Hát nem tudom, tőlem is kérdezték, hogy ajándékba kaptam-e, de nem mertem bevállalni, hogy azt írjam be. Mondjuk nálam a dobozra is rá volt írva, hogy mi, mennyi. Ha megbeszéled az eladóval, hogy mit írjon rá, akkor lehet, hogy meg lehet spórolni. Nekem nagy bajom, hogy nem nagyon tudok angolul, ezért Yoss közvetített nekem. Hát majd legközelebb talán jobban fog menni.
Az utángyártott TWR olyan 80, az EBC kb 120, a gyárit meg se mertem kérdezni, de sztem az is 100 fölött van.
Nem volt egészen 55, mert 78-at fizettem a két tárcsáért+a szállításért és 23-at az ÁFA-ra meg a VÁM-ra a 4 db-ért.
-szép is
-cirka 55000/pár ,együtt rendeltük ,vagyis a Pali rendelte,én meg fizettem a felit a teljes költségeknek
-azt hiszem 80000 a gyári,de ezt nem tudom pontosan
Kikérem magamnak! Nem kínai, hanem japán De hullámos szélű, ahogy néztem mind olyan forma, csak az anyagminőség nem mind1.
Ja és nem szegecselt mint a gyári, hanem seeger gyűrűvel biztosított csapok vannak benne és a falvastagsága is sokkal vastagabb mint a gyárinak.
Banditnál már jártam így, de az sós vidékről(angol partok) származott és sok sóette nyom volt rajta, de ez bekövetkezik akkor is ha itthon sós hólében motorozik az ember......érdemes befújni leszedés előtt valami jóféle csavarlazítóval..
Én a két villa közti lemezt, ami a sárvédőt tartja, annak a csavarját nem bírtam kiszedni. Úgy cseréltem szimeringet, hogy rajta volt a lemez a villaszáron.
Nekem is már itt vannak az új tárcsáim, kíváncsi leszek a régi levételére
A tárcsák levétele valóban nem feltétlenül kell a görgőzéshez, de ha mégis leveszik mindenképp kérd, hogy nyomatékkulccsal tegyék vissza, egy SV-s kollégának egy kimondottan motorfelnikkel foglalkozó cégnél tépték szét az összes menetét és felnicsere lett belőle...
Az a "rongyos 5.000 Ft" éppen 7.500.
A gumis és a görgőzős meg épp csak nem azt utca másik oldalán van!
De már ezt is tudom, többet nem fogom őket pénzzel tömni!
Nem tudom.
A Görgőzős Ember azt mondta, hagyjam rajta, és mivel nem durva a javítani való megpróbálja úgy, hogy rajta maradnak a tárcsák.
De ha úgy nem boldogul, akkor elviszi a közeli motor szervízbe, akik hozzá hordják a felniket javíttatni, és majd azok le is szedik neki róla, és vissza is rakják rá.
Ez így elég jól hangzik.
Hétfőre lesz kész, mert lebetegedett sajnos, majd akkor tudok többet mondani.
Ja, és mindez 3.000 Ft-ba fog kerülni.
Amikor bevittem a Suzukiba, hogy görgőztessék meg, akkor ott volt 4 napig, és 2 kerék ki/be, gumik le/fel, és az elsőt görgőzni kellett, 18.000 Ft-ot kértek érte!
Nem volt egészen 55, mert 78-at fizettem a két tárcsáért+a szállításért és 23-at az ÁFA-ra meg a VÁM-ra a 4 db-ért.
-cirka 55000/pár ,együtt rendeltük ,vagyis a Pali rendelte,én meg fizettem a felit a teljes költségeknek
-azt hiszem 80000 a gyári,de ezt nem tudom pontosan
Árban mennyi is volt?
Olcsóbb mint a gyári?
Ja és nem szegecselt mint a gyári, hanem seeger gyűrűvel biztosított csapok vannak benne és a falvastagsága is sokkal vastagabb mint a gyárinak.
Nekem is már itt vannak az új tárcsáim, kíváncsi leszek a régi levételére
A gumis és a görgőzős meg épp csak nem azt utca másik oldalán van!
De már ezt is tudom, többet nem fogom őket pénzzel tömni!
Mégis, mit vártál 5 rongyos rezsióradíj mellett. Ingyen sem fogják elvinni a kereket, ez már csak így megy
A Görgőzős Ember azt mondta, hagyjam rajta, és mivel nem durva a javítani való megpróbálja úgy, hogy rajta maradnak a tárcsák.
De ha úgy nem boldogul, akkor elviszi a közeli motor szervízbe, akik hozzá hordják a felniket javíttatni, és majd azok le is szedik neki róla, és vissza is rakják rá.
Ez így elég jól hangzik.
Hétfőre lesz kész, mert lebetegedett sajnos, majd akkor tudok többet mondani.
Ja, és mindez 3.000 Ft-ba fog kerülni.
Amikor bevittem a Suzukiba, hogy görgőztessék meg, akkor ott volt 4 napig, és 2 kerék ki/be, gumik le/fel, és az elsőt görgőzni kellett, 18.000 Ft-ot kértek érte!
Pl ami nem azzal kezdődik, hogy mű...