Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Daty.
A gyáritól sztem jobb a givi.Én mielőtt vettem megnéztem mind a kettőt a givi jobban tatszett,oldaltartóról van szó.Igaz az indexeket hátrább kell tenni,de nem nagy ügy.
..."láthatóan szabadalta a dobozt..."

Ezt úgy érted, hogy szabdalta, vagyis roncsolta, karcolta?

Amúgy a mellékelt "Givi tartó szettről" mondat a véleményedet?
És az nem lehet, hogy barátodé nem jól volt megcsinálva, értem itt, hogy nem volt pontos a tartók és pattintó fül felrakása?
És ezért kellett "centizgetnie", szarakodnia vele?
Nagyon köszönöm a véleményedet, és tudom, hogy csak azért írtad le, mert jót akarsz!
Ezt mint előbb is írtam, köszönöm.
Én csak azért kérdeztem vissza, mert nem értettem, miért nem nyerte el a tetszésedet.
Tudod, az az igazság, hogy az én gyári hátsó doboz tartómhoz való gyári oldaldoboz tartó - megkérdeztem a kereskedésben - 49.990 lenne, és ebből adnának 10% kedvezményt.
Vagyis 45.000 lenne a vége.
(Tettem fel neked képet melyik lenne ez.)
Én ehhez képest írtam, hogy a 20.000 Ft olcsó!
Ráadásul a gyárihoz át kellene raknom az indexeket is, mert útban vannak a felfogatásnak.
Meg ha jól megnézed nagyon szélesre készítették.
Szóval csak ezért bátorkodtam javasolni ezt a 20.000 Ft-osat.
Te nem tudsz olcsón, de főleg gyorsan egy hengerfej tömítést? S.O.S. kéne.
Tudom, hogy lehet venni Givi nyelvszettet, egy nekem is van, ezerötér' nem kell? Egy barátomén olyan volt, hogy alul előbb beakasztottad az egyikbe 2/3-ig, aztán lassan a másikba, és így manőverezted rá az alját a két csavarra. Azt, mint a gyárinál, hogy fél kézzel ráteszem a két csavarra egyszerre, lehetetlen volt megcsinálni, és láthatóan szabadalta a dobozt. Mindkét oldali ezt csinálta. Kimondott élmény volt 12 liter olajjal feltöltve ezzel szarozni. Mindezt meg sem említettem volna, ha mondjuk egy tizes lenne párja.
Na ez jó kérdés volt...úgy 5,5 mm körül, de ha akarod lemérem holnap tolómérővel.
széééép lett

a guminak most igy ujjonan, mennyi is a profil mélysége?
Ja, és ugye rajta az új Z6, amin annyit vacilláltam!
Igaz, naptól nem sokat látni, meg így külön nem is nagyon mutat, de ilyen lett a felni polír.
Jól tetted, újonnan kicsit drágább!
ok,köszönöm a segitséget.Már irtam az eladónak:)
A gyáriságnak az a lényege, hogy így áll a blokk körül, mint a képen.
A GIVI-nek van 1200-re való, de sokkal lejebb van és jobb ki is áll. Na az a veszélyes, az ér le a kanyarban leghamarabb és már kész is a bukta
Nem!
Mert ez eredeti!
láttom én is,hogy oda van irva.De lehet koppintot változat is,nem?
Ez bizony a gyári, írja is a hirdető. Nekem is ilyen van.
IGen, az. Mellé is van írva
S honnan tudom,hogy gyári?
http://www.kepesmotor.hu/bukog...
Ez pl. az?
A bukócső, de csak a gyári. Tavaly meghalt egy rendőr a szar bukócső miatt...
Jó napot!

Melyik jobb,bukógomba vagy bukócső?
K9-es Bigbandit.
Lesz! Ha minden jól megy akkor ma A szimeringek megvannak már. Csak egy hengerfej tömítés kellene végre. Két szék közt jól a földre ültem. Megnéztem itthon, hogy Rudinál mennyi (12e). Elmentem suzukiékhoz ott is megkérdeztem, ott is 12e. Hát ha már ott voltam, megrendeltem a gyárit, aztán hívnak a suzukitól, hogy nem jól nézték az árát, 17e Mondom akkor nem kell. Megrendeltem Rudinál. Rudi felhív, jelenleg nem rendelhető, nem is tudja mikor lesz
Hát így jártam ezzel. Nagyon jó lett volna, ha már az is megvan, mer össze is raktam volna az egészet ma
Hát nem gondoltam volna, hogy Rudival ilyen nehéz zöldágra vergődni
Ja, mi lett végül a hengerfejjel? Lett szelepcsiszolás meg szimeringezés?
Ha olyan sürgős volt az a lánc, miért nem szóltál? Egy nap...
Ez nem volt túl meggyőző!
Na akkor ebbe beletrafáltam!