Nekem a BT021 előtt PR2, azelőtt meg Road Attac volt fent. A PR2 kanyarban nagyon zsír volt, de egyenesben fékezéskor szerintem hamarabb csúszott mint a Road Attac. Én nem érzem a BT021.-et rosszabnak nekem ez sem csúszkál. Igaz, hogy összesen ezer kilómétert mentem eddig vele, azt is már októberi hideg aszfalton. Van is rajta még kb. 1 cm. majrécsik, pedig úgy éreztem, hogy ing-gatya szakad olyan keményen megyek, de az is lehet, hogy még van hova fejlődni.
Be kell menni a főoldalra, kiválasztani a "Motorkerékpárok"-at, maj a szűrőbe a futott km-nél be kell írni 16100-at mindkét oldalra (min-max), és kiadja Sanyi motorját.
Szerintem ennek csak vészféknél lehet jelentősége. Utcai körülmények között soha nem csúsztam még meg 2 vizes csatornafedélen kívül. Egy spanom NT700-as deauvillen BT023-mal eldarálta majdnem az egész lábtartót, neki se csúszik...
Az a baj a "király a nem tapadós is" történettel, hogy néha megállni ugyanolyan gyorsan kell pályázónak ás túrázónak egyaránt.......és akkor hirtelen fontos lesz, hogy a gumi mennyire tapadós....
Persze, mert mindenki a maga képességéhez méri a gumit általában!
És aki nem fektet nagyon annak király a nem annyira tapadós is, és ráadásul tovább is tart!
Helló mindenkinek.
Az 1200es Banditomra Bridgestone bt 021et akkarok venni 180/55ös 32-33ezer, de 190/55öst 20e.-ért kapnék.
Fellehet-e rakni, és a menet tulajdonságban változik-e valami?
Nekem nem sikerült megmagyarázni, vagy nem akarták érteni.
Itt vannak a képek:
1
2
3
És aki nem fektet nagyon annak király a nem annyira tapadós is, és ráadásul tovább is tart!
Olyat már olvastam, hogy keskenyebbel jobb lett, de olyat még nem, hogy szélesebbel is!
mit ajánlanál van egy pár banditos ismerősöm de kettőnek sincs egy forma gumija de mind a sajátját tartja a legjobbnak
Arról valami ?
Azon kívül hogy a motorrevüben marhára dicsérik.
Az 1200es Banditomra Bridgestone bt 021et akkarok venni 180/55ös 32-33ezer, de 190/55öst 20e.-ért kapnék.
Fellehet-e rakni, és a menet tulajdonságban változik-e valami?
Bár van az a pénz.