Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

5 ezer forintnyi euróért egy gyári dob, az éri meg.
Hát jól van akkor A kérdés továbbra is az, hogy megéri-e a plussz pénzt a kitt vagy nem?
Ugyanaz a Dynojet szett a 18. Ritka hülye helyeken akarsz vásárolni
Na ez az, mondjuk ez még mindig jobb mint mint amit én néztem (dynojet szett 40e) Csak kérdés, hogy megéri-e a szett a többlet ráfordítást? Mert azt néztem a dynojet szettbe több minden van, nem csak fúvóka van. Van benne rugó, tű meg ilyenek is.
A stage I jet kit van a sportdobhoz. Az kb 18 rugó. Egy garnitúra 110-es főfúvóka meg alapjárati 20-as meg 7000 körül mozog.
A múltkor a feleségem nagyapjának a műhelyében találtam békebeli üveggyertyát, meg stroboszkópot. A gyertya leírásában 1200es lada szerepelt... :)
Mosolyogtam, és visszacsomagoltam a helyére.
Hát igazából az üveggyertyás állításra leszek nagyon kíváncsi, mert az enyémen is sport dob van és nem hiszem, hogy hozzá lenne állítva a karbi. Igaz nem is nyitott teljesen (E legal), de biztos más mint a gyári dobbal. Néztem ha csak a fúvókákat cseréli az ember az nem nagy cucc, de néztem ezeket a Dynojet szetteket is. Az már húzósabb picit, de az is típusra van, ha a gyári dobhoz van mérve akkor az sem túl jó.

Vélemény?
Én ősszel a bal oldali kormánysúlyt (240gr.-os) hagytam el, pályán
jöttem 160.-nal de nem szitált be, csak otthon vettem észre.....
Még jó hogy nem volt nagy forgalom,mert ha valaki mögöttem véletlen bekapja....hujujj!
Hát a szeleprugó rögzítői adtak hangot amikor becsapódtak, de elég volt megtalálni
Hehe, én a tankrögzítő gumikat szoktam elejteni. A kis genyák nem adnak hangot, mikor leesnek :D
Igazából semmi különös nincs vele, bár tapasztaltam pár dolgot a saját hibáimból tanulva. Úgy jártam, hogy szelep kiszedés előtt felöntöttem a torkokat és nem mind eresztett és gondoltam, hogy ami jó azt nem csiszolom feleslegesen. Aztán kiderült, hogy addig jó amíg hozzá nem nyúlok. Kicseréltem a szimeringet, felöntöm megint, ereszt mint állat. Na akkor ki, csiszolás, pucolás, utána jó lett. Még van mára pár szelep, mert olyan hideg van kinn a garázsomba, hogy nem bírom sokáig egyhuzamban. Ma sztem befejezem, nincs már sok, csak a tömítésre várok még Ruditól
A csiszolást úgy csináltam, mint ahogy azon a videón van amit karika111 beszúrt ide a minap. Teljesen jó lett.
Ja még egy valami volt közbe: az egyik szelepnél a rugó összenyomása után valami nem úgy állt ahogy kellett volna és a rugó előtte azt a két kis pöcköt ami a tányért rögzíti a szelepszárnál. Ha valaki látott már ilyet az tudja, hogy milyen apró vacak. Hát mit mondjak, kitakarítottam a fél garázst is, de meglett végül mindkettő
A hengerfej felújításról meséljél
Fogom naon szípen csak ezzel a hengerfej tömítéssel tudjak már zöld ágra vergődni.
HA szípen kéred :D
Köszi szikorameister, lehet hogy valamelyik nap élek vele. Majd beszélünk róla.
Az én környékemen nincs senkinek egy plexire való?
Facca!
Meg ne haragudj már, csak húztalak!
Semmi baj, megvárom!
Előre is köszi!
Ha érdekel a króm csíkom nekem is van , és én Agárdi vagyok,ha elgurulsz erre szívesen adok neked egy plexire valót.
Azt csak a tiedbe nyomjuk
Akkor valószinű ott a gond, de a szinkron azon nem segít sajnos az csak fúvóka cserével megy
Leeeeeeeeessssssssssssssssszzzzzzzzz,viiiiiiiiiiiiiiiiiasssszzzzzzzból
Közben belegondoltam mi is lehet még a gond. Az is eszembe ötlött, hogy nyitott dobbal vettem, a gyári nem volt meg hozzá. Azt is el tudom képzelni, hogy nincs hozzá állítva, és ez okozza azt a bizonyos megtorpanást. De karbiszikron mindenképpen meglesz.
Leeeeeeeeessssssssssssssssszzzzzzzzzzz
Ugye Zöldi?