lehet ott is sumakolni-
söt szerintebb meg jobb, ha mar a fekkartol ket csö megy le,mindket oldalra.csak mas hosszusagu csavar kell,a gyari ott mar nem jo.
Ez így nagyon nem jó! Ha jófajta fémcső szettet veszel vagy csináltatsz akkor az olyan, hogy a főfékhengertől 2 db cső indul le egészen a nyeregig. Semmi elágazás, semmi felesleges fitting. Remélem érted hogy értem
A jó minőségű (litván v. lett finomítóból származó) 95-ös, amit az OKKO kutak árulnak - átszámítva 220 Ft/L. Januártól emelkedni fog kb. 10-15 Ft-tal, mert nálunk most találták csak ki, hogy beépítik az útadót a benzin árába. (eddig kétévente egyszer kellett befizetni, mikor vitted műszakiztatni a vasat)
Részemről egyetértek veled.
Szerintem az 1250 fékei gyári állapotban is tökéletesen teszik a dolgukat.
Szvsz felesleges bármit is módosítani rajtuk.
Ahogy írtad, max. jobb fékbetét, és esetleg fém fékcső.
Na de mivel teljes hosszban arra sem tudsz cserélni, így feleslegesnek tartom azt is.
Ahol a gyári fékekkel nem tudsz megállni, ott tuti, hogy a "tuningolt" fékkel sem fogsz.
Majdnem, a Béka előbb volt eladáson mint a Busa így az tekinthető inkább elődnek az új szériánál.......a féket pedig akkor cserélték jóra ami egy 2005-ös Z1000 fék lett.....
Igen és ráadásúl még ugyanazzal a főfékhengerrel is mint a Banditot. Sztem a legnagyobb ballépés a Suzuki részéről. Érdekes, hogy a B-king 2007-es bemutatkozására már nem az volt rajta, pedig ugyebár az is busa alapra épült.
Na hát majd meglátom. Fém csövem már van, igaz egyenlőre csak a polcon Először mindenképp új tárcsára kell gyüjtögetni, mert már picit határ alatt is vagyok.
Én is olvastam valahol már, hogy a hosszú betét miatt nem túl jó a 6 dugós, keresztbe áll benne a betét.
És nem is volt túl jó....viszont nem az a lényege a 6 dugósnak, hogy attól jobban fog mert ahhoz nagyobb főfékhenger is kell, magában ha felteszik az eredeti kisebbhez való főfékhengerhez még rosszabb is lesz......
A legtöbb felhasználónak elég a rendes betét, még sokaknak a fém fékcsővel már maximálisan elég. Nem sokan raktok fel más munkahengert(én tudok Zoliról, Pistáról(gsx1.4), Norburól).
Én pl elégedett vagyok a fékhatással, csak túl nagyot kell hozzá markolni, úgyhogy fékcső meg betét lesz. Előbb betét, mert kb szezo végére odalesz a gyári.
Amúgy a 6 dugós nyergeket tudtommal azért fejezték be, mert túl hosszú betétek kellettek beléjük, könnyen félrekoptak, és nem volt jobb a hatásfokuk. Még a gsx1200 inazuma féknyergeit érdemes megnézni, az gyárilag 4 dugós bremboval jött ki, nem is panaszkodnak rá.
High 756-01
színes (piros)
+
1 olajszűrő
söt szerintebb meg jobb, ha mar a fekkartol ket csö megy le,mindket oldalra.csak mas hosszusagu csavar kell,a gyari ott mar nem jo.
Renthal alukormánnyal mi a helyzet? Lesz?
Vagy rosszul értettem?
Szerintem az 1250 fékei gyári állapotban is tökéletesen teszik a dolgukat.
Szvsz felesleges bármit is módosítani rajtuk.
Ahogy írtad, max. jobb fékbetét, és esetleg fém fékcső.
Na de mivel teljes hosszban arra sem tudsz cserélni, így feleslegesnek tartom azt is.
Ahol a gyári fékekkel nem tudsz megállni, ott tuti, hogy a "tuningolt" fékkel sem fogsz.
Én is olvastam valahol már, hogy a hosszú betét miatt nem túl jó a 6 dugós, keresztbe áll benne a betét.
Én pl elégedett vagyok a fékhatással, csak túl nagyot kell hozzá markolni, úgyhogy fékcső meg betét lesz. Előbb betét, mert kb szezo végére odalesz a gyári.
Amúgy a 6 dugós nyergeket tudtommal azért fejezték be, mert túl hosszú betétek kellettek beléjük, könnyen félrekoptak, és nem volt jobb a hatásfokuk. Még a gsx1200 inazuma féknyergeit érdemes megnézni, az gyárilag 4 dugós bremboval jött ki, nem is panaszkodnak rá.