Hát nem tudom, mert a nyáron volt mérve a kompressziója és a legrosszabb is 13,7 volt amin nem csodálkozok mert 5 éves motorról beszélek, az üzemanyag pedig mindig mol kúton kerül a tankba, és sose tankoltam még kannából. Szerintem csak szédítik az embereket hogy ezt meg azt raknak az üzemanyagba. Na de mindegy én csak elmeséltem az én tapasztalatomat.
Én 5 hónap alatt mentem 2643 km-t. Ennyire volt idő, sajnos...
Sógorom egész évben ment kb 3000-t...
Nem tud mindenki annyi időt szánni rá amennyit szeretne. Maradnak a hétvégi apró kanyarok. Mégegyszer mondom: SAJNOS
Pár éve nem fagy meg a víz a benyában......amióta etanollal keverik az nem engedi....viszont szarabb.......lerakódás ellenben hegyekben akad......karbi szét, kipuc, beállít és indul.....
De érted a lényeget az üzemanyag akkor se jutott el a hengerig, egyébként volt olyan hogy a kis simsonnak a benzin csöve végig volt fagyva. Hiába ebben az országban nem lehet normális üzemanyagot kapni, ha netán lehet azt meg a paraszt nem tudja kifizetni. Mondjuk a jelenlegi árak és a várhatók mellett nem biztos hogy sokat kell menni nyáron.
Vedd ki a gyertyákat, önts bele egy kis benyát minden hengerbe, és pöccre fog indulni.
Már ha nem a karbiban fagyott le a víz.
Mert akkor előtte takarítsd ki.
Sziasztok!Kérdés!400 Bandit 93 évjárat!1 hónapja nem volt beindítva!Szokásos nehéz indulás!Vagyis be se indul!Valami ötlet,amihez nem kell szétszedni a fél motort!Köszi előre is!
A Jesszuska meghozta a McCoi set by K.István pakkot :-) A megszokott minőséget hozza a cucc :-) Így már van viszajezőm, kapcsolóm és dual fejem is. Így tavaszra végre felpattanhat nekem is.
Ja és egy infó. (Múltkor ígértem, hogy rákérdezek): Vadász elhagyta a 80.000 km-t a láncszettjével (persze McCoi-val), bár most már mintha jönne a hangja a láncnak.
Nem biztos, hogy kevés. Az én gépembe 42e km van és 11. éves. Még a gyári lánc szett volt rajta amikor megvettem (igaz már veszélyesen el volt nyúlva) és a féktárcsák is most értek meg a cserére úgyhogy nem hiszem, hogy piszkálták az óráját.
Köszi a gyors válaszokat!
Én is a Bandit felé hajlok, már csak a kérdés, hogy 1200-esből vagy 1250-esből találok olyat, ami megfelelő lenne nekem. Ez azt jelenti, hogy kevés km legyen benne, mondjuk 15.000 alatt, és jó állapotban legyen. Hosszú távra veszem, nagy túrákat szeretnék vele csinálni, ezért nem mindegy számomra a km.
1200-esből most találtam egyet, 9000 km-rel 1,2 millió Ft, és tényleg látszik, hogy szép állapotban van.
Esetleg ha tudtok valamit, vagy hallottok valamit, akkor szívesen veszem a segítséget!
Sziasztok!
Motorvásárlás előtt állok. 3 között vacilálok, mindegyikre van negatívum, pozitívum, igazából kíváncsi lennék a véleményetekre.
Szóval a 3 lehetőségem:
Suzuki GSF 1200 S (olaj-levegős, 2006-tól)
Suzuki GSF 1250 S (új Bandit)
Honda CBF 1000
Tudom, hogy ez egy Bandit fórum, de mégis, melyiket ajánlanátok leginkább?
Illetve érdekelne, hogy a 2 Bandit között menettulajdonságra sok különbség van? Az 1200-est ismerem, tesómnak olyan van, 2007-es.
Előre is köszi!
Igaza van Zöldinek!
1200-as legyen!
Én is szemeztem a 600-assal, de szerencsére az asszony nem hagyta, ragaszkodott az 1200-hoz.
Áldom is a nevét érte minden nap!
A 600-ast nagyon megbántam volna, ugyanis szerintem egy hét sem kellett volna hozzá, hogy "kinőjem".
És megint buktam volna egy csomó pénzt mire le tudtam volna cserélni egy 1200-re.
Sógorom egész évben ment kb 3000-t...
Nem tud mindenki annyi időt szánni rá amennyit szeretne. Maradnak a hétvégi apró kanyarok. Mégegyszer mondom: SAJNOS
Nekem a DL650-en 21.000 km-nál már cápafogas volt a hátsó is!
Már ha nem a karbiban fagyott le a víz.
Mert akkor előtte takarítsd ki.
A benzin?
Na az fura lenne.
Max a benne lévő víz fagy6ott meg.
Szvsz ez qrva kevés.
Én 3 hónap alatt mentem 5.600 km-t, pedig én sem vagyok az a minden nap motorozó.
Lánckerekeket sem cserélt?
2007. 3. havi.
A Jesszuska meghozta a McCoi set by K.István pakkot :-) A megszokott minőséget hozza a cucc :-) Így már van viszajezőm, kapcsolóm és dual fejem is. Így tavaszra végre felpattanhat nekem is.
Ja és egy infó. (Múltkor ígértem, hogy rákérdezek): Vadász elhagyta a 80.000 km-t a láncszettjével (persze McCoi-val), bár most már mintha jönne a hangja a láncnak.
Milyen évjárat? Kicsit kevés az a km.
Én is a Bandit felé hajlok, már csak a kérdés, hogy 1200-esből vagy 1250-esből találok olyat, ami megfelelő lenne nekem. Ez azt jelenti, hogy kevés km legyen benne, mondjuk 15.000 alatt, és jó állapotban legyen. Hosszú távra veszem, nagy túrákat szeretnék vele csinálni, ezért nem mindegy számomra a km.
1200-esből most találtam egyet, 9000 km-rel 1,2 millió Ft, és tényleg látszik, hogy szép állapotban van.
Esetleg ha tudtok valamit, vagy hallottok valamit, akkor szívesen veszem a segítséget!
Sipike
Ez kérdés számodra?
Hát Suzuki GSF 1250 S!
Motorvásárlás előtt állok. 3 között vacilálok, mindegyikre van negatívum, pozitívum, igazából kíváncsi lennék a véleményetekre.
Szóval a 3 lehetőségem:
Suzuki GSF 1200 S (olaj-levegős, 2006-tól)
Suzuki GSF 1250 S (új Bandit)
Honda CBF 1000
Tudom, hogy ez egy Bandit fórum, de mégis, melyiket ajánlanátok leginkább?
Illetve érdekelne, hogy a 2 Bandit között menettulajdonságra sok különbség van? Az 1200-est ismerem, tesómnak olyan van, 2007-es.
Előre is köszi!
1200-as legyen!
Én is szemeztem a 600-assal, de szerencsére az asszony nem hagyta, ragaszkodott az 1200-hoz.
Áldom is a nevét érte minden nap!
A 600-ast nagyon megbántam volna, ugyanis szerintem egy hét sem kellett volna hozzá, hogy "kinőjem".
És megint buktam volna egy csomó pénzt mire le tudtam volna cserélni egy 1200-re.