Háát... Az az igazság, hogy nagyon-nagyon kedvemre való, viszont nekem mostanában egy olyan igazi autópályamozdonyra lenne szükségem, mint egy Hayabusa, vagy egy 1100XX. (UA, Kárpátalja- Budapest viszonylat miatt). Valszleg kicsit szomorú leszek, mikor majd viszik el
Esküdj!
De szép! Gyönyörű a motorod! Mikori? Hány km van benne?
Ajándékot érdemelsz! Hamarosan lesznek Banditos lábtörlőim, egyet mindenképp ajándékba adok ha az elmúlt 5 évben nálad van a gép!
Szerintem első görgőzéskor vagy rátépték, mint az állat, vagy a legmakacsabb Loctite-al kenték be jó vastagon!
De semmi gond, holnap reggel megpróbálkozok a kapott tippekkel, ha nem megy, visszaviszem nekik a Suzuki szervízbe, ahol felrakták, hogy na akkor most szedjék is le egy körre!
Gondolom fognak nekem örülni, de teszek rá.
A leírásban világosan le van fektetve, hogy 23 Nm-rel kell meghúzni, de szerintem összekeverték a kerékanya nyomatékával, és megtépték 100 Nm-rel!
Ja, és a gyári szerelési kézikönyv nem is írja, hogy kell a Loctite!
De ha gyárilag nem kell, akkor miért is erőltetjük?
A görgőzős ember elhajtott a picsába vele.
Azt mondta, gumiztassam le, ha gond van a tárcsákkal, akkor csak lazítsam le, de ha azok jók, akkor szedjem le, és úgy vállalja csak a görgőzést!
Szóval ő mondta ma reggel, nem magánszorgalomból szerelek!
Immáron - 5.700 km alatt - másodszor kell görgőztetni.
Ja, ha valaki nem nézte volna az adatlapomat, BAZ-ban lakok!
Itt sajnos az utak 80%-a kátyús, és néha lehetetlen kikerülni.
Igaz, ki lehet, de akkor 40 km/h-val kell járni.
Melegíteni kell de mivel a csavar acél a felni alu és hát nagyon nincs tekergetve meg is kenték csavarbiztosítóval becsületesen összegyógyul.
Én mérgemben flexel szedtem le anno a robi szétkopott tárcsáját.
Ti mivel szoktátok leszedni az első féktárcsákat?
Ugyanis vettem egy valóban minőségi 6-os imbusz kulcsot - ugyanis a TACSKÓS simán elcsavarodott - de ezzel sem bírom lelazítani.
37 eKm van benne, az idei lesz a harmadik közös szezonunk, azelőtt Itália szerpentinjein lehetett látni. Valszleg innen a vérmérséklete
Majd pakolok fel képet, ha "kész" lesz (mindig kap tőlem ajándékokat)
Azér' az lábtörlő jöhet
Viszont a K9-es 1250-esébe tuti nincs benne, hisz bújom eleget!
De ugyan miért nincs benne?
Ez érdekes, a görbevázas nagybandi manual-ban az szerepel, hogy kell oda csavarrögzítő, és ráadásul nem is a gyengébb fajtából...
De szép! Gyönyörű a motorod! Mikori? Hány km van benne?
Ajándékot érdemelsz! Hamarosan lesznek Banditos lábtörlőim, egyet mindenképp ajándékba adok ha az elmúlt 5 évben nálad van a gép!
De semmi gond, holnap reggel megpróbálkozok a kapott tippekkel, ha nem megy, visszaviszem nekik a Suzuki szervízbe, ahol felrakták, hogy na akkor most szedjék is le egy körre!
Gondolom fognak nekem örülni, de teszek rá.
A leírásban világosan le van fektetve, hogy 23 Nm-rel kell meghúzni, de szerintem összekeverték a kerékanya nyomatékával, és megtépték 100 Nm-rel!
Ja, és a gyári szerelési kézikönyv nem is írja, hogy kell a Loctite!
De ha gyárilag nem kell, akkor miért is erőltetjük?
Azt mondta, gumiztassam le, ha gond van a tárcsákkal, akkor csak lazítsam le, de ha azok jók, akkor szedjem le, és úgy vállalja csak a görgőzést!
Szóval ő mondta ma reggel, nem magánszorgalomból szerelek!
Ja, ha valaki nem nézte volna az adatlapomat, BAZ-ban lakok!
Itt sajnos az utak 80%-a kátyús, és néha lehetetlen kikerülni.
Igaz, ki lehet, de akkor 40 km/h-val kell járni.
egyébként csatlakozom zolihoz(jobb esetben hőlégfuvó,rosszabb esetben lánggal)
Én mérgemben flexel szedtem le anno a robi szétkopott tárcsáját.
Ugyanis vettem egy valóban minőségi 6-os imbusz kulcsot - ugyanis a TACSKÓS simán elcsavarodott - de ezzel sem bírom lelazítani.
Én is tudtam volna két módszert is mondani az elsőkerék kiszerelésére, mint ahogyan a képek is bizonyítják! De nem kérdezted!