Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az a véleményem, hogy olyan nem létezik, hogy "centírozás". Olyan van, hogy centRírozás. (ha már nyelvőrködsz vaze)
Hát...ha 20 ért komplettre csinálja a srác, akkor szerintem nem érdemes.
Mondjuk ez csak az én véleményem.
Szerintem pofás is.
Meg ha sikerül lealkudnom mondjuk 15-re akkor meg főleg jobban megéri.
Köszi az infót, ilyen dobozom volt már, de én puhának találtam, el is adtam, mert állandóan zörgött.
Akkor te qrva jól jártál az oldaltartóval, gartula!
igen, nálunk falun így mondják
csak ,hogy láss ilyet is

http://www.sportmotor.hu/motor...

Balance!
Köszi az infót, így csinálták, ahogy írod!
Protektorát?
Az a profilmélység lenne?
Azért nagyon köszi, hogy megnézted
Nekem vadonatúj gépem és ahhoz szintén új adapter volt és egy vicc volt az érték amit mutatott bármit is csináltunk vele....nem volt központos pedig nem olcsó gép volt.....egyszerűen csak 1-2 gép van amihez van jó adapter, de azok is szarok lesznek hamar ha állandóan le-fel szerelik mert autóznak is.......a kék-holdnál tényleg jó, de ők nem szerelgetik le mert csak motoroznak.....a sima kézivel a súlyok elosztásával teljesen jó lesz.....
Tuti nincs, senkinél.
Most néztem a nagykernél, kis kedvezménnyel 34 a PL tartó. Ahhoz képest érdemes hegeszteni kicsit.
daty!
Moto Datail Top Case dobozokat vettem ,18500 volt most akciósan. Köszi a tippet,de az is megvan 10000 volt egy bontóba. Igaz K6-ra való,de csak kicsit kell alakítani és jó. ez annyit takar,h az alsó rögzítésnél pár centit kell hajlítani.A kapaszkodónál is teszek be egy távtartót,így az indexet sem kell átrakni.

http://www.louis.at/_405ab1cfb...

Na ez lenne az,de most úgy látom már nem akciós.
Egy pár centrírt végignéztem, a gép jelöli, melyik oldalra kér és mennyit. Odarakod. aztén mégegyszer megpörgeted, a gép meg kiírja, h jó. Ennyi. Egy trükk van, amit páran nem alkalmaznak, hogy nem illik 50 grammokat feltenni, ha annyit kíván, hanem akkor gumi le, felnin elforgat 180 fokot, aztán centrír újra, és akkor kb felét kéri csak.
Nekem itt áll a polcon egy GIVI TN393, hamarosan felpakolom. Próbálgattam, szerintem nagyon pofás. Majd kiderül, hogyan viselkedik szerpentinen. Elvileg nem kellene leérnie, mivel 30 mm-t emelős kutyacsontom van.
Ha valakit érdekel: megmértem az új Michelin Pilot Road 3 protektorát - 7 mm (A PR2 is ennyi). A gumi súlya 6 kg (hátsó, 180/55-17)
Hát én nem vagyok szakértő ebben a témában, de logikusan ha egyik oldalra "üt" a kerék akkor az egyensúlyhoz csak egy oldalra kell súly, szerintem. Azt hallottam, hogy aki motorkereket centíroz az nem gépen csinálja, hanem felteszi egy jól csapágyazott állványra. Bár ezt sem láttam még élőben.
Mi a véleményetek a centírozásról?
Mindkét oldalra feltétlenül kell súlyt rakniuk, vagy nem?
Nektek hogy van?
Csak azért kérdezem, mert Tsanyi azt írta, hogy mindkét oldalra kellett volna a súlyt tenniük, a 2 oldalra elosztva a szükséges mennyiséget.
Köszi a tippet, átgondolom!
Akkor erre azt tudom mondani, hogy nem az oldaltartóval volt a hiba, hanem a készítés volt pontatlan.
Bátszi motor. Veszel 10ért egy akármilyen oldaltartót, ami givi/kappa. A lakatos haverod rászabja, aztán meg leszinterezteted. Kérjél képet Dawnteztől, az övé nagyon szépen meg lett csinálva zzr1200 tartójából.
Köszi! Tényleg nagyon sürgősen kéne legalább valami válasz, hogy lesz vagy nem. Ha nem nagy kérés dobhatnál egy sms-t
"És az nem lehet, hogy barátodé nem jól volt megcsinálva, értem itt, hogy nem volt pontos a tartók és pattintó fül felrakása?"


Szerintem ez lehetett a fő gond...
Körbekérdek
Ja, és akkor még arról elfelejtettem beszélni, hogy nem kompatibilis a gyári topcase tartóval, szóval nem elég hogy drága, még barkácsolni is kellene mindkettőn!
A képen lévőre gondolsz?
A PL 539-re?
Az is több, mint 30.000 Ft.
Ráadásul az én indexeimet meg nem olyan egyszerű átrakni, a LED-es átalakítás, és plusz kábelek miatt, mint pl.a tiédet!
Szóval az sem egy főnyeremény számomra.