Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem ropog. Simán lehet kuplung nélkül is váltani.
Sziasztok.

Köszi az észrevételeket.

" Igazad van kuplung nélkül is megy, csak egy kicsit ropog."
tsanyi! Te mennyire vagy megelégedve a béka első fékeivel?
Nem ez volt a lényeg hanem az, hogy az Öhlins se jobb mint gyári a kolléga elmondása szerint.
Megy az kuplung nélkül is. Csak próbáld ki.
Nyugodtan válthatsz kuplung nélkül is elindulás után, akár felfelé, akár lefelé. Csak az a lényeg, hogy a váltáskor semleges legyen a motor-váltó közötti állapot, vagyis ne húzzon a motor és ne legyen erős motorfékben éppen. Hagyod hogy a fordulat leessen és máris válthatsz.
Valóban! Megtaláltam
Benne kell lennie.De hátul a fékhenger tűréseinél.A szervíz információknál.
Hát én nem találom benne. Az összes meghúzási nyomaték, féktárcsa méret meg minden megvan, de ezt sehol sem találom.
Az enyém is ilyen. 1250es. Nem láttam még olyan motort, ami 6-1ig úgy vette volna a fokozatokat, ahogy kell. Olyan szép klattyanósan.
Szia!

Az enyémben 5.600 km van, de egy kuplunggal 6-ból akár 1-be is vissza tudok váltani.
Thx!
Köszi a választ!
Sziasztok.

Szeretném a véleményeteket kérni sebességváltó ügyben. A nagybandiban több mint 10000km van, a fokozatonkénti kuplungolással jól veszi az akadályt de pl: 6-ból vissza akarom rakni 3-ba egy kuplunggal nem megy, ez természetes vagy valami problémára utal.

Előre is köszi a hozzászólásokat.
szpászibá
szerintem = szeretném
pl. ez: link
Üdv Banditák,

Első felnimben van egy ici-pici kanyar, tavasz beállta előtt szerintem megjavíttatni. Főváros magasságában melyik cég tudná megcsinálni?
Zöldi ezek szerint olcsóbban szerzi mint én........majd megkeresem ha kell....
én régóta csak használt gumit teszek fel.....eddig semmi gondom nem volt velük és annyiban vitatkoznék Zöldivel, hogy szerintem jóval olcsóbb is.....pl. a békára mikor lekopott a gyári újra a gyárit tettem fel újonnan ami 54 rugó volt(csak a hátsó) és lekopott 6500 alatt vászonig.....ezután elkezdtem utcai race gumikat használtan feltenni legtöbbször Contit, de volt Bridgestone, Pirelli és más is....azok használtságuktól és típusuktól függően elmentek 3500-5000-et viszont sokkal jobban tapadtak mint a gyári és max 15000-ért vettem darabját.....előre szintén és végre nem csúszott többet mint a gyárival, amúgy előre csak racsingos gumit használok, nem sokkal kevesebbet megy el, de életet menthet annyival jobban fog....
Miért félnék? Az elmúlt 90e km-ből 70e volt használttal. SOha, semmi baj nem volt velük. Nyilván nem veszek repedtet, meg 8 év felettit, de amúgy 5-7 ezerét veszem darabját, 5-10 ezer km-t elmennek. Azért feltételes a megtérülés, mert a PR2 20-25e-t elmegy, ha újan teszed fel, de egyszerre valahogy mindig nagyon fájna 65-70ért gumit venni.
Milliméterre meg tudod nézni, ha letöltöd a manuált. Én 31-én leszek a közelében ;)
Egy jó minőségű bontott Showa gátló 8-15e ft bontva...
És nem félsz ezektől a használt gumiktól?
Én használt gumit sosem mernék rá feltenni.
Üdv mindenkinek!
Nekem is volt Road attack-om és most sport attack van fent sok különbség nincs a kettő között, nyáron nagyon jó sose csúszott meg pedig szeretem a kanyar vadászatot, viszont vizes és hideg úton elég gyenge a tapadása oda kell figyelni de szerintem minden guminál.