Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ez is király megoldás!
Ugyan az első kereket még nem szereltem ki saját kezűleg, de valamiért már kellett megemelnem. Talán a kormány emelő miatt, hogy szabadon forogjon. Minden esetre én szintén a középtámaszt használva egy spaniferrel egyszerűen lekötöttem a hátulját. Hogy mihez? A kocsi felnijéhez. Pont megteszi az az 1 tonna holt súly :)
Működött.
Ha jól látom, ez nem ott emeli.

http://auto-motor.vatera.hu/al...

Akkor hanyagoljam?

Ezexerint annyira hülye mégsem lehetek, mert én is az autó emelőt tettem a olajleeresztő környékére, de nem mertem ráemelni, féltem, hogy valami baja lesz.
Így inkább megvártam, míg az asszony hazaért munkából, és kigurította alóla az első kereket, meg tett a két villaszár alá pár téglát, míg én lenyomtam a hátulját.
Így sem rossz ugye?

Azt mondjuk sejtettem, hogy előre fog billenni, mert valóban nem semmi volt mosáskor is megemelni az elejét, hogy fordítsak az első keréken.
Általában egy darabbal megoldható, de más feltét kell hozzá. Bár még nem használtam sose, de sztem az elejéhez az a jó ami a kormány nyaknál emeli a mocit.

Az előredőléshez: hát erre sztem azért nem írt senki semmit, mert ha középtámaszra teszed a gépet szemmel is látható, hogy az első keréken támaszkodik, nem is kicsit. Elég nagy erő kell a hátulját lenyomni.
Én ezt úgy szoktam csinálni, hogy az olaj leeresztő környékére teszek egy fát és autó emelővel megemelem épp csak annyira, hogy a hátsó leérjen
Világos amúgy, vettem az adást, mindent senkinek nem jut eszébe leírni, mert úgy gondolja, ezt alapvető tudni.
Csak épp azt mindenki elfelejti, hogy mindenkinek volt egy úgynevezett ELSŐ alkalom!
Nyugodj meg, következő alkalommal már nem követem el a mostani hibáimat!
Ismered a viccet a békáról és a hajóról?
Látod, a sok szemétláda azt sem mondta, hogy le kell hajolnod a kerékhez. Írogathattál volna itt hetekig, hogy ki milyen módon növeszti meg a karját. Vagy ás gödröt a motor mellé.
Az első, és hátsó motoremelő, az külön-külön van?
Vagy egy darab jó mindkét kerékhez?
Hát... mivel van rajta középtámasz, úgy gondoltam, csak úgy csinálták a súlyelosztást, hogy jó legyen.
De úgy látszik, tévedtem.
Mert ha nem lenne rajta középtámasz, tuti lenne itthon egy emelőm, de úgy gondoltam, így minek!
Minden esetre ez jó tanulság volt arra, hogy út közben defektet javítani defekt javító készlet nélkül szinte lehetetlen!
Tudod miért nem mondták?.....szerintem senkinek nem jutott eszébe, hogy első emelő nélkül szeded ki a kereket vagy, hogy nem nézed meg a súlypontot a kiszedés előtt...
Csak, hogy feldobjam a topicot.

Ma délelőtt kivettem az első kereket is.
Szóval...nem olyan egyszerű az, mint írtátok, mert ugye olyan kézenfekvő dolgokat senki sem írt, hogy ha kiveszem a tengelyt, akkor előreesik a motor a sárvédőre, és semmi módon nem lehet kivenni a kereket alóla, míg valami le nem nyomja a hátulját.
No, meg ha kivettem alóla, akkor alá kell póckolni, mert különben előredől az egész.
Szóval ezt is mond6tátok volna!
A csavarkivételekkel semmi gond nem volt amúgy, nem volt szükség a 24"-os imbusz kulcsra sem.
Nem lazítottam le azon az oldalon a biztosító anyát, így nem tudott megfordulni.
A tengely meglepően könnyen kijött.

Csak szóval ez a hátrabillentés....

Na mindegy, mindegy, minden hülye a saját kárán tanul!

Még hátravan a féktárcsa leszerelés, gumileszerelés, és lehet görgőzni.

3 mm futófelület van az még az elsőn.
Szerintetek megéri visszatenni, vagy vegyek inkább újat?
Úgy saccolom, hogy még 2-3.000 km-t simán elmegy.
Természetes, azért van
10-ért érdekelne . Az adatlapodon lévő emailra írhatok privátban?
Nem tudjátok, hogy a LED-es indexnek van-e valami megkötése?
Olvastam valami termékleírásnál, hogy valami E13 jelzésű és azzal átengedik a műszakin a vasat. A többivel nem?
Az jó Én vevő lennék a tiedre is ha szikorameisternek nem kell, de nem akarom előle elhappolni
9990
Ha tudnál pontosabbat, hogy mennyi az a 10 körül, engem is érdekelne
Vagy ennyiért elviszed az enyémet, én meg hozatok magamnak, Még nem használtam.
10e körül kijön külföldről, hozassak?
Világításra vissza térve... a tompítottal semmi bajom nincs, de a reflektor az kritikán aluli, kb egy 1nm-es foltot világít meg. Azon állítási lehetőség van, vagy egybe mozog a foncsor a tompítottal?
Ha már neki is tetszik akkor baj nem lehet De ha a falra is kell, szóljál rendelek még
Már most én is azt húznék rá!
azért kérdeztem,mert bennem is felmerült,mit teszek ,ha egyszer valóban sietnem kell (tudom,hogy nem szabályos,de tanga bugyi mellett döntöttem)
Dehogy direkt!
Csak siettem!
Láttam a fotódat a gyorshajtásodról,az lenne a kérdésem,hogy előre megfontoltan történt az eset vagy véletlenszerüen?