Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Háát... Az az igazság, hogy nagyon-nagyon kedvemre való, viszont nekem mostanában egy olyan igazi autópályamozdonyra lenne szükségem, mint egy Hayabusa, vagy egy 1100XX. (UA, Kárpátalja- Budapest viszonylat miatt). Valszleg kicsit szomorú leszek, mikor majd viszik el
Tényleg nagyon top állapotban van! Remélem nem tervezed eladni!
Papírok szerint '99-es, alvázszám szerint 2000-es, ha jól értelmeztem.
És mikori a gép?

37 eKm van benne, az idei lesz a harmadik közös szezonunk, azelőtt Itália szerpentinjein lehetett látni. Valszleg innen a vérmérséklete

Majd pakolok fel képet, ha "kész" lesz (mindig kap tőlem ajándékokat)

Azér' az lábtörlő jöhet
Miért ne hinném el?
Viszont a K9-es 1250-esébe tuti nincs benne, hisz bújom eleget!
De ugyan miért nincs benne?
"Ja, és a gyári szerelési kézikönyv nem is írja, hogy kell a Loctite!"

Ez érdekes, a görbevázas nagybandi manual-ban az szerepel, hogy kell oda csavarrögzítő, és ráadásul nem is a gyengébb fajtából...
Esküdj!
De szép! Gyönyörű a motorod! Mikori? Hány km van benne?
Ajándékot érdemelsz! Hamarosan lesznek Banditos lábtörlőim, egyet mindenképp ajándékba adok ha az elmúlt 5 évben nálad van a gép!
Szerintem első görgőzéskor vagy rátépték, mint az állat, vagy a legmakacsabb Loctite-al kenték be jó vastagon!
De semmi gond, holnap reggel megpróbálkozok a kapott tippekkel, ha nem megy, visszaviszem nekik a Suzuki szervízbe, ahol felrakták, hogy na akkor most szedjék is le egy körre!
Gondolom fognak nekem örülni, de teszek rá.
A leírásban világosan le van fektetve, hogy 23 Nm-rel kell meghúzni, de szerintem összekeverték a kerékanya nyomatékával, és megtépték 100 Nm-rel!
Ja, és a gyári szerelési kézikönyv nem is írja, hogy kell a Loctite!
De ha gyárilag nem kell, akkor miért is erőltetjük?
A görgőzős ember elhajtott a picsába vele.
Azt mondta, gumiztassam le, ha gond van a tárcsákkal, akkor csak lazítsam le, de ha azok jók, akkor szedjem le, és úgy vállalja csak a görgőzést!
Szóval ő mondta ma reggel, nem magánszorgalomból szerelek!
Thx, megpróbálom.
Immáron - 5.700 km alatt - másodszor kell görgőztetni.
Ja, ha valaki nem nézte volna az adatlapomat, BAZ-ban lakok!
Itt sajnos az utak 80%-a kátyús, és néha lehetetlen kikerülni.
Igaz, ki lehet, de akkor 40 km/h-val kell járni.
Hát...ez annyira még nincs elkopva, inkább próbálom egyben leszedni!
A hátsó különösebb erőfeszítés nélül lejött- persze minőségi szerszámmal.
Bízd a görgőzős emberre, egyébként + nem biztos, hogy leszedi!
Alu. dornival, vagy kemény müa.kalapáccsal jónéhányat rá kell sózni a csavarfejekre, utána lazíthatók.
de,miért is akarod leszedni? ,hisz új a motorod

egyébként csatlakozom zolihoz(jobb esetben hőlégfuvó,rosszabb esetben lánggal)
Melegíteni kell de mivel a csavar acél a felni alu és hát nagyon nincs tekergetve meg is kenték csavarbiztosítóval becsületesen összegyógyul.
Én mérgemben flexel szedtem le anno a robi szétkopott tárcsáját.
Ti mivel szoktátok leszedni az első féktárcsákat?
Ugyanis vettem egy valóban minőségi 6-os imbusz kulcsot - ugyanis a TACSKÓS simán elcsavarodott - de ezzel sem bírom lelazítani.
Így kell összekötni a kellemest a hasznossal, a munkát a szórakozással!
Ez világbajnok ötlet!
Sokáig elvoltak a dobozban(mint ahogyan az ábra is mutatja), de az tuti, hogy egy görgőzés így nem fér bele!
Az én Bandim így telel. Összesen valami huszon egy-két ezer Ft volt a két emelő.
A második esetben elég gyorsan meg kell javítani a defektet. Vagy időnként kimenni a garázsba etetni.
Hali!
Én is tudtam volna két módszert is mondani az elsőkerék kiszerelésére, mint ahogyan a képek is bizonyítják! De nem kérdezted!