Ma megvolt a napi adag motorolásból ,az aszfalt még azért igen hidegnek bizonyult ,intenzívebb visszaváltásnál(körforgalom elött)meg-meg csúszott a hátsókerék ,onnantól már ovatosabb voltam,és nem is történt semmi baj
már csak matematikailag sem lehetséges, hogy az egy azonos legyen a kettővel ha csak nem adsz hozzá még egyet, de az már egy meg egy lenne, tehát valóban igazad van, nem lehetséges...
Pont ezért kérdeztem, hogy a BT021 egyenlő-e BT021R.-el mert nekem eddig elöl egy kopott pirelli volt fent és nem a BT021R volt a gyenge láncszem. Most előre felkerült egy Michelin Pilot Power, ezért most kiváncsian várom a szezont.
Szép estét mindenkinek!
A bridgestone BT021 az egyenlő a BT021R.-el mert Én BT021R.-t tettem fel. Igaz, hogy még nem sokat mentem vele, de simán lehet karcoltatni a lábtartót. Csak itt a fórumon annyira szídjátok, hogy egy kicsit elbizonytalanodtam.
Szólj bele nyugodtan! Minden hasznos segítségért hálás vagyok!
Légszűrőt nem cserélek, legalábbis egyenlőre Ha Zöldi meghozza az üveggyertyát, meglátom mit mutat
Mondasz valamit, pl nekem gyári beállítással fehérek voltak a gyertyáim. A tolerancián belül maxra állítva az úszószintet, őzbarnává alakultak. És végre nem fuldoklik hidegen hidegben sem.
Nem hiszek egy irománynak sem csak a tapasztalatnak........és azt is olyantól akiről tudom, hogy megy mert ha egy tötymörgő azt mondja egy gumiról, hogy fasza az nem biztos, hogy fasza egy tempós kanyarban....
Nem akartam nagyon beleszólni, de mégis ....a dobhoz még hozzá lehet állítgatni ahhoz nem kell fúvóka, de ha sportszűrő is beleugrik akkor mindenképp....
Beszéltem Mikir-rel és azt mondta, hogy szerinte egyébként sem éri meg a többlet ráfordítást a dynojet kitt, de a sport kipuff miatt a fúvókacsere sem feltétlen indokolt (mondjuk belegondolva, van benne logika) inkább a légszűrő csere után kezdte érezni, hogy nem kerek a történet.
A tanulságot levonva, először az üveggyertyát kell megnézni mit mutat, aztán piszkálni a karbit.
Prevent pasztán már túl vagyok....
Valami hatásosabb szer kellene!
Ötleteket előre is köszönöm!
Csak azt hallottam, hogy a BT023 tovább bírja!
A bridgestone BT021 az egyenlő a BT021R.-el mert Én BT021R.-t tettem fel. Igaz, hogy még nem sokat mentem vele, de simán lehet karcoltatni a lábtartót. Csak itt a fórumon annyira szídjátok, hogy egy kicsit elbizonytalanodtam.
Légszűrőt nem cserélek, legalábbis egyenlőre Ha Zöldi meghozza az üveggyertyát, meglátom mit mutat
Pali említette ,hogy Te tudnál szerezni gyári kipufogót valami 5000.- t,ez valóban igy van?
engem érdekelne,ha igaz ez az ár,és az én gépemre jó
http://www.motorcycle-usa.com/...
Valami 3 komponenst emlegetnek!
Szeretném kérni véleményeteket, melyik a jobb.
Metzeler roadtec z6
Bridgestone Bt 023
Gsf 650 bantitra
Válaszokat előre is köszönöm
A tanulságot levonva, először az üveggyertyát kell megnézni mit mutat, aztán piszkálni a karbit.