Fogyasztásban mennyi a különbség? Alkatrészárak? Én egy picit félek a fogyasztástól.
Nem szeretnék később kicsiről nagyra váltani. Mivel hosszútávra veszem, új motorban gondolkozom, nem szeretnék szívni a használttal. Éppen ezért inkább most veszem meg a nagyobbat, amit később sem fogok kevésnek érezni.
Én mindenképpen a nagyobbat választanám fogyasztásban önsúlyban közel vannak egymáshoz, a te sulyodat meg ha esetleg mégis viszel valakit a 650-es észre fogja venni.
A váltáson nagyot lehet bukni....nyugodtan lehet lassan menni a naggyal is főleg ha nem 20 éves(bár ők úgyis sportmotort vesznek) viszont a nagyot nem lehet "kinőni"....ráadásul van méret és súly is a rider oldaláról és a nagy futóműve és féke ezt jobban kezeli.....
650-est ha teheted....bár majdnem egy árban vannak... A viccet félretéve nekem a fentiekben említett típus van és soha nem éreztem gyengének persze egy 1250-es nyomatékosabb és erősebb motor. Azért ha már felnőttél a feladathoz akkor igen elgondolkoztató. Az 1250-est én egy kezdő motorosnak túlságosan erősnek érzek, de nem vagyunk egyformák. Én a helyedbe 650-esel kezdenék és ha kinövöd akkor váltanék nagybanditra.
Egy kis információt szeretnék kérni Tőletek.
Bandit vásárlását tervezem, de nem tudom eldönteni, hogy 650-est, vagy 1250-est vegyek.
Amit tudni kell, hogy kezdő vagyok, munkába járásra és hétvégi túrákra szánom a gépet. Gyakorlatilag egyedül használnám (párom fel nem ülne motorra), de nem vagyok egy könnyű ember (199cm, 120kg) :)
Sok 650es tulajtól hallottam, h megbánták, h nem a nagyobbat vették. Én hosszútávban gondolkozom (min.6-7 év), és tudom, h egy kezdőnek nem kell túl erős gép, de nem szeretnék abba a hibába esni, h 1-2 év alatt kinövöm a kisebbet. Nem vagyok egy forrófejű ember, szóval csak ésszel motorozom. Pár év robogózás (125ös) után most úgy döntöttem, ideje nagyobbra váltani :)
Igazából tapasztalatok érdekelnének, mindennapi használat, fogyasztás, és egyéb dolgokban.
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Ha jól látom a kép alapján olyan 10 körüli saválló cső van odacsavarozva , ha így van nem lennék a lánc helyében amikor ketté kellene harapnom , beletörne a fogam biztos.
Erre nem gondoltam de azt a tűt és alumínium alkatrészt úgy feldarálná hogy észre sem venném! Egyébként meg szoktam nézegetni épen ma cseréltem a kuplung munkahengerből az olajat és meg is néztem mozdulatlan pedig már jó pár kiló-métert beletekertem azóta mióta rajta van az olajozó!
Én 5,5-6-tal járkálok, és nem lassan.
Alkatrészek kb egy árban.
A gumiperiódustól félj inkább!
Fogyasztásban mennyi a különbség? Alkatrészárak? Én egy picit félek a fogyasztástól.
Nem szeretnék később kicsiről nagyra váltani. Mivel hosszútávra veszem, új motorban gondolkozom, nem szeretnék szívni a használttal. Éppen ezért inkább most veszem meg a nagyobbat, amit később sem fogok kevésnek érezni.
Szóval nekem a 650 nem kellene, kevésnek érzeném!
Csakis 1250!
Egy kis információt szeretnék kérni Tőletek.
Bandit vásárlását tervezem, de nem tudom eldönteni, hogy 650-est, vagy 1250-est vegyek.
Amit tudni kell, hogy kezdő vagyok, munkába járásra és hétvégi túrákra szánom a gépet. Gyakorlatilag egyedül használnám (párom fel nem ülne motorra), de nem vagyok egy könnyű ember (199cm, 120kg) :)
Sok 650es tulajtól hallottam, h megbánták, h nem a nagyobbat vették. Én hosszútávban gondolkozom (min.6-7 év), és tudom, h egy kezdőnek nem kell túl erős gép, de nem szeretnék abba a hibába esni, h 1-2 év alatt kinövöm a kisebbet. Nem vagyok egy forrófejű ember, szóval csak ésszel motorozom. Pár év robogózás (125ös) után most úgy döntöttem, ideje nagyobbra váltani :)
Igazából tapasztalatok érdekelnének, mindennapi használat, fogyasztás, és egyéb dolgokban.
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Széles utat és olcsó benzint mindenkinek!
Sz@r lenne már ha a Bandit lánca és lánckereke olyan tré cuccból lenne, hogy már egy kis vas csövecske is meg zakkantaná!
Én elmondtam a tapasztalataimat, te még sem hittél nekem....
Semmit nem raknál köz Pedig a lengővilla pont közte van