Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gázfröccsöt adsz? Nekem még sosem csúszott meg
Ma megvolt a napi adag motorolásból ,az aszfalt még azért igen hidegnek bizonyult ,intenzívebb visszaváltásnál(körforgalom elött)meg-meg csúszott a hátsókerék ,onnantól már ovatosabb voltam,és nem is történt semmi baj
2000 vizes papír utána paszta ,mintha új lenne!
Többen használták már az 1200-as vagy még finomabb vizes csiszoló vásznat erre a célra. Én még nem próbáltam, de állítólag szép lesz tőle.
Ki mivel tisztítja, ápolja a króm kipuffantóját?
Prevent pasztán már túl vagyok....
Valami hatásosabb szer kellene!
Ötleteket előre is köszönöm!
már csak matematikailag sem lehetséges, hogy az egy azonos legyen a kettővel ha csak nem adsz hozzá még egyet, de az már egy meg egy lenne, tehát valóban igazad van, nem lehetséges...
Nem tudom, de szerintem nem egy a kettő!
Pont ezért kérdeztem, hogy a BT021 egyenlő-e BT021R.-el mert nekem eddig elöl egy kopott pirelli volt fent és nem a BT021R volt a gyenge láncszem. Most előre felkerült egy Michelin Pilot Power, ezért most kiváncsian várom a szezont.
Ha meggyőződtél róla, hogy lehet vele karcoltatni, akkor mit bizonytalankodsz?
Nekem is Z6 van!
Csak azt hallottam, hogy a BT023 tovább bírja!
Szép estét mindenkinek!
A bridgestone BT021 az egyenlő a BT021R.-el mert Én BT021R.-t tettem fel. Igaz, hogy még nem sokat mentem vele, de simán lehet karcoltatni a lábtartót. Csak itt a fórumon annyira szídjátok, hogy egy kicsit elbizonytalanodtam.
Ne hallgass senkire ,aki nem a Z-6-ot ajánlja .
Szólj bele nyugodtan! Minden hasznos segítségért hálás vagyok!
Légszűrőt nem cserélek, legalábbis egyenlőre Ha Zöldi meghozza az üveggyertyát, meglátom mit mutat
Szia!

Pali említette ,hogy Te tudnál szerezni gyári kipufogót valami 5000.- t,ez valóban igy van?

engem érdekelne,ha igaz ez az ár,és az én gépemre jó
Mondasz valamit, pl nekem gyári beállítással fehérek voltak a gyertyáim. A tolerancián belül maxra állítva az úszószintet, őzbarnává alakultak. És végre nem fuldoklik hidegen hidegben sem.
Ezzel nem tudok - és nem is akarok - vitatkozni, mert így van!
Nem hiszek egy irománynak sem csak a tapasztalatnak........és azt is olyantól akiről tudom, hogy megy mert ha egy tötymörgő azt mondja egy gumiról, hogy fasza az nem biztos, hogy fasza egy tempós kanyarban....
Nézd meg a Bridgestone oldalán miket írnak róla!
Valami 3 komponenst emlegetnek!
Ha jobb mint a 021 akkor jó, de az előbbi elég gatya, csúszik mint állat...
Azt mondják a BT023 GT tovább bírja!
Nem akartam nagyon beleszólni, de mégis ....a dobhoz még hozzá lehet állítgatni ahhoz nem kell fúvóka, de ha sportszűrő is beleugrik akkor mindenképp....
Uraim!
Szeretném kérni véleményeteket, melyik a jobb.
Metzeler roadtec z6

Bridgestone Bt 023
Gsf 650 bantitra
Válaszokat előre is köszönöm
Beszéltem Mikir-rel és azt mondta, hogy szerinte egyébként sem éri meg a többlet ráfordítást a dynojet kitt, de a sport kipuff miatt a fúvókacsere sem feltétlen indokolt (mondjuk belegondolva, van benne logika) inkább a légszűrő csere után kezdte érezni, hogy nem kerek a történet.
A tanulságot levonva, először az üveggyertyát kell megnézni mit mutat, aztán piszkálni a karbit.