Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Két év alatt egészen pontosan 25 ezret mentem csak a Nagybandival. Előtte az 500-as nagyrobival 20 ezret, azelőtt a kisrobival sacc 10-et, ezenkívül 86 óta van B jogsim és sorrendbe szedve: Trabiba 80, Skodába 80, Daewookba sacc 100e -mindez balesetmentesen. Hivatásos sofőrnek ez csak alapjárat, de úrvezetőként nekem ennyi volt. Aztán ki-ki gondoljon arra, amire akar.
Neked is köcce,
Ez TELJESEN TÖKÉLETES
ebből már lehet okosodni
Köszönet a fáradságét.
És természetesen ki kell fizetni kb 3-4.000 Ft regisztrálási költséget az nem olvastad?
Érdekes dolgot olvastam ma az új MR-ben: ha be van jelentve a központi jármű nyilvántartóba az üzembentartó telefonszáma és e-mail címe, egy tilosba parkolás alkalmával kerékbilincs vagy elszállítás előtt kötelesek felhívni, és ha 15 percen belül odaérsz csak a bírságot kell kifizetni.

Megfontolandó
Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hol tudok Osram Nihgt Breaker+ izzót venni Budán?
Szia!

Itt az óriásmelléklet linkje, elméletileg 10× le lehet tölteni, ez is valami olasz nyelvű vagy hasonló borzadvány
link
Nekem van egy 578 oldalas Suzuki Sevice Manual GSF-650 S K7 (Román Nyelvű) Én erről szerelek ha érdekel feltolom neked megosztóra!
Szia, Pali79.

Én a torrentról a 21 MB-ost töltöttem le, de úgy látom, ez inkán az elektronikát írja le főképpen,
És nem a műszaki részeket.
Esetleg ha neked, és Erik64-nek más van meg, cserélhetnénk.

Elhiszem nem is azért írtam hogy az nem sokk vagy kevés de én nem sokk olyan motorost ismerek aki annyit motorozik mint én vagy igen? Na mindegy örülök neki hogy ti is ki tudjátok használni a motorotokat.
gyorgy74!

Azért ne féltsd Te a csabut! Nem keveset megy Ő sem,mint ahogy én sem!
Szevasztok skacok!

Nem bírom ki,hogy ne ugassak bele ebbe a xenon témába! Nekem is benne van és amíg nem lesz nagyon muszály nem is fogom kivenni! Azért nem,mert nekem az a lényeg első sorban,hogy engem ha lehet minél hamarabb észrevegyen a vaksi autós! Másodsorban az sem mellékes,hogy én jól lássak!
Amikor ezt elmondtam a motoros rendőr cimboráknak,az én indokaimat bőven helyeselték! És rögtön előjött az a régi pótféklámpás tiltás,amikor tiltották és büntették a pótféklámpát,aztán egy idióta elméje megvilágosodott,és kifejezetten kérték a használatát!
Szóval leszarom kinek mi a véleménye,én a magam biztonsága érdekében amíg lehet használni fogom!
Kocsiban az utólagos kendács xenont én is rühellem, jobb, hogy nem én vagyok Viktor király, mert levetetném érte a rendszámot . Motorról nem tudok nyilatkozni, mert ritkán látok.
Részemről Osram Night Breaker Plua, és hibálan az egyszem kerek lámpámban. Szintén 90% emeltfényű.
És nem is dárga, 3500 a kettő. Nekem még csak 6 ezret ment...
Annyira nem izgat a dolog, csak megnéztem volna. Igyekszem mindig világosban hazaérni
Néhány ezer kiló-méter az nem sokk. Én személy szerint egy évben néhány tízezer kiló-métert motorozom, hobbim egyben munkahelyemre járok vele. Van némi tapasztalatom minden fajta időjárási körülmények kitapasztalására! Az én szlogenem csak ennyi marad (LÁTNI LÁTSZANI)! Családom van fel akarnám nevelni a csemetéket és ha pont ez véd meg egy halálos kimenetelű balesettől vagy sérüléstől akkor inkább lásak és lássanak!
Néhány ezer km alatt amit levezettem, kipróbáltam már párszor. Láttam, és még mindig élek. Volt olyanra is példa, hogy éjjel mentem a Balatonra tartós 140-150-nel és az sem volt probléma. Egyedül a vadaktól tartottam, azt kameráztam erősen, látok-e megcsillanó szempárt.....
Suzuki 250-es bandinak 1997-esnek megtudná valaki mondani hány NM-rel kell lehúzni a tőcsavarokat illetve a vezérmű leszorító csapágysort?
ÁÁÁÁÁÁÁ ez nem háború álláspontunk egy egy témával kapcsolatban! 200 kiló-méter esőben egy H7-es izzóval kész katasztrófa a jó útjaink mellet a kátyúk kerülgetésével meg a vizes út az úgy jó párosítás próbáljátok ki!
Nem én kezdtem a másik vakítását....... -Különben meg minden háború úgy kezdődik, hogy visszalőnek.
Legalább ketten nem láttok. Még izgibb.
Én nem villogok. Odanyomom neki a refit és folyamatosan szembenyomom amíg el nem halad mellettem.