Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

6 év N100-as koptatása után váltottam C2-re. Patentosabb kényelmesebb mocskosul jól szellőzik ennyi. 90%-ban a küllem kényelem alapján dönt az ember most hogy 2-3 DB ide vagy oda tökmindegy. A dugó helyett én vattázok pont elég igaz a mély hangokat nem " szüri" De ami inkább jó plekoval legyen szerelve! Fél év után cserélnem kellett a plekót a C2-n mert a bevonat lemállott róla. Most az asszonyéról jön le ( neki a régi AGV azt többre tartja ). Megreklamáltam ez schubert probléma hangzott a válasz bekaphatják. A bevonat miatt éjszaka a lámpafényeket érdekesen szarul látni,innen tudni lassan leesik . De ezek a hibák azért vannak sztem ,hogy ne legyen tökéletes
latom elvagytok
Nincs, de még próbálom keresni!
Bocs,azt hittem a gépen van
A c3 tapasztalataidra emlékszem, mesélnél a Questről?
Ja, még valami!
Nem tudom, milyen kézikönyvre gondolsz!
Mert nekem az van, amit a kereskedésben adtak hozzá, nem részletes szervízkönyv!
Van vagy 60 oldal.
Fénymásolóm nincs.
Na hogy legyen?
Ez nagyon nagy! .
Sorry, mindjárt küldöm
Még nem ért ide az ajánlat
Nekem schubert C3- volt 5 hónapig,kipróbáltam a Shoei Qwestet és gyorsan megszabadultam a C3-tól.....

Másolatot nem tudsz küldeni?
Aki meg továbbra is kóstolgat, arrra ráküldöm a jakuzát.
Azér' mert kezdetben volt az IFA, mikor már jól ment vele a rendőrkanyar, akkor ültem át háromkerékre, most tartok kétkeréknél
Az se kell, az a fő, hogy szaglásod legyen, hogz érezd az asszonyszagot
A Jawa-sok, a robogósok, az 500 köbcentis libakergetők pilótái, na meg a chopperesek
Na erre mán válaszoltam!
De ha a két kerék a mániád, akkor miért ültél kezdetben HÁROM kerekűn?
Nekem van olyanom, de ha elküldöm neked, akkor én miből fogok megtudni dolgokat?
Osztán ilyen lassan meg ki jár?
Nekem mán minek hallani 47 évesen?
Elég ha látok nem?
"Lehet neked karbonból van a dobhártyád vagy csak szimplán leszarod ezt a témát."

De az is lehet, hogy már most tök süket
Pedig ez három kerék