, h 30e km vagy 12. Persze gondolom az élmény is más
Az 1 liter fogyi különbség meg elhanyagolható.
A fenntartása a két motornak nem hinném, hogy olyan nagy különbség lenne. Az én tapasztalatomat csak a kistesóról tudom leírni. Átlagos felhasználás mellet 4-5 liter között fogyaszt, 30000-ezrenként gumizom és nagyon hálás kis dög!