A lámpa hátoldalán kell bedugni egy imbusz kulcsot, és azzal tudod állírani. Egyik oldalon függőlegesen, másikon vízszintesen.
Kezelési könyvben megtalálod.
Ugyanakkor szerintem ez a búra pozícióját nem változtatja, max az izzóét, vagy a foncsorét.
Nekem még robogón volt olyan, hogy a lámpa tartó konzol, egy egyszerű L-vas simán eltört. Akkor állt úgy az egész lámpa, mintha az eget akartam volna vizsgálni vele. Nézd meg pl hogy nem mozog-e az egész.
Ezzel nem azt akartam mondani hogy megváltoztattad a sebességet, csak beraktam egy példát hogy ilyet is lehet. Egyébként az nekem még mindig fúrcsa hogy a jogsit nem vették el, nekem egyből azzal kezdte hogy búcsúzzak el tőle egy időre. De szerencsém volt mert pont a szezon végén vették el és tavaszra vissza is kaptam mire jó idő lett.
Lenne egy kérdésem! Lehetséges az hogy az s-es banditnak elállítódik vagy elmozdul a lámpája? Mert eléggé felfele hord nem úgy mint régen, és néztem az idomhoz képest el van mozdulva a búra de azt nem tudom hogy ilyen volt-e régen is. Ha lehet állítani a magasságon akkor mondja már el valaki hogy kell. Előre is köszi!
Szia elöl-hátul Wiilbers van,tavaly vettem, a hátsó pár hónapos használt volt,motorrevű tesztmotorjában volt kb 2 hónapig,így csak 4,5 év garit adtak,5 helyett.Sajna az árat már nem tudom,fékcsövet is vettem meg ilyenek,régebben már valaki kérdezte itt akkor leírtam.
Xbike-nál vettem.
Én a xenon témáról egyszer már kifejtetem véleményemet és tartom is azt (LÁTNI LÁTSZANI)! Egy jó beállított xenon fényszóró nem zavarhatja a szembejövőt de viszont este jobban látsz vele. Különösen fontos motornál hogy esetleg egy gyengébb fényszóróval nem veszel észre egy kivilágítatlan kerékpárost és akkor meg van a baj! Az energia fogyasztása is jobb mint egy hagyományos H7-es halogén izzónak a xenon megelégszik 35W-os teljesítményél míg az utóbb említett 55W-ot fogyaszt így kíméled a generátort és akkumulátort is. Én egy nyomógomb segítségével kapcsolom a xenont illetve áramtartó mágneskapcsolót működtet. Mikor megnyomom a gobot akkor a mágneskapcsoló behúz és addig míg le nem állítom a motort úgy tartja az áramkört. Egy visszajelzőt is beépítettünk lássam hogy ég e fényszóróm el ne felejtkezek a bekapcsolásáról. Már teljesen megszoktam a motort mikor beindítom járatom egy kicsit és akkor nyomom meg a nyomógombot mikor elindulok hasztalan miért égjen.
Én nem értek hozzá, de az Én Xenonomban kb55e km van,és 2 nagyon csúnya baleset. Párszor már biztos be volt indítva, mégsincs semmi baja! Ha most eldobnám, már akkor is ingyen volt azért a 8eft-ért! Úgyhogy sztem felesleges relézni, bonyolítani!
Vélemény?
Természetesen nem kívánom ingyé'!