" hátra meg gsxr rugóstagot"
Érdekes felvetés. Az egyik fórumtárssal vittam meg nemrég a témát aki egy Öhlins tagot használ hátul és ő nem érzi a különbséget a gyári és a 300e Ft-os között
Nekem az került fel az ősz beköszöntével, de az egyik utolsó utamon meglepett.
10fok körül, vizes úton, egyenesben, gázra megdobta a seggét. Ilyet nekem előtte semmi nem csinált még. (Dunlop d218, ill Roadsmart)
Ugyanakkor 577en az oldala nagyon szépen vizsgázott. Jól érezhető a tapadáshatár. Ilyet sem mutatott az előző két Dunlop.
A z6 és a strada ugyanaz a gumi. Én most pr2-t tettem előre-hátra, eddig ez nagyon fincsinek tűnik. A tökéletes úgy lenne, ha elöl PP lenne, azt nagyon szerettem, de én nem vagyok egy nagy kanyarmágus részing drájver, azt veszek minidg, amit épp olcsón kapok használtan.
Ja, a bűvös excelből kiszámoltam, hogy nem olcsóbb használt gumival járni, csak olyan, mintha kamatmentes részletre venném az újat
Jó estét :D
A váltógond sajnos bármelyik évjáratnál előjöhet, de a kiugróan magas számban a K3-as szériában volt jelen, kb 10 motort tudok hirtelen abból az évjáratból, ami 30ezer km-re Ikarus busszá változott. Igazából a valószínűleg a hibás kéregedzés miatt jön ez létre, ha nekem is beüt, én gsxr1100 fogaskereket fogok betenni(a váltó nem kompatibilis, mert más az egyik tengely, át kell fűzni), de egymás mellett megnézve a bandit fogaskereke feketés-kékes, a gixeré meg szürke, az valahogy többet bír.- bár abban is találni pittingeset.
Én bevallom, sosem mentem még 600-as bandittal, 650 olajossal is csak kb 20 métert a garázsban, szóval nem tudok nyilatkozni, nekem az 1200 tökéletesen beváltotta a hozzá fűzött reményeket. Még majd kap progresszív rugót előre, fém fékcsövet, szinter betétet, hátra meg gsxr rugóstagot, és akkor zsíííír lesz. Persze csak ha a gyári cuccok kifáradnak.
Szia Géb! az egyik haverom árult Bt021.-es jó áron (25000 pénz) a szépséghibája, hogy 190.-es és 2006.-os dot számú Én vettem belőle és teljesen klafa. Ha érdekel akkor adok elérhetőséget.
Ez sokszor a lánctúlfeszítés következménye......tönkremegy a kislánckerék csapágya és annak szokott ilyen hangja lenni...persze még más is adhatja ezt a hangot, de ez eléggé jellemző és az Rf, Banditok, Gixefeknél ez még sűrűbben előfordul.....meg kell lazítani a láncot(sőt lehetőleg levenni) és akkor mozgatni a kislánckereket, hogy kotyog-e...
Igen, egyik szerelő ismerősöm is mondta, hogy az 5 sebességi fokozat tönkremehet bennük. Azt kilövöm majd, mert a Dominatornak is tipikus IKRARUS hangja van!:D Bár a sebességből nem dobálja ki, és könnyen is beveszi, de akkor is zavaró jelenség.
Pr2 ha túrásabb PP2 ha sportosabb a stílus....utcára talán ezek a legjobbak mert a viszonylag jó tapadás mellett elég sokat el is mennek....persze pályára sokkal jobbak vannak...
1200-es, kicsit pöckölt Banditra keresek gumit és fogalmam sincs, hogy merre induljak. Haveri körben a Metzeler Z6-ra esküsznek, nekem a Bridgestone BT 21 is bejön. Most Diablo Strada van, de hidegben meg már pöttyet vizes aszfalton is csúszkált. Jó... kopott, deazé na! HELP!
Ha már a váltó előjött, a nagybanditoknak is van egy sorozata, aminek "hangos" a váltója. Mi csak buszhangnak hívjuk. Sajnos pontosan nem tudom, hogy melyik évjárat hajlamos rá, de zöldi ezt is megmondja majd neked!
ZÖLDI! GYERE! Szükség van rád!
Nekem a vizes verzió van, és a mérete tökéletes.
A futóművön kívül még a hidraulikus kuplung az, amiben szignifikánsan különbözik a kicsi és a nagy bandit.
Köszönöm a válaszodat Piti, pont Téged néztelek, hogy neked is Domintorod volt a 600-asod előtt!:-)
Sajnos nekem a Hondánál előjöttek a típushibák pl. CDI, meg a 3. sebességi fokozatban eléggé búg már a váltóm, de amúgy meg vagyok vele elégedve, csak az 1 hengeres mivolta végett eléggé lezsibbad a karom, ha kicsit hosszabb utakat teszek meg vele, és állandóan váltogatni kell, mert hamar lánccsapkodásba kezd. Azt hittem, hogy az 1200-es futóműve az uaz. mint a kisebb tesóé, de akkor nem így van.
Amúgy a két motor méretben, vázügyileg teljesen megegyezik?
Pont azt néztem, hogy az újabb Banditok vízes (650, 1250) méretben kisebbek mint a korábbi olajos verziók, ezért is részesítem előnybe a 2000-2005 évjáratú S-es verziókat. Ja és persze az ár miatt is!
Nemes gondolat! Én is 600.-al kezdtem ami nagyon jó motor volt, de az 1200.-es az egy más világ. Sokkal jobb futóművel és brutális nyomatékkal. Szerintem egyébként nem eszik többet max pár decivel, inkább hátsó gumit kell majd sűrűbben cserélni, de ezért az élmény kárpótol. Én nem tudok tipushibákról, szerintem arra figyelj, hogy volt e törve és a futott kilóméter arányos e az állapothoz. Bár ez is csalós, mert gondos gazdánál rengeteget kibír, szinte agyonverhetetlen. A szokásos kopó alkatrészeket és esetleges olajszivárgásokat, kormánycsapágyat, teleszkópokat nézd át. Ezek sem nagy történetek de jó alkualapot képezhetnek. Hát Én sok okosat nem tudok mondani, de ha zöldit kérdezed Ő lehet, hogy többet tud segíteni, mert nagy spiller.
Sziasztok! Először is kellemes karácsonyi ünnepeket szeretnék kívánni mindegyik motoros társamnak!
Pár kérdéssel kapcsolatosan fordulnék felétek, mert úgy néz ki, hogy tavasszal én is belépek a Banditák közé.
Egy 650-es Honda Dominatort szeretnék lecserélni. Kezdetben mindenképpen 600-as (lég+olaj hűtésest), S típusúban gondolkoztam, és most a több száz hozzászólásaitokat visszaolvasva meggyőztem magamat, hogy 1200 S lenne a legjobb választás számomra. Az az 1 liter többletfogyasztás nem számít, azt bőven kárpótolni fogja a nyomatéka és teljesítménytartaléka.
A totalbike-on található összes népítéletet elolvastam a Banditokról és talán egy sem volt közte olyan ami lehúzta volna ezt a típust.
Mégis azért kérlek benneteket, hogy ha van akkor milyen típushibával találkozhatok vásárláskor, nehogy utána derüljön ki a probléma.
Az általános futómű-fék ellenőrzéseken kívül még mire figyeljek oda, ami kimondottan a Banditokra irányul?
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Érdekes felvetés. Az egyik fórumtárssal vittam meg nemrég a témát aki egy Öhlins tagot használ hátul és ő nem érzi a különbséget a gyári és a 300e Ft-os között
10fok körül, vizes úton, egyenesben, gázra megdobta a seggét. Ilyet nekem előtte semmi nem csinált még. (Dunlop d218, ill Roadsmart)
Ugyanakkor 577en az oldala nagyon szépen vizsgázott. Jól érezhető a tapadáshatár. Ilyet sem mutatott az előző két Dunlop.
Ja, a bűvös excelből kiszámoltam, hogy nem olcsóbb használt gumival járni, csak olyan, mintha kamatmentes részletre venném az újat
A váltógond sajnos bármelyik évjáratnál előjöhet, de a kiugróan magas számban a K3-as szériában volt jelen, kb 10 motort tudok hirtelen abból az évjáratból, ami 30ezer km-re Ikarus busszá változott. Igazából a valószínűleg a hibás kéregedzés miatt jön ez létre, ha nekem is beüt, én gsxr1100 fogaskereket fogok betenni(a váltó nem kompatibilis, mert más az egyik tengely, át kell fűzni), de egymás mellett megnézve a bandit fogaskereke feketés-kékes, a gixeré meg szürke, az valahogy többet bír.- bár abban is találni pittingeset.
Én bevallom, sosem mentem még 600-as bandittal, 650 olajossal is csak kb 20 métert a garázsban, szóval nem tudok nyilatkozni, nekem az 1200 tökéletesen beváltotta a hozzá fűzött reményeket. Még majd kap progresszív rugót előre, fém fékcsövet, szinter betétet, hátra meg gsxr rugóstagot, és akkor zsíííír lesz. Persze csak ha a gyári cuccok kifáradnak.
Kösz!
1200-es, kicsit pöckölt Banditra keresek gumit és fogalmam sincs, hogy merre induljak. Haveri körben a Metzeler Z6-ra esküsznek, nekem a Bridgestone BT 21 is bejön. Most Diablo Strada van, de hidegben meg már pöttyet vizes aszfalton is csúszkált. Jó... kopott, deazé na! HELP!
Ha már a váltó előjött, a nagybanditoknak is van egy sorozata, aminek "hangos" a váltója. Mi csak buszhangnak hívjuk. Sajnos pontosan nem tudom, hogy melyik évjárat hajlamos rá, de zöldi ezt is megmondja majd neked!
ZÖLDI! GYERE! Szükség van rád!
Nekem a vizes verzió van, és a mérete tökéletes.
A futóművön kívül még a hidraulikus kuplung az, amiben szignifikánsan különbözik a kicsi és a nagy bandit.
Sajnos nekem a Hondánál előjöttek a típushibák pl. CDI, meg a 3. sebességi fokozatban eléggé búg már a váltóm, de amúgy meg vagyok vele elégedve, csak az 1 hengeres mivolta végett eléggé lezsibbad a karom, ha kicsit hosszabb utakat teszek meg vele, és állandóan váltogatni kell, mert hamar lánccsapkodásba kezd. Azt hittem, hogy az 1200-es futóműve az uaz. mint a kisebb tesóé, de akkor nem így van.
Amúgy a két motor méretben, vázügyileg teljesen megegyezik?
Pont azt néztem, hogy az újabb Banditok vízes (650, 1250) méretben kisebbek mint a korábbi olajos verziók, ezért is részesítem előnybe a 2000-2005 évjáratú S-es verziókat. Ja és persze az ár miatt is!
Pár kérdéssel kapcsolatosan fordulnék felétek, mert úgy néz ki, hogy tavasszal én is belépek a Banditák közé.
Egy 650-es Honda Dominatort szeretnék lecserélni. Kezdetben mindenképpen 600-as (lég+olaj hűtésest), S típusúban gondolkoztam, és most a több száz hozzászólásaitokat visszaolvasva meggyőztem magamat, hogy 1200 S lenne a legjobb választás számomra. Az az 1 liter többletfogyasztás nem számít, azt bőven kárpótolni fogja a nyomatéka és teljesítménytartaléka.
A totalbike-on található összes népítéletet elolvastam a Banditokról és talán egy sem volt közte olyan ami lehúzta volna ezt a típust.
Mégis azért kérlek benneteket, hogy ha van akkor milyen típushibával találkozhatok vásárláskor, nehogy utána derüljön ki a probléma.
Az általános futómű-fék ellenőrzéseken kívül még mire figyeljek oda, ami kimondottan a Banditokra irányul?
Válaszaitokat előre is köszönöm!