Na,én már mondom is a frankót Neked! .Nekem HJC-CL MAX-om van.Kényelemre 9pont.Elötte is HJC-m volt,csak zárt.Az sem volt "hú de csendes".Próbáltam Nolan-t,és Agv-t.Az asszonykámnak Nolan-ja van,a barátomnak Agv.Mindkettő felnyitható és eggyik sem csendesebb a másiknál .Ha Bonyhád felé jársz nagyon szivesen átadom egy kis tapasztalat cserére
Sziasztok!
Még új vagyok a fórumon és látom sokan nagyon profik vagytok műszaki kérdésekben. Lenne nekem is egy kérdésem: 2004-es 1200-as Bandithoz nemrég vettem egy Leo Vince karbon dobot.
Az lenne a kérdésem , hogy milyen átalakítások kellenek , hogy tökéletes legyen az eredmény.( Fúvókák, direkt szűrő, egyéb...)
Felpróbáltam rá de alul hatalmas lyuk lett teljesítményben és erőben is felül viszont brutális. Kellene nagyon a szokásos erő és nyomaték már kis fordulaton is. Válaszotokat előre is köszönöm. Szép napot.
Szép napot mindenkinek!
Elégé szélzajos a sisakom, ezért gondolkodom egy füldugó beszerzésén. A Moto Safe.-t nézegetem, elég jókat írnak róla, ezért szeretném megkérdezni, hogy használ e valaki ilyet és mik a tapasztalatok. Ha esetleg valaki használ más tipust és bevált, annak a véleményét is szívesen olvasnám.
A válaszokat előre is köszönöm.
Hali!Van egy olyan érzésem,hogy ezzel a gumi kopással valahogy nagyon mellék vágányra futottunk.Elöbb betudnám ezt a dolgot egy futómű,vagy váz hibának,mintsem egy rossz testtartásnak.Nálam a hátsó volt nagyon sáskányos,de azt letudtam a gumi márkájának,és az utasok testsúlyának.
Nekem is, és mindenkinek a bal fele kopik jobban (ahol jobbos közlekedés van).
1. Balra több utat teszünk meg forduláskor (nagyobb ívben) és gyorsabban is emiatt.
2. Körforgókban is mindig csak a bal fele kopik.
3. Az utak nem síkok, hanem középről jobbra lejtenek 2-3 fokot (esővíz lefolyjon). Egy ilyen ferde úton egyenesen haladva olyan a hatás, mintha egy sík úton folyamatosan picit balra döntenénk. Szóval a gumi egyenes haladáskor nem merőleges az útra, hanem baloldalon csak pl. 88° jobb oldalon meg 92°.
Helló mindenkinek!
Nekem az első gumim kopott balra de nagyon durván, mink azt okoskodtuk ki a haverokkal hogy lehet azért mert balra nagyobb ívbe vesszük a kanyart és ezért gyorsabban is, ami azt jelenti hogy jobban kopik a gumi. Én amúgy is a szerpentineken balra jobban tudom venni a kanyarokat mint jobbra.
A szomszéd 1000 mester itthon dekkol most pár napig-hétig.
akinek búja-gondja van (csomagtartó, bukócső hegesztés)
az szóljon privátba és megadom a telszámot
blue kukac akmt pont huuuuuuuuu
Innentől csak elképzelésed legyen, hogy mit akarsz - no meg le kell hozni a vasat Adonyba, mert távhegeszteni nem tud.
Köszönöm a gyors választ, további szép napot!