Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mivel motorra nem kötelező az index (csak ha van működnie meg látszódnia kell) ilyen esetben egyszerűbb levenni az összes indexet..aztán forrjon fel a rendőr agyvize helyben.

(Am nekem is csak hátulról látszódnak az indexek, ha fent vannak a dobozok, és nem szólták meg soha.)
Ja, de amúgy ezzel az erővel BÁR MIBE beleköthet!
Én sem vagyok túl optimista manapság, de ennyire azért pesszimistának sem kellene lennünk!
Látod, ezen nem vitatkozok, mert igazad van!
Ha a közeg bele óhajt valamibe kötni, bele is fog!
Éppen ezért beszélek velük normális hangnemben, ha megállítanak, és eddig még sosem volt gondom, pl. még az illegális sportdobbal kapcsolatban sem, pedig ilyen is volt!
Én úgy gondolom, hogy nem fognak szarozni az index miatt.
Egy biztos, ha bele akar kötni egy rendőr, akkor beleköt, és vagy a dobozdat veszed le, vagy ő a rendszámod!
Erik, ebben igazad van,erről beszéltünk,mikor ott voltam. megvan az index tartó is hozzá,max felrakom ha nem látszik rendesen.
"A kerék kiegyensúlyozatlansága általában kétféle lehet: statikus és dinamikus kiegyensúlyozatlanság.

Statikus kiegyensúlyozatlanság: Akkor fordul elő, amikor az abroncson egy nehéz vagy könnyű folt található. Ebben az esetben az abroncs nem gördül egyenletesen és a kerék fel - lemozgást is végez.

Dinamikus kiegyensúlyozatlanság: Akkor fordul elő, amikor egyenlőtlen a súlyeloszlás az abroncs/kerék szerelvény oldalsó középvonalának egyik vagy mindkét oldalán. A dinamikus kiegyensúlyozatlanság a kerék oldalirányú mozgását, illetve szitálását okozhatja. "
Én is!
Viszont ez csak a statikus centírozáshoz jó, a dinamikushoz nem, mert ahhoz már kell a gép!
Arra érted, hogy oldalról takarja?
Mert úgy valóban takarni fogja, nem lehet lesz látni, csak hátulról.
De szerintem ez épp elég lesz, mert az elsőt lehet lesz látni oldalról is.
No meg amit én feltettem pl a DL-re hátra, azt oldalról akkor sem láttad volna, ha lehet látni az indexet, ugyanis csak hátrafelé volt látható.
Pedig "E" legal volt, vizsgán is simán átment!
Most már tuti, hogy csinálok magamnak egy ilyet!
Az indexet nem azért kell átrakni, mert nem fér el, hanem mert szabálytalan ha takarja a doboz!
Látod, ebben igazad van, mert nem jártam utána!
Listaáron kaptam meg.
ezen az áron kaptad,vagy jóárasítva a" bemutatódarabot"
mostmár lehet,
de ezelött egy hónappal nemlehetett nekik
,nem nekem kellett csak olvastam egy másik topikban,hogy valaki ilyen tipust akart
Az, hogy szerepel a webshop-ban, nem jelenti azt, hogy van raktáron. Vagy elhiszed, vagy utánajársz.
Miért írod ez?
Az R17-nél simán beszerezhető!

http://www.r17.hu/index.php?pa...
Nincs kizárva, hogy nekem az volt rossz!
Tuti igazad van, és legalább tanultam valamit, ugyanis a wikipédia is így írja!
ezt is nézd meg valahogy igy kell,csinálni

szelepek csiszolása

Hát hallod én sem lakok városban, inkább tehénsz@ros falunak mondanám, de ezt még sosem hallottam!
Na végre most már tudom, mi az a kézi centírozás!
És úgy gondolom, semmiből nem tart egy ilyet összedobni, így a következő gumicserénél már valószínűleg sk. fogom centírozni a kerekeimet!
Ez egy "bemutatódarab" volt, el is hoztam. Az eleje még nics meg, hétvégére igérték az R17-nél. Egyébként 4410 a DOT száma.
ez a guma nem olyan régi,vagyis ez egy új fejlesztés,neked meg már van is?,hogy a csudában
egy másik forumba is beleszoktam olvasni,ott egy srác ezt szerette volna megvásárolni,de a gumis mondta neki várjon még egy kicsit ,még nem kezdték meg a tömeggyártását vagy mit,igaz kb ez egy hónappal ezelött volt
Mint írtam neked, egy olyan helyen kérdeztem meg, amilyet írsz.
Csak motort gumiznak, nem szerelgetik le/fel az adaptert.
Igen,és ráadásul minden gyári papír,csavar meg volt hozzá.
Nekem ez van fent hátsónak,de nem tapasztaltam. Az első túrán kiderül áprilisban. Hátsó doboztartót Én hajtottam,és áll mint a cövek :))))