Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha 4,5 V-ot mèrsz akkor az màr tuti kuka.
Èn beszerelem az akksit elfordìtom kulcsot ès màr indulok is :-)
Azèrt mèg guminyomàst ellenőrzök.
Szia,
Volt bt016-om is bàr nem a banditon. Azzal meg voltam elègedve.
A sportmaxx nekem nem jött be sajnos :-)
Tavasszal nekem is cserèlnem kell, fogalmam sincs
mi lesz a következő. Talàn bt023.
apropó ti pit csináltok tavaszi beüzemeléskor. köszi a válaszokat
Szevasztok Motorosok!
Jó itt lenni hozzá is szeretnék szólni.
nekem a banditon bri. battlax 020 as van 15000-re ette meg most tavasszal cserélek elől és hátul is. Nekem nagyon ajálják a mischlen pilotot vagy pirelli diablot.
asszem megpusztult az akksim. vagy nem tudom. 4,5 V van benne, es nem tolti a tolto sem... mi a teendo ilynekor? esetleg milyent erdemes vennem? 4 eves a cucc.
Rider25!
Én D218-l kezdtem ami sport túra!
Nekem jó tapasztalataim vannak,mert nagyon jó volt a tapadása
kanyarokban 2 személlyel is.Igaz a futómű az keményre van állítva
nem "hintázik",mint anno a "Bandit GSF 650 S" Suzukim!
Most is Dunlop 209 van,(bár van egy Bridgestone BT16)ezzel is meg vagyok elégedve.
Szoval valakinek tapasztalat Pirelli Angel ST-vel?
Szia Zöldi,

Sajnos ez már a második nálam, és én sem örülök neki , inkább tankolnék abból a pénzből.
És hozzáteszem, nem kellett ahhoz extrém dolgokat művelnem, hogy ennyit tudjanak a gumik. Tényleg csak túrázásra használom, lehet kicsit dinamikusabban gyorsulgatok, de semmi füstöltetés, lefékezés egykeró vagy ilyesmi nem volt bennük soha.
Szia,

Igen, sokkal "bátrabban" mertem ezt használni, mint a dunlop d218-at. A gyárival többször is megcsúsztam kanyarban, szárazon és vízes úton is, egyszer dobogóköröl lefelé esőben átcsúsztam a szembejövő sávba majdnem a padkáig, mire megtapadt. Ott mondjuk besz.rtam, és többet nem is bíztam a gumiban.
Haveromnak ugyan ez a gumi 4000-et bírt de neki gixxer 1100-en volt és állandóan kerekezett vele de a tapadásával neki se volt baja
Szia nekem sport attack-om van 650-en és 14-15 ezret bírt. Nem vagyok egy térdkoptatós de nem is séta motorkázok a hegyekben, és kb. 5000-ig nem tudtam megcsúsztatni utána már néha dobálta a farát. Az ár összehasonlításról nem tok mit írni, mert nem nagyon variálok a gumik között, ez nekem bevált és ezt használom és még olcsó is
A nyáron sikerült belepakolni nagyjából 3-4000 km-t, a legnagyobb táv volt vele kb 100-120 km. De általában városon belül szaladgálok vele. Jó kis gép ez az MZ.....
Macadam 27e km
Road attack 13e km,vászonig
Road attack2 kb 10-11e km-t fog bírni hátul (egy 9000km-s van a garázsban,azon kb még 1 mm van a kopócsíkig).

Sima RA-val és a RA2.vel is lehet dönteni mint állat,sztem............ és mögöttem nincs idejük elaludni a túrán!
Ez így igaz
Na igen, de ahogy te magad mondtad: " ha a túrán én mennék elől, mindenki elaludna"
jaja, lettél volna bandit találkozón pl 2 éve. Kb minden motoron Road attcak volt....
Az a power az egy kurvajó gumi. előre tettem, 4mm mély volt az árok aljáig, 5000 alatt ért a kopásjlezőre. Nagyon tetszett, képtelenség volt megcsúsztatni, részemről vennék újra.
Pláne 4 ezerért, amennyibe az került
Másik fórumon sokan használnak Continental RoadAttack2-t. Azt mondják nagyon jó, árban kb Z6.
Ha egy újonnan vett gumi 5500 alatt lekopna, szerintem orálisan kielégíteném magam. Mondjuk ami nekem gyári gumi 18-at elment hátul, az volt akinek 8-nál már acélszálat villantott egyanezen a gépen :D
Azok hogy jöttek le egy kör alakú szerelőgéppel?
Akkor ezekből te egyiket sem ajánlod?

Pirelli dragon supercorsa sc1 180/55/17 21500ft
Metzeler roadtec z6 180/55/17 21500ft
Michelin power race médium 180/55/17 21500ft
Michelin power 180/55/17 29000ft
Így már értem!
sok kocka Z6-ot szereltem le......
És, kockára kopik?