Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én 30000-ezer kilométert menten vele és még soha semmilyen problémát nem okozott a xenon! Amúgy is honnan tudja a rendőr hogy nem gyári egy viszonylag új motornál!
Már nálunk is van olyan megye ahol ha megállítanak ugrik miatta a rendszám...
Ha minden igaz elment a fríméledre
Hát igen és nem is 20K lenne a csere ha besz@rna
Ja értem de az gyári!
Én nem erre gondoltam, hanem arra, hogy ha felkapcsolom a tompítottat annak sem kell idő míg el kezd rendesen világítani, hanem egyből teljes fényerővel tolja.
Igen az biztos hogy a te autódban nem két égő dolgozik hanem egy és egy elektronika működtet egy kis lapkát az égő körül ami a fényforrást vetíti a foncsora! Persze így nem is lehet kizárt hogy fel kel izzani a xenon gáznak de a motoron más! Két H7-es égő különállóan dolgozik. Nekem volt mindkettőbe de a refiből kivetem mert nem sokk mindent ér egy forgalmas úton mire felízik addigra kapcsold le, nem sokk értelmét láttam főleg úgy, hogy mikor kigyullad kisebb fénnyel ég mint egy hagyományos halogén!
Igen, egyik ismerősöm pontosan ezt hangsúlyozta ki először, hogy ott automatikus a magasságállítás!
A fő gond a hatósági részről ott van, hogy a gyári xenonos autóknak automatikus a fényszóró magasságának állítása. Tehát ha megterheled a gép seggét lejjebb állítja a fényszórót, hogy a szembe jövőt ne zavarja.
Ezen automatika hiánya miatt nem engedik az utólagos xenont.
Nekem a kocsiba gyári van és nem tapasztaltam az Erik által említett késői felizzást, sőt megkockáztatom, hogy gyorsabb mint a hagyományos halogén, bár ez nem biztos
Szóval utánanéztem ennek a xenon kérdésnek.
Bár gondolom anno kiveséztétek ezt is.
A nagy többség ellene van az utólag beépített xenonnak.
És nagyon megoszlanak a büntetéssel kapcsolatos vélemények is, szóval jogi háttere nem igazán tisztázott.
Vizsgán nem engedik át a xenonos motorokat.
Állítólag más a foncsorozása egy gyári xenonos lámpának, mint ami a halogénhez van.

Szóval ne tudom...
bar nekem is cult om van nem tudom mert nincs eredeti lampam

bar gondolom H7es
Párnásabb lett jól látom?
mennyibe fájt, és mennyi idő alatt csinálta meg?
Nem tudja valaki, hogy a görbevázasokba milyen izzó van elől? A könyvbe csak annyit láttam, hogy 12V 60/55W
Igen, elöl hátul.
Neked is az van?
Kifejtenéd?
Jól értem, hogy az olcsóbbak nem működnek külön kapcsoló nélkül?
Vagy nem így érted?

Mert akkor meg én nem értem!
daty:
Gondold végig hogy hol lehet spórolni egy xenon szettben. Rögtön rájössz hogy miért kell némely szet mellé kapcsoló. A miénkben kb 30ekm van kapcsoló nélkül. Olcsót érvényesíthető gari nélkül nem szabad venni.

A szem érzékenysége miatt 5-6000K között válasz. 4800-nál nem kevesebb.
Tesztelted is hogy a működő xenonos tompított mellett a hagyományos halogénes fénykürt mennyire látszik?
Azért nekem sötétben a mellékutakon bizony nagyon jól jön a xenonos refi. Sokkal, jobban mint a "gagyi" fénykürt.
Erik kedves barátom ha majd skype közelében leszel vegyél már fel partnerlistádra mert írni szeretnék neked! Én már felvetlek remélem van skypéd!
mármint 6000K
Minél nagyobb a K-értéke úgy változnak a színhőmérsékletek jég fehérből kékesebb irányba nekem 6000K van az úgy korrekt de még jó az 5000K is. Én azért 6000 felé nem mennék mert az már nagyon kékes fényű!
Ez pl nem jó!
Neked 35W-os és 600K-s kell!
Mert a reflektor Nekem hirtelen, és rövid időkre kell általában, arra a xenon pedig nem alkalmas.
Kb 4-5mp mire felizzik tökéletesre, fénykürtözni sem lehet vele.
A Bandit pedig refletor használatakor nem oltja ki a tompított fényét, tehát a xenon a tompítottban akkor is világít, mikor a reflektort használod a hagyományossal.
Van itt motoros szett is.

http://www.vatera.hu/auto_moto...
Tapasztaltak!
És melyik jobb?
Minél nagyobb K-s, vagy elég a 4300-as is?
Mert 7.500 Ft-ért van 6000 K-s is.

http://www.vatera.hu/auto_moto...
És ez?

http://www.vatera.hu/auto_moto...

Igaz csak 1 év gari, de új, és nem 16.000 Ft.