Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jól emlékszel erről van szó! Nem meggörbült hanem a szegecseket elkezdte nyírni a kopófelület ( a felfogató részhez képest elfordul a kopórész ). Hiába úszótárcsa az meg nem mozdult csak nyíródott és nyíródott ha megtalálom róla a képet felteszem.
en a 3000ezret jart tarcsat betetet,csövet, csereltem le gyarirol galfer sbk ra.semmi baj vele csak ez jobb,utanna mar csak a brembo van.
trendy
-jobb a hutese
Kíváncsian várom
Nna, ez már egy fokkal jobb.

Én ezt néztem ki magamnak. Ha lesz ár, szólok, hogy mennyibe áll meg:
Miért? Az nem elég baj?
Ja, a vetemedés?....arról igen....
"viszont a tárcsa bajról nem nagyon hallottam"
Én viszont hallottam többről is, sőt a motorrevü is megírta amikor tartóstesztet csináltak, ha jól emlékszem 3× is cserélték a gyári tárcsát gariba. Mindig meggörbült.
Elöl attól függően, hogy használják 20-30000-et szokott, Te nem nagyon használhatod az elsőt(nem baj az, túrázz sokat) és így tovább is jó csak nehogy felégjen a betét mert akkor nem nagyon fog hiába van rajta "hús".....viszont a tárcsa bajról nem nagyon hallottam, illetve annyit, hogy volt pár vizes aminek a hátsófék befogott és megette a tárcsát is párezer alatt....
Állalában a gyári tárcsa és betét mit bír ki elől? Nekem most 30e van benne de még 2,5-3 mili van a betéten . A tárcsát 11e-nél cserélték harc árán gariba ! Lehet hogy szar a kinai de a gyári SUN star sem tuti ! Egyébként ami felkerült másodjára az is u.a. hibát mutatja nem is erőltettem tovább a dolgot, báár 1,5 évente ujj tárcsám lenne . Gyári cuccos sem lehet minőségi ! egyébként a nagy vizeseknél is jelntkezik ez a probléma !
Aha!
Kínán keresztül.
Tudsz valahol ilyet? Én mindenhol csak azt a fajtát látom amit linkeltem. Érdekes, hogy sima nem is nagyon van csak a hullámos fajta.
Itt egy másik: link
A leírás alapján ez japánból jön.
Sziasztok! Találkozott már valaki olyannal, hogy 400-as nem változó szelepvezérléses Banditon egyszer van szikra egyszer nincs? Gondoltam már sokmindenre, Biztosítékok jók!
Van amikor pöcc röff de 10-ből 6 szor nincs szikra
Olyan is volt hogy üzemmelegen leállítottam, rá 2 másodpercere meg már nem indul! ha van valakinek tapasztalata kérlek segítsetek!
Hát szvsz,ha a féktárcsa miatt kell kopogtatni ama bizonyos ajtón, akkór bárhol vehetem ,mert az tök mindegy lesz számomra

Jó állapotu használt,DE azt akkor miért cserélte le
galfernel lehet asztalt utni,ha kampecc akkor csak a menyorszag kapujan panaszkodhatsz
inkabb vegyel valami hasznalt jo allapotu abm,vagy breaking tarcsat
Szia!

Véleményeznéd Pali79 álltal nézett féktárcsát

előre is köszi
steeldog70-nek van,

de nem ugyan ez a mintázatu,képei közt megtalálod talán a leg utcsó
Szia!

megsasoltam a link.-et nem tünik rossznak,de nekem is vannak kételyeim ,de ha azt vesszük már szinte minden Chinaba készül,majd rá baxák a made in EU vagy USA azt duplája az ár

mintha valakinek már láttam volna hasonló tárcsát a képei között, meg is dicsérték,de most nem jut eszembe kié volt,midjért körül nézek azt megírom
Jó.
Őőőő.Honnan tudod hogy a drágább nem Mr Wong jobbról az 5. dzsunka postacímmel fog jönni?
A legbiztronságosabb ha bemész a legközelebbi suzuki márkakereskedésbe és veszel egy pár tárcsát Osamu bácsitól.
És azt is látod előre, hogyan fog használat közben viselkedni? (pl. pont intenzív használat közben, felhevülve deformálódik, stb.) Ha emiatt a tárcsa miatt nem tudok majd megállni, akkor kihez forduljak majd kártérítésért? Hozzád?

Ébresztő! Ez a FÉKRENSZER egyik fő alkotóeleme...

Nekem már esett le vasról használat közben az alig használt noname (Delphi) fékbetét ferodolja (4 éve, autón), azóta csak márkás fékalkatrészeket vagyok hajlandó használni.

A kínaiak által gyártott motorokban / alkatrészekben nem bízok, punktum. Ti meg olyat vásároltok, amilyet akartok.

P.S.: az általam korábban linkelt tárcsákat a Hayabusa fórumból ajánlották. Olyanok, akik már használnak ilyet.
Még ha kályhavasból van akkor se lehet olyan rossz.
Sztem tök ugyan az mint amit te mutattál jó drágán, de ha megnézed mind egyforma.