Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy kis adalék: szemüveges vagyok és mégsincs semmi problémám a SZABÁLYOS Bandit lámpával. Sem a tompítottal, sem a refivel. Én csak annyit játszottam el vele, hogy Tungsram Megalight izzót raktam bele. A szembejövő xenon akkor igazán kellemetlen, ha a sisakplexim vízcseppes.
Jaj azt el is felejtetem engem nem vesz körbe karosszéria hogy megvédjen!
Azért nem villognak mert már nem igen éri meg.Mindíg jön valaki aki majd kisüti a szemem az utólagos xenonszarral de mire oda jutok hogy villogjak elhúz melettem és ha villognék mit érnék el vele?
Megáll és kiszedi?Frászt ő jól lát én meg fél percig csak a padkát nézem kis villogó xenonokkal a szemem előtt és anyázom.
Ha mögöttem jön az nagyobb gáz mert akkor a visszapillantóból süti ki hosszan a szemem az istenbarma.De akkor se villogok mert nincs értelme.Így csak magamban szitkozódom és próbálok nem nekimenni másnak míg elhúz a véreresbe a xenonos ürge.
Motoron még nem nagyon jön mögöttem senki avval annyi baj nincs.Gyorsan továbbáll.
Ha kiszúrja a vizsgabiztos, tutira nem megy át. Ha mégis, akkor "okos" helyre vitted vizsgázni.
Nem gondolod komolyan hogy kiszerelem! Minek be van állítva és ha zavarná a szembe jövőt akkor villogtatnának hogy kapcsoljam le. Sok (buzi) tisztelet a kivételnek így sem vesz észre hogy jövök nem hogy egy gyertyával közlekedek. Mellesleg én sem látok rendesen sokan küzdenek ezzel a problémával, menyél elől neked jobb a lámpád szöveg! A másik véglet pedig az hogy refivel közlekedik sokk motorost látok így nem semmiért higgyétek el!
egyetertek!
Én is ellendrukker vagyok.
Persze hogy át. Úgy, hogy előtte kiszereled, műszaki után meg visszaszereled.......
Ámen!
O.K., peace
Dehogy, nem arról van szó, hogy nem tetszik!
Félreértettél!
Csak húzni akartalak, de ha ez sértő volt, bocsánatot kérek!

Egyébként ha este jövök haza munkából Miskolcról, nincs olyan nap, hogy ne találkoznék Kínai xenonos Suzukival.
Lassítok, próbálok nem belenézni, mást úgy sem tudok ellene tenni.
Ha nem tetszik, amit leírtam, akkor azt kívánom neked, hogy éjszakai vezetéskor minél több 8000K-es kínai xenonos szembejövő gépjármű égesse a retinádat...
Hű, micsoda ellendrukker!
H4-es. Rakj bele 60/55 W-os OSRAM Night Breaker+ izzót, jó lesz. És remélem, hogy te nem is gondoltál arra, hogy bohóckodj a xenonnal.

Egyesek még mindig nem értik vagy nem akarják érteni, hogy egy H4-es izzóhoz tervezett fényszóróba nem való az utólagos xenon.
Oroszországban már jogsibevonás jár érte, én nagyon bízom benne, hogy a jövőben minél több országban hasonló módon fogják majd díjazni a kínai xenont.
Úgy legyen!
Igen ahogy mondod akkor az szabályos hogy nincs a fényszórón automatikus magasságállítás! Ennyit a gyári xenonról és az is át fog menni a műszakin pedig nem szabályos. A banditán mechanikusan lehet állítani. Az én motorom is át fog menni műszakin úgy, hogy észre se fogják venni!
Igen, ott valószínűleg nem a lámpát állítja, hanem a futóművet. Azt már láttam testközelből.
Igen a BMW-ben biztos mer egy barátom 1200 GT-jépbe biztos hogy H4-es xenon van és ott nem a fényszóró állítódig automatikusan hanem a súly arányában hanem lehet választani két személy és szóló között. Ja és nincs rajta mosó!
Megkaptam, nagyon köszönöm!
Én is ezért kérdezősködtem, érdeklődtem, mert szerettem volna, de így....
Nem hiszem, nincs kedvem kockáztatni.
Pedig tetszett az 5let, meg az is, hogy este jobban lássak.
Amúgy is van elől/hátul "kiegészítő" világításom.
Elől fehér, hátul piros LED-sor helyzetjelzőként, és hátul féklámpaként beépítve az indexbe, de azért még nem szóltak.
Amúgy én is szereltetnék bele ha nem tiltanák nem csak nálunk hanem kint is......ha a rendőr osztrákiában észreveszi ott is büntetnek érte...
Igen és azokon van.....
Most komoly, hogy a xenonos motorok (az a 2.) rendelkeznek fényszórómosóval? Én olyat még nem láttam.
Bár, gyári xenont is csak feltételezni tudom, mondjuk a BMWről.
Akkor így legyen még sokáig!
Arról, hogy nincs rajta mosóberendezés ami szintén kötelező és nem nagy kunszt egy listát készíteni nekik arról a 2 típusról amiben gyári a xenon...