Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a választ, örülök neki, mert ezexerint tapasztalatból beszélsz!
Már csak azért, mert a gumikereskedők úgy hirdetik a 2CT-set, hogy más gumival együtt nem használ6ó!
De ezexerint gyakorlatban igen!
Most látom hogy már válaszoltál is
Köszönöm szépen!

Jó fejek vagytok!

De ez nem is volt kérdés!

Más, látom hogy napok óta megy a gumi kérdés a fórumon. Én is hasonló helyzetben vagyok az első gumim már nagyon el van kopva és szitál a kormány. Az lenne a kérdésem hogyha hátul még maradna a Bridgeston gumi akkor előre is csak Bridgeston tehetek fel vagy mehet rá bármilyen?

üdv.
donkartacs
MEgvan ;)
Én ny nyomom szívesen, de melyik kép a Feleségedé?
Én mindig keverem össze vissza a gumikat, még nem éreztem, h rossz lenne. Szóval szerintem fel.
Sziasztok Banditák!

Bocsi hogy ide is berakom de hátha van köztetek fotós!

A feleségem szeretne nyerni egy vakut és most lehetőség van rá!

Ha rákattintanátok a linkre és ott nyomnátok a képére egy tetsziket sokat tudnátok segíteni! Először a villanj körtére kéne egy tetszik aztán utánna a képre! Köszi és elnézést hogy ide is beírtam!
http://www.facebook.com/villan...!/photo.php?fbid=1545912679
23365&set=o.124634937602058
Ezt feltehetem hátra gyári Dunlop elsőhöz?
Thx a tippet!
A röhej az, hogy egyáltalán nem zavarja, engem annál inkább. Nem tudom rávenni, hogy füldugót dugjon a fülébe és még így sem. Engem meg füldugóval is idegesít
MEg ha szereted anyát, vegyél ebayen egy gyári dobot 10ezer ft körüli euróért, mert attól a rettenet yoshitól biztosan megsüketül. :D
Csak hogy ne érjen csalódás, olyan gumi a PR2-n kívül nincs. Mármint ami 15 felett elmegy kopásjelzőig. 10-13 a realitás. MAcadamot meg ne tegyél rá, az szar.
Eladó 2db vadiúj K&N sportlégszűrő:

SU-7596 20.000Ft helyett 12.000Ft
GSX-R 600 1997-2000
GSX-R 750 1996-1999

SU-7593 16.000Ft helyett 10.000Ft
GSX-R 600W 1992-1993
GSX-R 1100W 1993-1998
GSX-R 750W 1993-1995
GSF 600 Bandit 1996-1999
GSF 1200 Bandit 1996-2000
Áááá még egy érdeklődő telefon sem volt De nagyon nem is mozgat a dolog, mert gondban vagyok: szezon végén ült fel mögém először az asszony, de annyira megtetszett neki, hogy idén tervezünk hosszabb túrákat. Bevallom ez a közös motorozás nekem annyira nem feeling, mert ugyebár ilyenkor még jobban észnél van az ember. Ha egyedül megyek, akkor azért kell az adrenalin, más a tempó. A közös motorozáshoz mindenkép a Bandit jó (a nagy még jobb lenne). Tehát lehet nem adom el, hanem mellé veszem a másikat Persze, ehhez kell némi pénzmag, ami tavasszal dől el, hogy lesz-e. Na persze ha valaki jó árat ad a Banditért viheti, de elkótyavetyélni nem akarom.
Hű wazz.
Még jó, hogy nem életem bele magam!
Köszi a véleményt, akkor hanyagolom, most olyat szeretnék, amelyik legalább 15-20-at elmegy a mostani gyári Dunlop után, ami 5.600-nál megadta magát.
A napi Simsonozás csökkenti a tüneteket.
BTW, nem ment még el a gép?
Ez igaz. Az utolsó motorozáskor egy balost végig karcolt a lábtartó, ennek úgy megörültem, hogy a következő jobbost kiegyenesítettem, szerencse, hogy volt egy T.Sz. bekötő út. Igy az avatatlan szemek azt hihették, hogy szándékosan mentem arra.
Ne fossá, hétvégén motoros idő lesz, Nektek is!
Lehet Én is lemosom róla a sót!
Egyszerűbben is kockává fagyhatsz ha beülsz a tescoban a húspulba.
És még szerelni sem kell nameg nem fogy a drága benzin.
Srácok, ti hogy vagytok? Nekem már annyira elvonási tüneteim vannak, hogy mínuszok ide-vagy oda, fogom az aksit berakom a gépbe és megyek egy kört
Egy ötöst biztos elbír..
Maradni fog, mondtam is Neked a telefonban, hogy a 190-es gumiról nem lehet eltüntetni. Enyémnek meg van emelve a hátulja, de még így is hiába karcolt le, még mindig ott volt a csík. Alapesetben a csík még a lábtartó elérte előtt eltűnik.
Bocs, lemaradt: Michelin Power Race
Szerintetek ez milyen?