Ja közbe megnéztem, ezt ismerem csak mi mindig(nem túl helyesen) simán olajemelőnek hívtuk. Egyébként nem hiszem, hogy praktikusabb, mert a legkisebb is elég magas és nem fér oda mindenhova. Persze a krokodil mellé...
Én is kocsi emelővel szoktam emelni, majd alátámasztani, (mert az emelőm idővel leenged).
A múltkor viszont a haver burgonyájából kellett kivenni az első kereket, és azon semmi emelési pontot nem találtunk, tiszta műanyag az egész.
Na itt jött a B terv: spanifer + korgon palack elfektetve.
Én is pontosan így csinálom!
Csak akkor támasztom ki fixen a blokk aljánál, ha komolyabban kell szerelni az elejét! Akkor viszont egy Dacia emelőt használok egy fadarabbal a tetején!
Én ugyanígy, az egyszerű megoldások híve vagyok. Mondjuk, én nem szedem ki a kereket, csak akkor szoktam forgatni a kerekeket, ha mosom, takarítom a gépet. Középsztenderen a hátsó a levegőben van, tehát azzal semmi probléma. Az első forgatásához felteszek egy zsugorfólia ásványvizet (ideálisabb esetben egy tálca sört ) az utasülésre és máris megoldódott a dolog . Utána pedig a sört addig fogyasztjuk, amíg az első kerék le nem ér
Hát szerintem bandithoz fölösleges emelő, én egy fa rönköt szoktam a blokk alá rakni és kész. Én az emelőre nem költenék annyit, mert meg sem tehetem, nekem megfelel ez az egyszerű módszer is
Könnyű kiröhögni az öreget!
Utoljára 350-es Jawából szedtem ki a kereket!
Pl úgy lenne jó a súlyelosztás, ha az elsőt veszem ki, akkor hátrabillenjen, ha meg az hátsót, akkor előre!
Én az első pár alkalommal a kocsi emelőjével emeltem a karter alatt, aztán kaptam házassági évfordulóra emelőbakot, azóta azt használom. 1 tonnát bír, még rá is ülhetek :D 4 rogy, TÜV-ös stb
Végülis egyik sem drága manapság, lehet veszek egyet, ha lesz jóáron.