Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát nem tudom, tőlem is kérdezték, hogy ajándékba kaptam-e, de nem mertem bevállalni, hogy azt írjam be. Mondjuk nálam a dobozra is rá volt írva, hogy mi, mennyi. Ha megbeszéled az eladóval, hogy mit írjon rá, akkor lehet, hogy meg lehet spórolni. Nekem nagy bajom, hogy nem nagyon tudok angolul, ezért Yoss közvetített nekem. Hát majd legközelebb talán jobban fog menni.
Csak spekuláció: Ezek szerint ha a dobozra ráírják, hogy "GIFT" az áfa+vám lenyelhető? Jött már így sisak USA-ból.
Az utángyártott TWR olyan 80, az EBC kb 120, a gyárit meg se mertem kérdezni, de sztem az is 100 fölött van.
Nem volt egészen 55, mert 78-at fizettem a két tárcsáért+a szállításért és 23-at az ÁFA-ra meg a VÁM-ra a 4 db-ért.
-szép is
-cirka 55000/pár ,együtt rendeltük ,vagyis a Pali rendelte,én meg fizettem a felit a teljes költségeknek
-azt hiszem 80000 a gyári,de ezt nem tudom pontosan
Szerintem is csodaszép!
Árban mennyi is volt?
Olcsóbb mint a gyári?
Majd eccer élőbe is megmutatom
Pofás!
Csinálok róla jobb képet ha érdekel valakit.
Képet, linket kaphatunk?
Kikérem magamnak! Nem kínai, hanem japán De hullámos szélű, ahogy néztem mind olyan forma, csak az anyagminőség nem mind1.
Ja és nem szegecselt mint a gyári, hanem seeger gyűrűvel biztosított csapok vannak benne és a falvastagsága is sokkal vastagabb mint a gyárinak.
Azt a kínai csipkés szettet vetted végül?
Banditnál már jártam így, de az sós vidékről(angol partok) származott és sok sóette nyom volt rajta, de ez bekövetkezik akkor is ha itthon sós hólében motorozik az ember......érdemes befújni leszedés előtt valami jóféle csavarlazítóval..
Detto így jártam én is.
Majd írd meg, mert arra én is kíváncsi vagyok!
Természetesen úgy gondoltam én is!
Én a két villa közti lemezt, ami a sárvédőt tartja, annak a csavarját nem bírtam kiszedni. Úgy cseréltem szimeringet, hogy rajta volt a lemez a villaszáron.
Nekem is már itt vannak az új tárcsáim, kíváncsi leszek a régi levételére
A tárcsák levétele valóban nem feltétlenül kell a görgőzéshez, de ha mégis leveszik mindenképp kérd, hogy nyomatékkulccsal tegyék vissza, egy SV-s kollégának egy kimondottan motorfelnikkel foglalkozó cégnél tépték szét az összes menetét és felnicsere lett belőle...
Az a "rongyos 5.000 Ft" éppen 7.500.
A gumis és a görgőzős meg épp csak nem azt utca másik oldalán van!
De már ezt is tudom, többet nem fogom őket pénzzel tömni!
"Amikor bevittem a Suzukiba"

Mégis, mit vártál 5 rongyos rezsióradíj mellett. Ingyen sem fogják elvinni a kereket, ez már csak így megy
Nem tudom.
A Görgőzős Ember azt mondta, hagyjam rajta, és mivel nem durva a javítani való megpróbálja úgy, hogy rajta maradnak a tárcsák.
De ha úgy nem boldogul, akkor elviszi a közeli motor szervízbe, akik hozzá hordják a felniket javíttatni, és majd azok le is szedik neki róla, és vissza is rakják rá.
Ez így elég jól hangzik.
Hétfőre lesz kész, mert lebetegedett sajnos, majd akkor tudok többet mondani.
Ja, és mindez 3.000 Ft-ba fog kerülni.
Amikor bevittem a Suzukiba, hogy görgőztessék meg, akkor ott volt 4 napig, és 2 kerék ki/be, gumik le/fel, és az elsőt görgőzni kellett, 18.000 Ft-ot kértek érte!
Sikerült már legyógyítani a tárcsákat?
Ebben igazad van, de én már csak ilyen maradi vagyok és szeretem a természetes dolgokat!
Pl ami nem azzal kezdődik, hogy mű...
Az nem baj sztem, a gyári se fém...
Hát igen, de az egy sem fém!