Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

persze
Bár bontott így nem látsz belűlre.
Tudnál dobni egy linket akár priviben is? Én ennél csak drágábbakat láttam vagy nem jó helyen néztem.
Ja, és az mi, hogy 90/10?
Mi az, hogy birkógép?
Thx!
Michelin Macadam 90/100. Alapjában véve nem rossz gumi. Többeknek 20 ezret is elment, lábtartóig tapad, viszont....olyan elb*szott profilja van, hogy 80 fölött birkógéppé válik tőle a bandit, lámpánál meg kb nem kell letenni a lábad, mert megáll magától.
Utána jött a d208, annak toblerone csoki profilja volt, majdnem beorultam az árokba az első kanyarban
Mikor én vettem 6 volt mostmár csak egy.
És hála a devizaliftnek már 19e.
Már itt van.
200/50-es.......és annál jobb volt rá a 190/55-ös...
Ha nem tévedek, a Béka az a B-King ugye?
Annak milyen a gyári hátsó mérete?
ez nekem se tiszta, talán a macadam?... ....bár az elég gatya gumi....
Biztos hülye vagyok, de mi az a Mac?
A békára nem vettem a gyári méretet csak 1X mert nem csak hülye méret és drága hanem a 190/55-sel jobb is lett....
Na látod, így már más!
Én a 6-ból 1-be egy kuplunggal úgy írtam, hogy pl. megyek a lámpa felé, és lassulás közben, kuplungot behúzva egyszer, szép lassan, mire a lámpához érek, visszarakosgatom 1-be vagy nullába.
Álló helyzetben nem igazán próbálgattam 6-ból lejjebb váltani.
Álló helyzetben max. nullából egybe teszem, hogy el tudjak indulni!
Szerintem próbáld meg így!
Abban nem vagyok biztos, hogy úgy az enyém is visszamenne egy kuplunggal nulláig!
Ja a szekrényemben tartogatok egy pár '96-'00 közötti 1.2 első féknyerget AP betétetekkel. Vigye már el valaki. Tibi_UA-nál lehet alkudni.
Norbu zzr1.4-ét tette rá. Majd jön, elmondja milyen.
Msot a PR2 garnitúra elöl 2.5mm körben, hátul 3.5mm körben, ez volt 15 párban szerelve. 5ezernél többet nem várok tőlük.
Viszont: A mac 17 ezret bírt, olyat mondjuk nem akarnék újra. Azóta elöl volt egy power, egy másik mac, hátul egy D208Gp, egy Mac, egy PR. Ez össz volt valami 40e ft(nincs előttem a táblázat), mert volt amelyik drágább volt. 13 ezer km-re vetítve, ez nem valami akciós, a békára a hülllye méretű gumi nyilván drága, de 180/55-ből azért van választék.
Te is most fogod az ebay-ról megvenni? Ha van olyan eladó akinek több is van, akkor beszállnék, osztoznánk a szállításon
Persze.A K6 600-750-1000-é egykutya.
Esztétika meg pont nemigen mozgat.Eddig is tartályos volt most csak jobb lesz.
Ha jól csalódom az is 19 mm-es (legalábbis az 1000-é). Az sem volna rossz. Esztétika szempontjából még mindig a B-king-é a nyerő csakhát az 40 ropi
Tartály nélküli gixxer 600-750-1000 radiális nissin ebayról 17e körül megvan.
Tartályom van tavaszra felkerül és beszámolok róla.
Köszi! Én is főfékhenger cserén töröm a fejem, persze valami használtat nézek, mert azt tudom megfizetni. Eddig két lehetőség kínálkozik: B-king-é ami ha minden igaz 19 mm-es vagy van egy 20 mm-es radiális Magura. A B-king féle annyival jobban tetszik, hogy egybe tartályos mind a Bandit eredetije. Árban nincs sok különbség. Nem tudom még...
daty! jól értelmezted a kérdést.

Pl: Megyek az úton 6-ban a jelzőlámpa felé majd megállok, és álló helyzetben alapjárati fordulatnál nem lehet egy kuplungolással visszarakni több sebességi fokozatot csak egyet, ha többet szeretnék visszarakni akkor ismét kell, hogy kuplungolajak.
Sajnos már nincs meg a béka, de annak már végre jó volt a féke igaz egy kawáét tették rá.... ......amúgy elég egy főfékhengert cserélni úgy mint Zoli32 és akkor jó lesz......na meg egy jó fékbetét, a bremboval hihetetlen a változás és még variálni sem kell sokat, igaz én utóbb ferodo-t használtam, de a brembo sokkal jobb....
Félreértesz!
Az enyém is kalattyan, de egy kuplungolással végig lehet rakni lefelé.
És azt hiszem ez volt a kérdés.