Tudod, az a baj a xenonnal, hogy egyre többet hallom, baszogatnak érte a rendőrök (szerintem jogosan). És vizsgán sem engedik át vele a motort. Nem gyári cucc hanem utólagos mókolás. Engem pl kifejezetten zavar a szembejövő csoda xenoncucca (oda szoktam verni neki a refit).
Én a garázsban cseréltem ki mindkét H7-es izzót és az egyik cseréje után a meszelt faltól egy méterre beindítottam és felkapcsoltam mindkettőt. A cserélt izzó fehérebben és fényesebben világított szemmel láthatóan mint a gyári.
Ez is tévedés! Egy másik fórumon a kollégát 154-el mérték be. Neki 300K és egy év "A" jogsi bevonás volt a jutalma. Jah a helyszínen kapott még 2 db citromot is Ilyen drágán se vesz az ember gyümölcsöt: 150K 1 db citromért
Egyszerű a magyarázat. Ha van egy esetlegesen döglődő akksid és valahol kint vagy a prérin, lehet hogy az utolsó sikeres önindítózás esélyét szünteti meg a gyári kapcsolás, vagyis gyújtásra tökéletesen felesleges fényárba öltöztetni a motort.
Ezt már én is olvastam, bár nincs xenon a motoromban (és nem is lesz), de én is át szeretném köttetni ilyen módon a világításomat. Csak akkor gyulladjon fel a tompított, ha beröffent a motor.
Tévedés!
A sünöknek (inkább az államnak) mostanság a pénz kell.
Szó sem volt jogsi elvételről!
Tárgyalás sem volt, kézhez kaptam a csekket, és annyi.
300K kellett nekik és kész.
Ennyi a maximum!
Mert ha nem, akkor én is megcsináltatom, meggyőzött a "lemerült akku" című mondatod!
Gőzöm sincs akkor, hogy milyen alapon bírálnak el!
Szólj, hogy kell átkötni!
Ennyiért máshol nem csak egy képet adtak volna!
A Photoshop távol áll tőlem, képszerkesztőm meg nincs, úgy, hogy most mellényúltál!
A sünöknek (inkább az államnak) mostanság a pénz kell.
Szó sem volt jogsi elvételről!
Tárgyalás sem volt, kézhez kaptam a csekket, és annyi.
300K kellett nekik és kész.
Ennyi a maximum!
Mert ha igen, gratula!
Igaz nekem Jawa Mustangon volt, az terepen jobb volt, a Simó viszont sima úton otthagyott!