Köszi a választ, örülök neki, mert ezexerint tapasztalatból beszélsz!
Már csak azért, mert a gumikereskedők úgy hirdetik a 2CT-set, hogy más gumival együtt nem használ6ó!
De ezexerint gyakorlatban igen!
Más, látom hogy napok óta megy a gumi kérdés a fórumon. Én is hasonló helyzetben vagyok az első gumim már nagyon el van kopva és szitál a kormány. Az lenne a kérdésem hogyha hátul még maradna a Bridgeston gumi akkor előre is csak Bridgeston tehetek fel vagy mehet rá bármilyen?
Bocsi hogy ide is berakom de hátha van köztetek fotós!
A feleségem szeretne nyerni egy vakut és most lehetőség van rá!
Ha rákattintanátok a linkre és ott nyomnátok a képére egy tetsziket sokat tudnátok segíteni! Először a villanj körtére kéne egy tetszik aztán utánna a képre! Köszi és elnézést hogy ide is beírtam! http://www.facebook.com/villan...!/photo.php?fbid=1545912679
23365&set=o.124634937602058
A röhej az, hogy egyáltalán nem zavarja, engem annál inkább. Nem tudom rávenni, hogy füldugót dugjon a fülébe és még így sem. Engem meg füldugóval is idegesít
Csak hogy ne érjen csalódás, olyan gumi a PR2-n kívül nincs. Mármint ami 15 felett elmegy kopásjelzőig. 10-13 a realitás. MAcadamot meg ne tegyél rá, az szar.
Áááá még egy érdeklődő telefon sem volt De nagyon nem is mozgat a dolog, mert gondban vagyok: szezon végén ült fel mögém először az asszony, de annyira megtetszett neki, hogy idén tervezünk hosszabb túrákat. Bevallom ez a közös motorozás nekem annyira nem feeling, mert ugyebár ilyenkor még jobban észnél van az ember. Ha egyedül megyek, akkor azért kell az adrenalin, más a tempó. A közös motorozáshoz mindenkép a Bandit jó (a nagy még jobb lenne). Tehát lehet nem adom el, hanem mellé veszem a másikat Persze, ehhez kell némi pénzmag, ami tavasszal dől el, hogy lesz-e. Na persze ha valaki jó árat ad a Banditért viheti, de elkótyavetyélni nem akarom.
Hű wazz.
Még jó, hogy nem életem bele magam!
Köszi a véleményt, akkor hanyagolom, most olyat szeretnék, amelyik legalább 15-20-at elmegy a mostani gyári Dunlop után, ami 5.600-nál megadta magát.
Ez igaz. Az utolsó motorozáskor egy balost végig karcolt a lábtartó, ennek úgy megörültem, hogy a következő jobbost kiegyenesítettem, szerencse, hogy volt egy T.Sz. bekötő út. Igy az avatatlan szemek azt hihették, hogy szándékosan mentem arra.
Maradni fog, mondtam is Neked a telefonban, hogy a 190-es gumiról nem lehet eltüntetni. Enyémnek meg van emelve a hátulja, de még így is hiába karcolt le, még mindig ott volt a csík. Alapesetben a csík még a lábtartó elérte előtt eltűnik.
Már csak azért, mert a gumikereskedők úgy hirdetik a 2CT-set, hogy más gumival együtt nem használ6ó!
De ezexerint gyakorlatban igen!